حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه دیدن کشورهای آسیایی در نوروز 99

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بهترین پیشنهاد‌های مسافرتی را در روز‌های عید نوروز، برای شما گرد هم آورده‌ایم. آژانس مقتدر سیر، برگزارکننده تور‌های مسافرتی است که تجربه طولانی و خوبی را در این زمینه دارد.

دو مقصد گردشگری که می‌توانید از همین حالا برای سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنید، دبی و هند است. دبی برای کسانی مناسب است که تعطیلات کوتاه‌تری دارند، اما تمایل به سفر به شهر ساحلی دارند، اما هند زمان بیشتری نیاز دارد تا شهرهای زیبای‌ش را ببینید.

برای سفر نوروزی همراه خانواده، بهتر است با آژانسی شناخته شده و معروف سفر کنید، تا خیال‌تان از بابت تمام مسائل رفاهی در سفر راحت باشد.

 

سفر به سواحل زیبا و درخشان با تور دبی

انتخاب تور دبی نوروز 99 برای خانواده‌های دارای فرزند و یا سفر گروهی با دوستان، بسیار مناسب است. طول پرواز کوتاهی دارید و گرفتن ویزا هم به عهده آژانس مقتدرسیر است، به راحتی می‌توانید بار سفر ببندید و  نوروز 99، در هتل‌های دبی اقامتی بی‌نظیر و به یاد ماندنی را تجربه کنید.
تور نوروزی دبی با دقت بسیار زیاد برنامه‌ریزی شده است. در هتل‌های لوکس دبی، اقامتی شاهانه داشته باشید. تورهای نوورزی امارات به مقصد دبی و راس‌الخیمه برنامه‌ریزی شده‌اند.
راس‌الخیمه شهری زیبا و دنج، در فاصله 109 کیلومتری دبی است.

با سرمایه‌گذاری‌هایی که در چند سال اخیر، توسط شیخ‌های عربی انجام شد، در خط ساحلی این شهر، مکان‌های تفریحی و گردشگری و همچنین اقامتگاه‌های مجلل بسیاری ساخته شده است.

مناطق تفریحی راس الخیمه

  • زیپ لاین در کوه جیص
  • شتر سواری و اسب سواری
  • سافاری در بیابان
  • کمپ صحرایی بادیه نشین
  • کوهنوردی در کوه هاجر
  • پارک آبی ایسلند
  • نمایشگاه شاهین و عقاب

در راس‌الخیمه می‌توانید به مراکز خرید جالب همچون منار مال، سفیر مال، النعیم مال، الحمرا مال و … بروید. امسال نوروزی متفاوت را در دبی خوش بگذرانید.

در روزهای اقامت در دبی، به همراه خانواده به امارات مال و دبی مال بروید. در امارات مال علاوه بر خرید کردن، می‌توانید پنگوئن‌های زیبا را ببینید و اسکی کنید یا به دیدن آکواریم شگفت‌انگیز بروید.

در سواحل جمیرا قدم بزنید و در خور دبی کشتی سواری کنید. یکی از زیبایی‌های دبی در بهار، بازدید از باغ زیبای میراکل گاردن است. این‌جا تکه‌ای از بهشت است که خود را غرق در گل‌های رنگارنگ می‌یابید.
تور‌های دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایر عربیا، امارات، ماهان و ایران‌ایر اجرا می‌شوند. اگر از همین حالا اقدام به رزو تور دبی برای نوروز کنید، دست‌تان برای انتخاب روز سفر باز است.
در سفر به دبی، بهتر است از میان هتل‌های زیبای ۴ یا ۵ ستاره انتخاب کنید، تا از امکانات و خدمات خوب این هتل‌ها، نهایت استفاده را ببرید. برخی از این هتل‌ها دارای استخر نیز هستند و بسته به نوع هتل، وعده‌های غذایی مختلفی را نیز شامل می‌شوند. برای دریافت اطلاعات رزرو تور دبی، با کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدرسیر تماس بگیرید.

سفر به رنگارنگ‌ترین کشور دنیا با تور هند

تور هند سفر به سرزمین هزار ادیان است که هزاران قوم و نژاد را با رسم و رسوم متفاوت، می‌بینید که در کنار هم زندگی می‌کنند و اعتقاد زیادی به سرنوشت دارند. در تعطیلات نورزی، فرصت خوبی برای دیدن شهرهای زیبای این کشور فراهم است. از همین حالا آژانس مقتدرسیر تورهای نوروز 99 را به مقصد هند برنامه‌ریزی کرده است. می‌توانید باب سلیقه خود، شهر مورد نظر را انتخاب کنید.
مرسوم‌ترین انتخاب ممکن برای سفر هند، انتخاب تور‌ مثلث طلایی است که به شهر‌های دهلی، آگرا و جیپور سفر می‌کنید.
در دهلی، دروازه هند و منار قطب را می‌بینید و در آگرا، تاج محل زیبا را در غروب آفتاب تماشا می‌کنید و دو روز پایانی را به جیپور سفر می‌ٰکنید. این‌جا مرکز صنایع دستی هند است، سوغاتی‌های زیبایی را می‌توانید از جیپور بخرید.

اما در تور نوروزی هند انتخاب زیبای دیگری نیز دارید، دیدن گوا، این‌جا مقصدی لوکس‌تر محسوب شده و نوع سفر متفاوتی دارد. گوا شهری ساحلی است که بسیاری از اروپایی‌ها، به خصوص انگلیسی‌ها برای تعطیلات، به هتل‌های لوکس و ساحل زیبای این شهر سفر می‌کنند تا از نور زیبای خورشید، در سواحل بکر گوا لذت ببرند و تعطیلاتی آرامش‌بخش را بگذرانند. هتل‌های تور گوا در نوروز 99 دارای خدمات ALL هستند و خدمات هتل، شامل سه وعده غذایی و میان وعده‌ها نیز می‌شود.

هتل های معروف گوا

  • بای واچ ریزورت گوا
  • پارک رجیس گوا
  • رادیسون بلو گوا
  • نواتل گوا
  • دابلیو هتل

گردشگران به همراه یک لیدر فارسی زبان، از شهرهای دیدنی بازدید می‌کنند و اطلاعات تاریخی و گردشگری را دریافت می‌کنند.
سعی کنید در این تور‌ها، هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید. در هند استاندارد هتل‌داری از اروپا متفاوت است و بهتر است اصلا به رزرو هتل 3 ستاره، فکر نکنید.
تور‌ها با پرواز‌های ماهان و ایران ایر اجرا می‌شود و به صورت مستقیم، به مقصد می‌رسید اگر همیشه دل‌تان می‌خواسته هند را ببینید، همین حالا بهترین فرصت ممکن است. تور هند نوروز 99 را رزرو کنید و بهترین تعطیلات را در این کشور پهناور تجربه کنید.

 

 

منبع : ویرلن

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دیگه با این وضعیت دلار از توی این خراب شده نمیشه خارج شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)