حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۹ پلاس لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

جدیدا اخبار تازه درباره گوشی آیفون ۹ پلاس اپل منتشر شده که برای علاقه مندان محصولات ارزان اپل می تواند جذاب باشد. امروز تاریخ معرفی آیفون ۹ پلاس لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی آیفون ۹ پلاس

اپل

اپل

اپل در سال جاری علاوه بر سری آیفون ۱۲ از اسمارت فون جدید و نسبتا ارزان قیمت خود یعنی آیفون ۹ نیز رونمایی می کند. این محصول که به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آیفون 8 دارد، در نیمه اول سال 2020 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. ظاهرا شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا آیفون 9 پلاس را در نیمه دوم سال به بازار بفرستد.

این نخستین باری است که مشخصات کلیدی آیفون ۹ پلاس به بیرون درز پیدا می کند. این محصول که با نام آیفون SE 2 پلاس نیز شناخته می شود، دارای نمایشگر تمام صفحه ال سی دی با ابعاد 5.5 تا 6.1 اینچ است، البته قابلیت شناسایی چهره ندارد. به همین دلیل شرکت مجددا از حسگر اثر انگشت برای این محصول استفاده کرده و آن را با کلید پاور درآمیخته است.

گوشی جدید اپل به احتمال زیاد با پردازنده A13 بایونیک وارد بازار می شود. متاسفانه تاکنون اطلاعاتی درباره ابعاد و جنس مواد به کار رفته در این محصول منتشر نشده و علاقه مندان باید چند ماه دیگر تا افشای کامل مشخصات صبر کنند.

طبق اطلاعاتی که در رسانه های خبری مختلف به ثبت رسیده، گوشی آیفون 9 پلاس در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2021 در دسترس خریداران قرار می گیرد. هنوز مشخص نیست که شرکت کوپرتینویی دقیقا چه قیمتی را برای این محصول در نظر گرفته است؛ اما از آنجایی که به پنل LCD مجهز شده، انتظار می رود که قیمت آن چندان بالا نباشد.

شما منتظر آیفون ارزان اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

برای موهای چرب شامپو کتیرای بس،دوستِ موهای شما شامپو کتیرای بس

amer

خخخخ

AAAA_.reza._AAAA

الان این کامنتتون چه ربطی به این پست داشت؟ هر وقت پستی با محوریت شامپو بس درست شد اونموقع بیا اینارو بگو

Aпɢεʟ

عالیه🌹

amer

خبر خوب و مفیدی بود مرسی

Milad7

9پلاس ؟ بیخیال 😐

Amir galaxy

سال ۲۰۲۰ خیلی برای اپل حساسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)