حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط استثنائی واگذاری وام ازدواج بانک مهر ایران

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

از جمله تسهیلات بانک مهر ایران تسهیلات پیوند مهر است که به زوج های جوان، وام ازدواج اعطا می کند. این وام به مبلغ 15، 30 و 40 میلیون در سال های اخیر به جوانان ارائه می گردد. این تسهیلات با نرخ ۴ درصد به متقاضیان اعطا می شود و هیچ سودی جهت پرداخت وام بانک مهر ایران از مشتریان دریافت نمی گردد. مشتریان بعد از افتتاح حساب در بانک می توانند پس از گذشت ۵ ماه درخواست تسهیلات از بانک مهر ایران به شکل قرض الحسنه نمایند. وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج، بدون نوبت و با ساده ترین روش ضمانت گیری انجام می گردد. کمتر از یک هفته انجام می‌شود.

نحوه درخواست وام بانک مهر ایران

 

متقاضیان وام بانک مهر ایران جهت بهره مندی از وام ازدواج، می توان در کمترین مدت زمان، بدون اینکه در صف انتظار منتظر بمانند وام دریافت کنند. جهت دریافت وام ازدواج از این بانک، باید به شعب بانک مهر ایران مراجعه نمایید و یا ابتدا باید به آدرس www.QMB.Ir  مراجعه و در آن ثبت نام نمایید. وام ازدواج در آغاز تاسیس این بانک 15 میلیون تومان بوده است که بعدا به 30 میلیون و اخیرا به 40 میلیون (جمعا برای به دو نفر 80 میلیون تومان) افزایش یافته است. جهت اخذ وام بانک مهر ایران، با مبالغ زیر ده میلیون تومان صرفا نیازمند یک ضامن است و در مبالغ بالاتر نیازمند دو ضامن (یک کارمند و یک کسبه) می باشد.  بازپرداخت وام بانک مهر ایران در زمینه وام ازدواج، به درخواست مشتری و نیز معدل موجودی حساب وی و با توجه به طول مدت مبلغ سپرده گذاری شده توسط فرد متقاضی از یک تا سه سال متغیر می باشد. شرکت ها،

سازمان ها و موسسات می توانند جهت تخصیص وام ازدواج بانک مهر ایران برای کارمندان خود به عقد تفاهم نامه با این بانک اقدام نمایند.

شکل1. شرایط استثنائی واگذاری وام ازدواج بانک مهر ایران

 

مراحل ثبت نام و اخذ تسهیلات وام بانک مهر ایران

متقاضیان وام ازدواج بانک مهر ایران، جهت اخذ این وام در ابتدا باید شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج را قبل از افتتاح حساب به صورت حضوری در شعب و یا سایت بانک، مطالعه نمایند. بعد از ثبت نام در سایت، متقاضیان کد ده رقمی دریافت خواهند کرد. متقاضیان پس از پذيرش توسط شعب بانک ها موظف اند، حداکثر ظرف مدت زمان 45 روز کاری به تکميل مدارک خود اقدام نمايند. چنانچه این مدارک تکمیل نگردد، نام متقاضي از سامانه مربوطه حذف خواهد شد. کارمزد این وام 4 درصد محاسبه خواهد شد. جهت اخذ وام بانک مهر ایران باید در طرح های پیوند مهر یکم و دوم ثبت نام نمائید. جهت آشنائی بیشتر شما عزیزان در ادامه به معرفی این دو طرح می پردازیم.

 

اخذ وام بانک مهر ایران از طریق شرکت در طرح یکم پیوند مهر

چنانچه نزدیک سن ازدواج می باشید و یا قصد ازدواج دارید بزودی ازدواج کنید، امکان استفاده از وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج را خواهید داشت. ابتدا بهتر است اطلاعاتی در زمینه طرح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح یکم پیوند بانک مهر ایران کسب نمایید و آن را با شرایط پرداخت و بازپرداخت آن را با وام های سایر بانک های دولتی و خصوصی، مقایسه کرده و جهت افتتاح حساب اقدام نمایید. در این طرح وام بانک مهر ایران به هر یک از زوجین تا سقف 40 میلیون تومان (جمعا به مبلغ 80 میلیون تومان) پرداخت می گردد.

شکل2. مراحل ثبت نام و اخذ تسهیلات وام بانک مهر ایران

شرایط اخذ وام ازدواج طرح یکم پیوند مهر ایران

در طرح یکم پیوند بانک مهر ایران، ارائه وام بانک مهر ایران به متقاضیان مطابق میانگین موجودی حساب آنها می باشد که با چک امتیاز آنها و یا واریز مستمر مبلغ در نظر گرفته برای سپرده گذاری به صورت ماهانه به اخذ وام ازدواج اقدام نمایند. در طرح یکم پیوند، متقاضیان می توانند از 1 تا 3 سال به تکمیل موجودی حساب خویش بپردازند. حداکثر میزان وام بانک مهر ایران برای ازدواج همانطور که در بالا نیز اشاره گردید، 40 میلیون تومان است و بازپرداخت آن به صورت 36 ماهه می باشد. شایان ذکر است طبق اعلام مسئولین بانک مهر ایران متقاضیان وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج، قادر به انتقال  تسهیلات ازدواج خود به اقوام درجه‌یک می باشند.

اخذ وام بانک مهر ایران برای ازدواج با شرکت در طرح دوم پیوند مهر

بسیاری از خانواده ها به دنبال بانکی هستند که بتوانند برای آینده فرزندانشان به ویژه در زمینه مسکن و ازدواج سرمایه گذاری نمایند. بسیاری از آنان بانک مهر ایران را برای این آینده نگری خویش برمی گزینند. افرادی نیز که در حال حاضر در سن ازدواج قرار ندارند اما همواره به فکر تأمین آینده خویش هستند، قادر به استفاده از این طرح می باشند. در هر صورت افراد و یا والدین آنها می توانند جهت اخذ وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج در سال های آتی، در طرح دوم پیوند در بانک مهر ایران شرکت کرده تا در آینده بتوانند از این سپرده گذاری به نحو احسن استفاده نمایند. در حال حاضر مبلغ این وام 80 میلیون تومان برای زوجین می باشد.

شکل3. شرایط اخذ وام ازدواج طرح یکم پیوند مهر ایران

 استفاده همزمان از تسهیلات ازدواج بلامانع است

امروز اخذ وام ازدواج به یک ضرورت برای جوانان در مراحل آغاز زندگی مشترک شان تبدیل شده است. متقاضیان دریافت وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج با شرکت در طرح یکم پیوند این بانک به صورت همزمان می توانند به اخذ وام ازدواج  از سایر بانک ها نیز اقدام نمایند.

 

با وام بانک مهر ایران، آینده نوینی را تجربه کنید

جهت استفاده از وام بانک مهر ایران، به مدارک زیر نیازمندید؛

  1. اصل و کپی سند ازدواج زوجین
  2. اصل و کپی کليه صفحات شناسنامه‌های زوجين
  3. اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنين
  4. اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) زوجين
  5. اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) ضامن
  6. کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجين
  7. کد رهگيری ده رقمی دريافتی از سايت بعد از مرحله ثبت نام

اتباع خارجی و اقلیت های دینی و مذهبی نیز می توانند از وام ازدواج این بانک استفاده نمایند. جهت دریافت وام بانک مهر ایران در زمینه ازدواج تا دو سال بعد از زمان عقد جهت استفاده از این وام، فرصت دارند. وام ازدواج با مبلغ 30 و 40 میلیون تومان ویژه افرادی است که بعد از سال 1396 ازدواج و در طرح یکم و دوم پیوند بانک مهر ثبت نام نموده باشند. افرادی که قبل از سال1396  ازدواج کرده باشند، صرفا می توانند از وام 15 میلیون تومانی ازدواج استفاده نمایند. مؤسسات اعتباری غیربانکی و موسسات  يارانه پرداختي به افراد را به عنوان ضمانت می توانند بپذیرند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

بانک مهر ایران عاااالیه
و سومین بانک اسلامی دنیا شده

Milad7

همه ی بانک های ایرانی یک آشغال هستند…

Amin B3DA

این قرض الحسنه ست
وام 4درصد میده و 2 درصد
ن سود میکشه روش ن دزدن ن هیچی. کاملا هم خصوصیه دولتی نیس
بقیه بانکارو موافقم یکی از یکی دزد تر و مزخرف تر

Milad7

تو این گرونی کی ازدواج میکنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)