حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، موتورولا

سامسونگ و خانواده گلکسی نوت استفاده از قلم در موبایل ها را دوباره و به شکلی دیگر متولد کرد. برندهای کمی وجود دارند که تخصصی و متمرکز روی این ویژگی برای موبایل های پرچمدار محصولی ارایه کند اما برندهایی مثل ال جی روی میان رده هایش چنین ویژگی را ارایه کرد. حالا به نظر می رسد که نوبت موتورولا است. گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس

دیروز یک منبع قابل اعتماد درباره ارایه گوشی پرچمدار با کدنام Edge+ از موتورولا برای اپراتور ورایزن امریکا صحبت کرد. امروز اما همان منبع درباره یک گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس صحبت می کند.

تصویر این دستگاه را تصاویر بالا و پایین می بینید. موضوعی که با دیدم قلم این دستگاه به یاد ما می آید، قلم‌های سری استایلوس ال جی است که به شخصه عملکرد خاصی نداشتند و صرفا به عنوان یک اشاره گر روی صفحه قابل استفاده بودند.

مشخص نیست که این دستگاه از چه نوع قلم استایلوسی بهره می برد و آیا اصلا این دستگاه همان پرچمداری است که با کد Edge+ صحبت شده یا نه اما در حال حاضر فقط همین تصاویر را داریم. البته من به شخصه فکر نمی کنم این دستگاه اپراتور ورایزن باشد چون اگر می بود حتما در رندر آن، نام اپراتور مشخص می بود.

گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس

گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس

در نمای جلوی شاهد سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی تکی این گوشی موتورولا هستیم. به صورت کلی شاید این دستگاه را بتواند رقیب گلکسی نوت ۱۰ لایت دانست و شاید هم نه. باید منتظر ماند و دید که جزئیات عملکرد قلم دستگاه به چه شکل است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این گوشی مرموز و ناشناس موتورولا با قلم استایلوس در چه رده‌ای باشد و بتواند نظر شما را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

منو که نظرمو جلب نمیکنه

Chalton

کارشناسان می‌گویند دو گونه مار – کریت چینی و کبرا چینی- می‌توانند منبع اصلی ویروس کرونا باشند که به تازگی در چین شناسایی شده و عامل شیوع بیماری عفونی تنفسی کشنده‌ای در این کشور است.
این مارها که از سمی‌ترین گونه‌های کفچه‌ماران به حساب می‌آیند در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی چین و جنوب شرق آسیا یافت می‌شوند.
بیماری ناشی از این ویروس اولین بار اواخر ماه دسامبر سال گذشته در شهر ووهان مشاهده شد و به سرعت گسترش پیدا کرد. از آن زمان تعداد قابل توجهی انسان در چین و کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده به این ویروس آلوده شده‌اند.
.
تاکنون موردی از ابتلای ایرانیان مقیم چین به این ویروس گزارش نشده است و سفارت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که به طور ویژه‌ای پیگیر وضعیت سلامت ایرانیان مقیم شهر ووهان است.
سفارت ایران اعلام کرده به صورت لحظه‌ای شیوع این ویروس را رصد کرده و متناسب با وضعیت اقدامات و توصیه‌های خود را بروزرسانی و اطلاع خواهد داد.

Amir galaxy

#قلم_فقط_نوت

Milad7

برند دوست داشتنیی هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)