حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۷ آی (Huawei Nova 7i) تاریخ ۲۵ بهمن ارایه می شود: همان نوا ۶ اس ای

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی امروز اعلام کرد که گوشی هوشمند جدیدی با نام نوا ۷ آی (nova 7i) را در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۸ در مالزی روانه بازار خواهد کرد. البته، این یک گوشی کاملا جدید نیست و در واقع نسخه تغییر نام یافته و جهانی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) است که اوایل ماه گذشته در چین رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هواوی نوا ۷ آی صحبت کنیم.

هواوی نوا ۷ آی

هواوی نوا ۷ آی

هواوی نوا ۷ آی

هواوی نوا ۷ آی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بوده و از حافظه رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره خواهد برد. سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده EMUI 10 است که بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده است. البته، به دلیل تحریم‌های ایالات متحده این گوشی فاقد سرویس‌های گوگل خواهد بود.

نوا 7 آی در جلوی بدنه به یک صفحه نمایش LCD‌ با وضوح تصویری فول اچ دی پلاس مجهز می‌باشد که در گوشه بالای سمت چپ آن یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده استد. در پشت هم یک دوربین چهارگانه شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند جدید دارای اسکنر اثر انگشت جانبی بوده (در کناره بدنه و داخل دکمه پاور) و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد. باتری نوا ۷ آی از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی کرده و تنها با 30 دقیقه اتصال به شارژر می‌تواند از صفر تا 70 درصد شارژ شود.

شعبه مالزی هواوی هنوز قیمت خرده فروشی نوا ۷ آی را اعلام نکرده و برای دانستن این موضوع باید تا روز ولنتاین صبر کنیم. اما بد نیست اشاره کنیم که نمونه چینی این گوشی، یعنی نوا ۶ اس ای با قیمتی معادل ۳۲۰ دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

منتظر هواوی نوا ۷ آی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

گوشی خوبیه قیمتش هم مطمعنا رقابتی هست🌹

Milad7

یه مقدار قاب دوربین بیرون زده هست ولی در کل بد نیست

mohammad

چیپ اسنپ ۸۱٠🤔🤔؟ 😅

Amir galaxy

یکی از دوستان اومد در مورد این سری نوا مشورت بگیره فرستادمش سمت یکی دیگه …
خیییلی گیج کننده شده این سری

hamid reza

با سلام وعرض ادب لطفا باگ های سایتتون رو درست کنین

pooria

بچه ها من یه سوال داشتم بین s10 plus و p30 pro کدوم بهتره لطفا دلیل رو هم بگید ترول بازی هم درنیارید

Aпɢεʟ

پی سی پرو بخاطر باتری بهتر و دوربین بهتر

Farcry

به نظرم اگر با رابط کاربری هوآوی مشکلی نداری P30 pro بهتره.دوربین عالی داره وشارژ سریعش هم توی ۱ ساعت گوشی رو فول شارژ میکنه.من خودم یه S10 plus داشتم ولی ردش کردم.درسته که گوشی خیلی خوبیه ولی انگار یه امتحان برای سامسونگ بیش تر نبود.چون سامسونگ دیگه توی هیچ موبایلی دوربین زشت دوگانه سلفی رو نزد و بعدش هم اون تک دوربین سلفی رو از گوشیه آورد وسط که انصافا خیلی قشنگ تره و بهتره.شارژ سریعش هم سامسونگ ۶ ماه بعد از 15 وات به 25 وات و حتی 45 وات تغییر کرد.البته به نظرم اگر بین انتخاب ها نوت ۱۰ معمولی رو قرار بدی هم از p30 pro بهتره و هم از S10 plus ولی خب یه مقدار هم گرون تر هست.

_V_

اس۱۰ پلاس

به خاطر وزن و خوش دستی و ضخامت و اسپیکر و دوربین سلفی و بخش ویدیوی دوربین و رابط کاربری(این شخصی هست ولی خب خیلی ها دوسش دارن،درباره شما نمیدونم) و نمایشگر، استفاده از گوریلا گلس ۶ جای شیشه‌ی آلومینوسیلیکات و وجود سنسور های ضربان قلب و SPO2 و… و البته جک هدفون

پی۳۰ پرو
به خاطر دوربین اصلی بهتر(عکاسی) چه در شب چه در روز و زوم بهتر و دیزاین بهتر(اینم باز سلیقس ولی خب اینجا با اینکه سلیقه من رو اس۱۰ پلاسه، ولی عموم پی۳۰ پرو رو بهتر میدونن) و شارژر سریع ۴۰ واتی و باتری که دوام بیشتری داره، در کنار امکانات هوش مصنوعی و اینفرارد

اینا نظر من بود و برای هرکدوم برتری هست حالا بستگی به شما داره چیکار داری با گوشی

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

😊

Milad7

به نظرم هیچکدوم ارزش هزینه حدودا 9500 را ندارن! یه مقدار صبر کن نوت 10 پلاس ارزونتر بشه و اون را بخر

pooria

با تشکر از کلیه دوستان عزیز ممنونم

Dr. DIM

سلام بچه ها اگه کسی روشی برا نصب سرویس های گوگل روی این هوآوی جدیدا می‌دونه بسم الله…
البته اگه به من باشه فقدان یه سری از برنامه ها رو با apkpure جبران میکنم و از یه سری برنامه ها هم از نسخه WPA شوند استفاده میکنم

Mortazavi

اسنپ ۸۱۰😂😂
یاد زی۳ پلاس مرحوم افتادم
پشتم گرمه😅😅

اسنپ۸۱۰ یه تنه سونی رو به خاک سیاه نشوند با اون حرارت احمقانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)