حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۶ اس ای (Huawei Nova 6 SE)‌ با کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

در ترنجی خواندیم که هواوی نوا ۶ 5G با کایرین ۹۹۰ رسما معرفی شد. این دستگاه در کنار نسخه 4G دو عضو خانواده هستند و سومین عضو خانواده Nova 6 هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) نام دارد که یک میان رده محسوب می‌شود و دارای چیپست کایرین ۸۱۰ در کنار دوربین چهارگانه و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی همچنین از نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) هم رونمایی کرده که عضو میان‌رده این خانواده محسوب می‌شود. در پنل جلویی این گوشی با نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ مواجه هستیم که در سمت چپ بخش فوقانی آن حفره نمایشگر بسیار کوچکی تعبیه شده است. در این حفره یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیگسلی قرار دارد و مانند دیگر دو عضو دیگر خانواده، در سمت راست بدنه آن حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

در پنل پشتی، ماژول مربعی شکل مربوط به دوربین چهارگانه توجه را جلب می‌کند. در این ماژول، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (تشخیص عمق و ماکرو) انجام وظیفه می‌کنند. از مشخصه‌های مربوط به داخل بدنه هم می‌توانیم به بهره‌گیری از چیپست کایرین ۸۱۰ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. این گوشی مجهز به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و در عین حال از شارژ سریع ۴۰ وات هم پشتیبانی می‌کند.

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی نوا ۶SE مبتنی بر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین با قیمت ۲۱۹۹ یوان (۳۱۵ دلار) از تاریخ ۱۲ دسامبر به دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما درباره هواوی نوا ۶ اس ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

باز هم،جلوی گوشی A8s و پشت گوشی آیفون 11,برای همینه میگم مرجع تقلید گوشی ها سامسونگ و اپل هستن به یه عده بر میخوره،این واقعیت هست که دو برند سامسونگ و اپل مرجع تقلید دنیای موبایل هستن،ولی بازم مبارک عزیزانی که در اینده میخوان بخرنش🌹

The Destroyer

نمیدونم چرا کلا از سری nova 6 خوشم نیومد.

Mahdi

منم نظرمو بگم منفی میگیرم ، بنظرم نوا ۵ خیلی طراحی بهتری داشت

afsoon

قیمتش بد نیست .سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا .

علی شیخ زاده

هواوی از وقتی تحریم شده دست و دلش باز تر شده😑

The Destroyer

برای از دست ندادن بازار نیاز داره این کارو بکنه…

عـــلـــۍ

خیلی خشگله

android 10

خوبه…

MORTEZA

گوشی خوبیه ولی دو تا مشکل داره اول اینکه صفحه نمایشش اولد نیست دوم هم تحریم هواوی توسط آمریکا که باعث شده هواوی تو کشورمون دیگه ارزش خرید نداشته باشه

Milad7

والا بد نیست قیمتش هم مناسبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)