حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی دوربین هواوی Nova 7i

دیروز در ترنجی درباره چهار ویژگی برجسته هواوی Nova 7i برای شما نوشتیم. یکی از این برتری ها دوربین بود. امروز می خواهیم نقد و بررسی دوربین هواوی Nova 7i را با هم داشته باشیم و ببینیم این دستگاه تا چه حد در این بخش توانمند است.

نقد و بررسی دوربین هواوی Nova 7i

هواوی Nova 7i

هواوی Nova 7i

هواوی Nova 7i با تنوع چهار دوربین برای دوربین اصلی ارایه شده است. شخصیت اصلی این قاب را می توان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دانست که حالا در رزلوشن کامل هم از هوش مصنوعی بهره می برد. حالت عکاسی شب در رزلوشن عادی ۱۲ مگاپیکسلی عکاسی می شود و برای عکاسی با کیفیت تر، به صورت پیش فرض شما عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی دارد.

خب، ابتدا می خواهم درباره بخش نرم افزار صحبت کنم و سپس درباره کیفیت دوربین ها و نمونه ها صحبت می کنیم.

رابط کاربری دوربین هواوی Nova 7i و رابط کاربری EMUI 10.0.1

این دوربین می تواند با استفاده هوش مصنوعی و با تکیه بر سخت افزار خوب خود، عکاسی خیلی مناسبی را ارایه کند. همچنین در بخش نرم افزار هواوی پیشرفت خوبی داشته است. مشخصا عکاسی در حالت هوش مصنوعی و عکاسی ویژه شب که حالا در EMUI 10.0.1 حتی زیباتر و ملموس تر کار می کند، از ویژگی های دیگری است که می تواند عملکرد این دوربین را افزایش دهد.

هر چند که این موضوع تازه ای نیست اما با شناسایی صحنه به صورت هوشمند، هواوی نوا ۷ آی می تواند پردزاش تصویر بهتری داشته باشد. مثلا در نمونه های زیر حالت آسمان آبی، سبزی‌طور و گل شناسایی شده است.

همچنین در حالت شب حالا یک تایمر روی صفحه می آید و برای کاربر ملموس تر است که چقدر باید دستگاه را تقریبا ثابت نگاه دارد. همانطور که پیش این نیز گفته ام، حالت شب عکاسی دوربین هواوی همواره یکی از بهترین ها بوده و هست. این را از نظر خروجی و البته رابط کاربری می گویم چون در حین عکاسی به شما نشان می دهد که چه پیشرفت هایی روی تصویر در حال انجام است.

البته گاهی اوقات مثلا در عکاسی سلفی با اینکه خروجی تصویر از نظر گستره دینامیکی بسیار خوب است اما در کادر دوربین و پیش از ثبت نمی توانید خروجی واقعی را ببینید.

مثلا در این نمونه می بینید که خروجی تصویر کاملا متوازن است اما در View Finder اور-اکسپوژر شده است:

همچنین به وضوح می بینید که در رابط کاربری دوربین شاهد اور-شارپینگ هستیم. این سبب می شود مثلا شما فکر کنید که در کادر دوربین یک تصویر شارپ را می بینید اما شاید در تصویر خروجی اینطور نباشد.

حالت های خاص عکاسی در نرم افزار دوربین هواوی نوا ۷ آی به قرار بالاست. همانطور که می بینید گستره خوبی از ویژگی های خاص وجود دارد. این حالت ها برخی برای عکاسی و برخی برای فیلم برداری هستند. البته برخی از آن ها هم مشترک است.

عجیب اینکه استفاده از دوربین ماکرو اینجاست و در صفحه اصلی جایی برای آن در نظر گرفته نشده یا جز حالت های پیش فرض سوایپی پایین رابط کاربری قرار ندارد.

حالت فیلم برداری Pro در هواوی Nova 7i

موضوع قابل توجه در حالت Pro است. من انتظار نداشتم این تنظیمات برای فیلم برداری هم موجود باشد اما هست. معمولا برندهای مختلف این ویژگی را با سروصدای فراوان ارایه می کنند اما اینجا بی سروصدا قرار دارد.

به لطف این ویژگی می توانید در حین فیلم برداری فاکتورهای تصویربرداری را عوض کنید. مثلا فوکوس را تغییر بدهید، حساسیت به نور یا گرمای رنگ سفید را تنظیم کنید.

نمونه ای از تغییر فوکوس در حین فیلم برداری را به صورت تصویر متحرک برای شما آماده کرده ام که می توانید اینجا ببینید:

در فیلم برداری شما حالت زیبایی هم دارید اما رزلوشن آن به HD محدود می شود. در حداکثر توان این دستگاه می توانید فیلم FHD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشید.

عکاسی ۴۸ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی

معمولا دوربین های رزلوشن بالای موبایلی در حالت خودکار یا هوش مصنوعی از رزلوشن پایین تر پشتیبانی می کنند. هواوی در Nova 7i اجازه می دهد در حالت ۴۸ مگاپیکسلی هم از هوش مصنوعی بهره ببرد.

همانطور که می بینید همچنان حالت توصیه دهنده همان ۱۲ مگاپیکسلی است اما شما می توانید عکاسی بهتر ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشید.

پس از آن که حالت ۴۸ مگاپیکسلی را فعال می کنید، دور دکمه شاتر شبیه به حالت شب می شود و این به شما می گوید که عکاسی در این حالت شاید مقداری بیشتر زمان ببرد. این را می توانید در تصویر زیر ببینید:

ویژگی AI lens

شاید هواوی در حال حاضر با گوگل وضعیت خوبی نداشته باشد اما دلیل نمی شود که خودش در توسعه سرویس های مشابه دست بسته باشد.

در رابط کاربری دوربین هواوی Nova 7i روی گوشه بالا و سمت چپ تصویر یک گزینه وجود دارد. با فعال کردن آن، فضایی شبیه به گوگل لنز ایجاد می شود. شما می توانید در این حالت اطلاعات بیشتری درباره اشیا اطرافتان کسب کنید یا مثلا QR Code اسکن نمایید.

مثلا در نمونه زیر می بینید که قیمت ساعت و فروشگاه های مذکور را به ما عنوان می کند. البته این ویژگی نیاز به فیلترشکن داشت و به صورت عادی عمل نمی کند.

درباره کیفیت و سرعت عملکرد نمی توانم امتیاز بالایی به آن بدهم اما به هر حال این ویژگی توسط هواوی توسعه داده شده و اینجا حضور دارد.

ویژگی AR Lens

اگر حوصله دارید کمی فانتزی بازی کنید و حالت های خاص عکاسی و فیلم برداری یا حتی ثبت تصویر Gif با افکت های خاص را داشته باشید، ویژگی Ar Lens و 3D Qmoji برای شما اینجا در نظر گرفته شده اند.

ویژگی AR Lens

ویژگی AR Lens

بسیار خوب، اجازه بدهید درباره دوربین های مختلف صحبت کنیم. می خواهم از دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج آغاز کنم.

دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج هواوی Nova 7i

برخی تولیدکننده ها جدیدا به این دوربین “دوربین پرتره” می گویند. خب توصیف اشتباهی هم نیست و کمی از عنوان “عمق سنج” دلگرم کننده‌تر است اما در حقیقت چیزی فرق نمی کند.

هواوی در رابط کاربری خود از دیرباز ویژگی “Aperture” را دارد. این ویژگی برای مات کردن پس زمینه سوژه است. این سوژه می تواند لزوما انسان نباشد. همچنین از ویژگی های بارز آن این است که پس از ثبت تصویر می توانید در گالری، میزان تار بودن پس زمینه و یا افکت های خاص مثل سیاه و سفید کردن پس زمینه یا دیگر موارد را اعمال کنید.

برای مثال یک نمونه خروجی از این حالت با یک درخت به عنوان سوژه مانند زیر می شود. مشخص است که هواوی میزان مات شدن پس زمینه را مقدای به فاصله آن ها از سوژه مرتبط کرده تا خروجی بهتر به نظر برسد.

هر چند دستگاه هایی که دوربین عمق سنج ندارند هم تا حدودی چنین کارهایی می کنند اما همواره حضور آن باعث می شود خروجی کار بهتر شود، به خصوص در موبایل های میان رده.

دوربین ماکرو هواوی Nova 7i

مشخصا یکی از کارایی ها دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در موبایل ها این است که تصویر ماکرو بگیرند دیگر! در هواوی نوا 7i تا حداقل فاصله ۴ سانتی متری به سوژه فوکوس می شود. در حقیقت فوکوس نمی شود، فوکوسش ثابت است و در آن محدوده شما خروجی خوبی دارید.

این همزمان به ذهن ما این ایده را داده که گاهی برای عکاسی های خاص Blur شده می توانید از این دوربین فوکوس ثابت ماکرو استفاده کنید و مثلا تصاویر این چنینی بگیرید:

بله، می شود این تصویر را با کیفیت تر و با تنظمیات حالت Pro عکاسی دوربین اصلی هم بگیرید اما این یک راه سریع تر و راحت تر است که دم دست شماست.

دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی هواوی Nova 7i

مشخصا دوربین زاویه دید عریض برای کادر بزرگتر است. معمولا این تصاویر نباید خیلی نزدیک به دوربین باشند و برای مناظر یا فاصله هایی در اندازه ثبت یک تصویر از یک گروه یا یک ساختمان مفید است. جزئیات زیادی وجود ندارد و کم بودن رزلوشن خروجی خود دوربین هم مزید برعلت می شود که اصلا دنبال جزئیات در این دوربین نباشد. در حقیقت اگر به دنبال جزئیات بودید که به سراغ دید کلی نمی آمدید!

با این دوربین شما می توانید فیلم برداری هم کنید. همچنین در حین فیلم برداری می توانید بین این دوربین و دوربین اصلی جابه جا شوید.

متاسفانه حالت عکاسی شب برای آن در نظر گرفته نشده است. این یعنی که فقط در شرایط نوری مناسب می توانید از این دوربین و عکاسی یا فیلم برداری‌ش لذت ببرید. پایین تر وقتی درباره حالت عکاسی شب دوربین اصلی صحبت می کردیم، برای مقایسه چند نمونه از عکاسی شب دوربین فوق عریض هم برای شما قرار می دهیم.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هواوی Nova 7i

دوربین اصلی با حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به ادغام پیکسل ها ارایه شده است. متاسفانه مدل این حسگر تصویر مشخص نیست و ما هم در نرم افزار AIDA64 مدل آن را ندیدیم. این حسگر تصویر پشت لنزی دارای f/1.8 قرار دارد. به لطف پردازش هوش مصنوعی تصاویر این دوربین می تواند در اکثر شرایط نوری یک خروجی خیلی خوب به شما بدهد و در برخی موارد شما را غافلگیر نماید.

دوست دارم با عکاسی حالت شب آغاز کنم. این دستگاه به لطف حالت ویژه عکاسی شب می تواند عکس های بسیار خوبی را در رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی به شما ارایه کند. چند نمونه از این تصاویر را با مقایسه حالت عادی و گاهی در مقایسه با دوربین زاویه دید عریض (که حالت شب ندارد) برای شما ارایه می کنیم:

حالت شب روشن

حالت شب روشن

حالت شب روشن

حالت شب روشن

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

حالت شب روشن

حالت شب روشن

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

حالت شب روشن

حالت شب روشن

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

زاویه دید عریض (حالت شب ندارد)

حالت شب روشن

حالت شب روشن

حالت شب روشن

حالت شب روشن

همانطور که ملاحظه کردید، عکاسی شب این دستگاه می تواند از رقبای خود کاملا برتر باشد.

در عکاسی حالت روز نیز شاهد عملکرد خیلی خوب، گستره دینامیکی بالا و رنگ های نزدیک به واقعیت هستیم. در شرایط نوری مناسب روز می توانید با اعتماد به نفس بیشتری عکاسی ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشید اما در مجموع همیشه توصیه می کنم که عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی با حالت هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

زوم در دوربین هواوی Nova 7i

دوربین هواوی Nova 7i متاسفانه دوربین زوم یا تله ندارد. در نتیجه هر آن چه عاید شما می شود زوم دیجیتال است. شما می توانید از زاویه دید عریض تا ۶ برابر زوم دیجیتال (نسبت به دوربین اصلی – نسبت به دوربین زاویه دید عریض تقریبا ۱۰ برابر) داشته باشید.

برای اینکه بدانید چه کیفیت در زوم ۲ برابر و زوم ۶ برابر در اختیار شما خواهد بود، نمونه تصاویر زیر به شما کمک می کند:

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هواوی Nova 7i

نیمی از عکس هایی که شاید با موبایل خود بگیرید مربوط به دوربین سلفی می شود. این دوربین اهمیت زیادی دارد و هواوی در Nova 7i تلاش کرده که آن را برای قشر جوان، یک انتخاب خوب ارایه کند.

در اکثر شرایط، این دوربین خروجی خوبی دارد. چه در تابش مستقیم نور خورشید پشت سر شما، چه در حالت شب و چه در عکاسی پرتره یا حالت زیبایی.

چند نمونه از تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی این دستگاه را با هم مرور می کنیم:

حداکثر حالت زیبایی

حداکثر حالت زیبایی

حالت زیبایی روی ۵ از ۱۰

حالت زیبایی روی ۵ از ۱۰

بدون حالت زیبایی

بدون حالت زیبایی

عکاسی حالت شب با فلاش نمایشگر

عکاسی حالت شب با فلاش نمایشگر

عکاسی حالت شب بدون فلاش

عکاسی حالت شب بدون فلاش

عکاسی با فلاش نمایشگر

عکاسی با فلاش نمایشگر

عکاسی حالت عادی بدون فلاش

عکاسی حالت عادی بدون فلاش

نظر شما درباره دوربین هواوی Nova 7i چیست؟ فکر می کنید که این دستگاه می تواند برای شما یک دوربین مناسب ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
108 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشق اونجاشم که نوشته حداکثر توانایی دستگاه ۱۰۸۰ با فریم ۳۰ هست ، یعنی واقعا کایرین ۸۱۰ نمیتونه؟

جالبه جوریم اینو نوشته که که انگار بقیه 720p ضبط میکنن بیچاره مردمی که اطلاع ندارن و تو این شرایط ناجور کشور تا میتونه جولان میده
بالاخره باید میان رده هاشو یه جور بندازه به ملت که متاسفانه اکثریت اطلاع ندارن از عمق فاجعش که اسنپ روش ناقص کار میکنه و خیلی اپایی که وابسته به گوگلن
البته
برای اونایی که قدرت قدرت میکنن و چشمشون به عدد عنتوتو هست گوشی خوبیه

ببخشیدا این تیکه جمله آیا چیزی نوشته بود که بخواد نظرشو به دیگران تحمیل کنه ؟
{در حداکثر توان این دستگاه می توانید فیلم FHD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشید.} یعنی کل توانایی دستگاه این قدره اگه مثلا بعدش میگقت خیلی خوبه آره ولی اینو نگفته و لحن جمله هم اینطوری نیس
بعدشم هر چی باشه از سری ای سامولنگ بهتره که چیپ ضعیف و باتری ضعیف و دوربین عکسبرداری پایین تر بهت میدن
شما اسمتون آنتی ترول هست ولی از صدتا ترول بدترید
یا میگید شیائومی بده یا هواوی
ولی اگه تو بخش سامولنگ اگه کسی چیزی ازش بد میگفت یه جوری جبهه میگرفتید انگار ارثیه پدریتونه

من جایی گفتم سامسونگ خوبه میان ردش؟؟
چرا حرف تو دهن آدم میزارن وقتی هیچ حرفی برا گفتن ندارین؟
جایی گفتم شیائومی بده؟ اون دوتا حداقل گوشیاشون توانایی فیلم برداری 4k دارن
مقایسه شیائومیم تو میان رده با هواوی و سامسونگ مثل شوخی میمونه

اون سامسونگ هیچی نداشتم یه سرویس گوگل داره تو اجرا اپای بانکی و اسنپ و تپسی به مشکل نخوری 😉

Mb.Pcr

باشه تو اصن ترول نیستی
از طرز دفاع کردنت تو بخش s20 ultraو p40 pro plusاصلا مشخص نکرد که تو ترول سام هستی!

اوکی شمام شنوایی انگلیسیتو قوی تر کن که متهم به طرفداری نشم و البته حقیقتم و بپذیر

Mb.Pcr

آقا مهدی
چرا کایرن 810 میتونه 4kفیلم بگیره مثلا آنر پلی 4تی پرو و نوا5زد 4kفیلم میگیرن حالا این چرا نمیکنه نمیدونم

Mahdi

شاید تو اپدیت بهش اضافه بشه

AŁɪ

ممنونم ادمین جان که این پست رو منتشر کردید واقعا دوربیناش حرف ندارن و عکسای زیبایی خلق میکنن💕👌
فقط یه چیزی اینکه برنامه های گوگل هم میشه روش نصب کرد یا بازی هایی که احتیاج به جیمیل دارن مثل پابجی؟

Mahdi

این یکی رفتارت کپی برابر اصل علیه ، تا پست میزاری مثبت خودت منفی بقیه

AŁɪ

من که به شما دیسلایک ندادم ‌.

Mahdi

میدونم خودش میاد

یا @علی_دی_جی_استایل
سفسطه نکن آب قحطه
واقعا با چه رویی میای تو این سا یت بازم دروغ میگی‌ من علی نیستم یکی دیگم ها؟
واقعا دروغ گویی هم حدی داره آخه کم قهوه ایت کردن دوستان؟‌فحش خونت کمه دوست داری همه تحقیرت کنن؟‌
اشکال نداره به کارات ادامه بده ولی دروغ میگی علی نیستی یه جوری کاربرا رو بلانسبت بعضیا گوسفند حساب میکنی خیلی مخ بقیه هست

AŁɪ

آخه الهی خوب میشی درکت میکنم⁦☺️⁩🐰

AŁɪ

برو میدونم دلت پره از بابات فک کنم واست شارژ نخریده 🤔🤓 دیوونه ی خل

AŁɪ

پس اگه این نیس پس چیه میتونید بگید⁦☺️⁩

“میدونم دلت پره از بابات فک کنم واست شارژ نخریده ”
به خدا نمیخواستم اینو بگم علی جان ولی
والا اینقدر تئوری توطئت حرفه ای و دقیق بود که هیچ شکی ندارم بلایی که امروز بزرگترت سرت اورد رو اومدی اینجا لو دادی 👌

حالا بیخیال نخرید خودم برات میخرم یه فست فابریک ردمی نوت ۸ پرو 😈

AŁɪ

آهان پس قضیه تو این بوده ترول بزرگ🤦🤣

AŁɪ

اسمش گیجه🦾

اسم گوشیتو ببر چیه
نکنه به سن مجاز داشتن گوشی نرسیدی؟ یا همین ردمی نوت ۸ هم لایقش نبودی؟ کدومش؟😂😂😂
ولش کن بیشتر از این وقتمو سر آدم بی ارزشی مثل تو تلف نمیکنم تا همینجاشم بس بود چهره واقعیتو به کاربرا نشون بدم 😂

persepolis

میت چهل پرو
میخای عکسش را بفرستم؟!.

AŁɪ

گفتم دیگه اسمش گیجه تو که به سن قانونی رسیدی الان کجای ایران رو گرفتی؟🤓
هیج کجا؟ پس ببند🤔🤣

persepolis

من که بصورت مهمان بازی میکنم
ولی گفتید جیمیل
خب موقعی که ایمیل داشته باشی
برو داخلش مربوط به gsm نمیشه…

AŁɪ

یعنی نمیترسی اکانتت بپره پیروزی ؟؟

persepolis

نمیپره عزیز
بعد هم بپره…

AŁɪ

نه پیروزی اکانتت میپره بوخودا حواست باشه🙁

persepolis

من با pc بازی میکنم
راحت همه چی زیر دستمه
خیل بهتر از گوشی است…

AŁɪ

پیروزی داداشی به منم یاد بده چطوری با پیسی بازیش کنم 🙏⁦☺️⁩

Mahdi

طرف یه جوری نظر میده انگار واقعا گاوه ، من میگم دوربین ۴ گانه الان رو بیشتر گوشیا هست و ویژگی برجسته حساب نمیشه ولی شارژر۴۰ واتی ویژگی برجسته هست اومده میگه گوشی خودت چیه ناچ باند فرودگاه ، بدنه پلاستیک ،
واقعا دیگه باید به عقلش شک کرد

Finch

سلام استاد
منظورم اینه اول یه سوزن بزن به خودت بعدش جوالدوز به بقیه
البته تار های عصبی مغزت در این حد کشش ندارن دوست گرامی پس بیخیال
یارو ۲ روز پیش گوشی پلاستیکی و دو دوربینه با اثرانشگت خازنی و صفحه ال‌سی‌دی و ناچ فرودگاهی و اسنپ ۸۶۵ میخاست ، حالا از طراحی نوا ۷ ایراد میگیره 😂😂😂😂😂😂

AŁɪ

ناچ فرودگاهی 🤔
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mb.Pcr

آقا مهدی با منید
من که گفتم عذر میخوام

Mahdi

نه من با تو نیستم عزیز

Mahdi

گاو گاوه هیچوقت عوض نمیشه من چی میگم یارو چی میگه من از طراحی ایرادگرفتم؟😂😂😂😂 دیگه واقعا باید گاو صدا کرد بعضیا رو

persepolis

مهدی عصبانی میشه…
مهدی داری عوض میشی ها…

Mahdi

یه سوال ویژگی برجسته یعنی وی؟

Mahdi

چی

persepolis

یعنی مهم ترین ویژگی
یا بزرگ یا بلد شده…

Mahdi

خب پس دوربین ۴ گانه ویژگی برجسته حساب میشه الان؟

persepolis

یعنی قبلا بهتر بودی…

Finch

نه ، پرفسور ادوارد ادوین تو یکی از کتاباش نوشته شخصیت انسان مانند فنر هست و در حین فشار خود واقعیش رو نشون میده
شخصیت واقعی این دوستمون هم مثل مابقی دوستاش همینه ، تحت فشار های روانی شدید رو میاره به رویکرد فحاشی و بی ادبی
چرا؟؟ 👇👇
««« چون توانایی و علم بحث کردن رو نداره و هیچی حالیش نیست واسه همین بی ادبی میکنه همش»»»

The Destroyer

یادمون باشه که یه کتاب رو برای این نمیخونیم که کلاسشو بذاریم
میخونیم که ازش چیز یاد بگیریم🙂
اگر ذره‌ای از آموزه‌های اون کتاب رو تو رفتارت داشتی الان خودت معترف به روانی بودنت نبودی

Finch

نه گلم نخوندم چیزی یاد بگیرم
خوندم که ذهنیت شما چند نفر رو موشکافی کنم 😉

The Destroyer

🙂

MohammadFarhaadi

تو خودت جزء موجوداتی هستی که باید برای جلوگیری از بوجود اومدن مشکلات مشابه در آینده،کالبدشکافی بشن و تحقیق بشه درموردشون!!!

MohammadFarhaadi

بعد میگی کتاب رو خوندم که بقیه رو تحلیل کنم؟!حتی اگر واقعیت داشته باشه بازم غلطه آخه کی با یه کتاب خوندن علامه دهر میشه!!!که شما به این درجه از فضانوردی! ببخشید سواد رسیدی که بقیه رو قضاوت کنی؟!خوب برای همه مطمئنم جا افتاده خط فکریت از کجا نشآت میگیره در مورد گوشی!احتمالا اولین خط تبلیغاتی که در مورد گوشی دیدی مسیر حرکتت رو مشخص کرد و اولش فکر کردی خوب این تبلیغ دیگه همه چیزش واقعیت داره و وقتی بقیه میگن فلان جا اشتباه میکنی قبول نمیکنی.حالا چرا قبول نمیکنی این نیاز به کالبد شکافی توسط اهلش داره!!!
دکتر ناظر دست خودت رو میبوسه😁😁😁

Mahdi

به گاو ها نزدیک نشوید

Finch

و مهدی بلاخره پس از فشار فراوان اسنپ و طراحی های کپی و زشت شیاف ، ترول میت ۳۰ میشود 😂😂😂😂
راضیم از این وضع 🙂🙂🙂

Mahdi

آدم فرق پشت لومیا و میت۳۰ رو نمیدونه این یعنی چی😂😂😂😂

Finch

و بله در یک حرکت انتحاری بعد از ترول میت۳۰ شدن تغییر رویه میدهد و به ترول لومیا تبدیل میشود
چه می‌کنه این فشار عصبی
مهدی تا شب تو تیمارستان دکتر ناظر بستری نشه خودش خیلی کاره😂😂😂😂

Finch

http://uupload.ir/files/95jl_img_20200705_174922.jpg
دوربین جدید لومیا 😂😂😂😂

AŁɪ

تو که عسکت اسنپ بود چی شد 🤣🐰 اسنپ بد شد یهو 🤣😂🤣

Mahdi

اینو ول کن یازو فرق پشت لومیا با میت۳۰رو نمیدونه ، راجع به اسنپ الانم طرفدارشم

AŁɪ

زیاد به اسنپت نناز مهدی چون اونم توی بالارده تر زده⁦☺️⁩

Mahdi

بله حق با شما هست وانپلاس اشتباه کرد از ۷۶۵ استفاده کرد

AŁɪ

آره منم میگم اشتباه کرد دلیل نمیشه وانپلاس هر خطایی بکنه بگیم درسته⁦☺️⁩

Mahdi

دوستان خودتون بگید عکس پروفایل من لومیا هست یامیت ۳۰

MohammadFarhaadi

اگر اشتباه نکنم لومیا ۱۰۲۰ باید باشه

Mahdi

خب یه آقایی بالا گفت میت۳۰ خودشم قبول داره کپی از لومیا هست ولی خجالت میکشه به زبون بیاره

.Daniel

من خودم شیامی دارم و برادرم سامسونگ داره هردو پرچمدار هستند هر بار با گوشی سال قبل p30pro مقایسه میکنیم حداقل در عکاسی و فیلمبرداری کم میارن عکاسی در شب با ایزو ۴۰۹۶۰۰ و فیلمبرداری درشب هواوی عالیه .

Mahdi

تو روز چی؟

.Daniel

تو روز اگر هوش مصنوعی روشن باشه واقعا میگم در روز در زوم و حتی حالت عادی عالیه

AŁɪ

تموم شد و رفت⁦☺️⁩

Finch

الان شهداد با جیکمش میاد پی ۴۰ پرو پلاس رو هم سوسک میکنه
دوربین پی ۳۰ پرو که چیزی نیست واسش 😂

Mb.Pcr

هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر
بی مزه نمکدون فینچ نمک

AŁɪ

جیکم رو زیادی دست کم گرفتی 🤓 می‌دونی با جیکم اینقدر قدرت لنز پیروسکوپ گوشیت زیاد میشه که می‌تونی سیاره عطارد رو هم به وضوح ببینی 🤣

Mb.Pcr

بله افراد با تجربه فضا حرفایی برای فیض بردن ما میزنن

AŁɪ

غلط نکنم منظورت m.b بود 🤔🤣

Mb.Pcr

غلط کردی منظورم با تو بود

AŁɪ

چطور دلت اومد 😞🐰🥕

The Destroyer

🙂

ممد بمولا

@فینچ

ببین…زر نزن
شهداد و من یا هر کس دیگه ای نگفته که با جیکم میشه با می9تی پی30 پرو رو شکست داد
الکی حرف دهن ما ننداز
جیکم یه نرم افزاره که عکسا رو بهتر میکنه ولی نه درحدی که بشه باهاش پرچمدار زد
پس خ.فه شو

به زودی یکی دو تا عکس برات میفرستم که با جیکم ردمی نوت 7 پرو کشیدن…
اگه تونستی با ای80 یا هر کوفت دیگه ای که داری همون عکس رو بکشی من شخصا از این سایت گم میشم
اگه نتونستی هم گم میشی
پس فعلا تا موقعی که عکس برات میفرستم…

m.b

ممنون که هنوزم به عقده‌ای های ماهیگیر، ماهی میدید… 🙂💐

ممد بمولا

مصطفی عزیز
بعضی وقتا یه جوری میرن رو مخ آدم که انسان توان تحمل نداره و باید جوابشونو بده
وگرنه خودمم دوست ندارم جواب بدم
اما …

m.b

اگر دقت کنید همه پستایی که 100 کامنتی کردیم بخاطر بهای بیجایی هست که ما به ترول ها جواب دادیم مدام… هدف اونها هم همینه و برای همین دروغ میگن و یه چیزی میگن که شمارو عصبانی کنن که جواب بدید… ماشاالله هممونم میوفتیم تو دام خواسته اونها… همگی رعایت کنیم بد میسوزن… این بهترین جوابه… سکوت… همین… ممنون💐🙏

Mahdi

خوبه فتوشاپ اومده وگرنه یارو میومد کامنتامونم عوض میکرد و تحویل مردم می داد

Finch

دست پیش میگیری پس نیوفتی دیگه
آفرین بگیر
همین که تو دیگه روت نمیشه اسنپ و شیاف بزاری پروفت کافیه 😂

Mahdi

دوستان چرا نظر نمیدید دوربین ۴ گانه ویژگی برجسته حساب میشه یا نه؟

Mb.Pcr

نه واقعا نمیشه گفت برجسته

Mahdi

اینجا بود که یه گاو از گوشی من ایراد گرفت

Mb.Pcr

الان با منی ؟

Mahdi

باز شروع کردی برو اون پست یکی بعد تو نظر داد اونو میگم

AŁɪ

من که اهل عکاسی هستم آره حساب میشه🐰

Mahdi

عاشقان عکاسی دوربین تله فوتو و التراواید قوی نمیخوان یا من اشتباه میکنم

AŁɪ

والا من عکسامو با دوربین حرفه ای میگیرم شمارو نمی‌دونم🐰

Mahdi

محض رضای خدا این یه بارو منطقی نظر بده الان که میانرده ها همشون دوربین ۴ گانه دارن یه گوشی بیاد دوربین ۴ گانه و با همون مشخصات بقیه داشته باشه ویژگی برجسته حساب میشه

Mahdi

ردمی ۹ یا قیمت ۱۲۰ برجسته

MohammadFarhaadi

جالبه طرف دو قرون از گوشی و سخت افزار و طراحی سرش نمیشه میاد اینجا به بقیه هم ایراد میگیره!!!

Mahdi

بحث تمومه حق با کیه؟

AŁɪ

حق با آمریکاست ؛ ای ترامپ غمار باز 🙁

.Daniel

لطفاً اگر مسول سایت یا نویسنده این مطلب این پیام من رو دریافت کرد . دوربین هواوی میت 40pro را در عکاسی با ایزو ۴۰۹۶۰۰. و فیلمبرداری درشب با ایزو ۵۱۲۰۰ تست کند . در تنظیمات حرفه ای هواوی بروید . در حالت ۱۲ مگاپیکسل در مقایسه ها به شما در تنظیمات اجازه ایزو دستی ۴۰۹۶۰۰. میدهد . لطفاً نرم‌افزار camera mx رو نصب کنید یک بار بر fx بزنید و شروع به فیلم برداری در شب کنید و یکبار دیگر میتوان گرینه اول و بعد HDR+ رو قرار بدید ببینید در این حالت ایزو ۴۰۹۶۰۰ همراه با HDR در فیلمبرداری برای هواوی فعال میشود . شما این تست رو لطفاً انجام بدید . ممنونم

.Daniel

شرمنده اشتباه نوشتم p40 Pro

MohammadFarhaadi

نه چهار دوربین که دیگه جزء مشخصات عادیه گوشیا شده.یه زمانی نوکیا گوشی پنج دوربینه زد اونموقع برجسته حساب میشد الان اگر حتی پنج دوربینه بزنن شرکتا باز برجسته حساب نمیشه.

Mahdi

خب ایول ، منم تو پست قبلی این گوشی گفتم شارژر ۴۰ واتیش برجسته حساب میشه ولی دوربین نه ، یارو اومده یه بحث بی ربط باز کرده که بله اونم وجود داره ، اطمینان میدم سنش ۱۲ و خورده ای هست

Amir galaxy

شیاد…

MohammadFarhaadi

بله میدونم.خوب طرف برای دیده شدن هرکاری میکنه و شنا در خلاف جهت آب کاریه که همیشه انجام میده.الان همه بگن شب شده اون میگه نه روزه!

Milad7

ممنون س ی نا خسته نباشی 🙂

Amir galaxy

🙂

MSK

از خروجی دوربینش خوشم اومد چیپای کایرین پردازش تصویر خیلی خوبی دارن نسبت به هم رده ها‌ کیفیت دوربینش به نظرم عالیه الخصوص دوربین اصلیش عملکرد روز و شبش خوب بود پردازنده این گوشی یه پارامتر مثبت چون واقعا عملکرد چیپش عالیه به لطف چیپ خوب خروجی دوربینش خوبه ولی عجیبه تا اونجایی که اطلاع دارم فور کی پشتیبانی میکنه نمیدونم چرا این گوشی نداره در هر صورت ازش خوشم اومد عملکرد خوبی داره اینجام قیمتش منطقیه گزینه خوبیه مبارک خریدارش

AŁɪ

بخاطر قدرت زیاد پردازش تصویری هست که بهترین گوشی جهان از لحاظ عکاسی و فیلمبرداری هواوی پی چهل پرو هست⁦☺️⁩

MSK

آره داداش البته یه قسمت مهمی ازشم به نرم افزار که هواوی گوشی های پرچمدارش و میده لایکا واقعا خیلی خوبه الگوریتم نرم افزاریش یکی از بهترین کارش همکاری با لایکا بود اون باعث این پیشرفت واقعا تکنولوژی آلمانی‌ها عالیه

alone wolf

دوربین خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)