حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۹ با طراحی آیفون ۶ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | اپل

آخرین تلفن همراه اپل سال ۲۰۱۷ با نام آیفون ۸ و برادر بزرگتر خود آیفون ۸ پلاس رونمایی شد و بعد از این دو دستگاه، دیگر شاهد حضور تلفن‌های جدیدی از سمت کمپانی اپل با حضور دکمه خانه نبودیم اما ظاهرا این موضوع در سال ۲۰۲۰ دوباره تکرار خواهد شد. گفته می شود که آیفون ۹ با طراحی آیفون ۶ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی آیفون ۹

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

بعد از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، اپل تغییرات کاملی را بر روی طراحی دستگاه‌های تلفن همراه خود اعمال کرد و همین موضوع باعث ایجاد شدن یک خلع طراحی نیز برای دیگر کمپانی‌ها نیز شد.

استفاده از ناچ برای آیفون X باعث شد تا کمپانی‌های سازنده موبایل به فکر ساخت تلفن‌های همراه خود با طراحی پنل جلویی ناچ باشند اما این کمپانی‌ها پای خود را یک پله جلوتر از اپل گذاشته بودند و به فکر کوچکتر کردن این حاشیه بالای صفحه نمایش بودند. این موضوع درحالی بود که اپل هنوز هم با ارائه آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو از همان ناچ و با همان اندازه استفاده کرده است و به فکر کوچکتر کردن ابعاد آن نیست.

اگرچه این مورد نیز وجود دارد که سال ۲۰۲۰ و در رونمایی اپل از سری دوازهم تلفن‌های هوشمند خود شاهد تغییراتی در بخش طراحی پنل جلویی دستگاه باشیم و اپل نیز به جمع Hole Punch بپیوندد.

اما چه بلایی بر سر طراحی قدیمی اپل افتاده است؟ آیا باید این طراحی را برای همیشه فراموش کنیم؟ این سوالی بود که دو سال پیش تعداد زیادی از کاربران اپل نگرانی خود را با ارائه این سوال ابراز کرده بودند و به نظر می‌رسد که کمپانی اپل نیز به حرف کاربران نگران خود گوش کرده است و قرار است تا آیفون ۹ را با تاخیر ۲ ساله وارد بازار کند.

این شایعه توسط Evan Blass مطرح شده است و به نظر Evan اپل قصد استفاده از طراحی قدیمی خود را برای تولید آیفون ۹ دارد و کاربران اپل قرار است تا تجربه پردازنده A13 را به همراه دکمه فیزیکی خانه را با یکدیگر داشته باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون ۹ می تواند جذاب باشد برای شما؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

عالیه به ترامپ هم پیشنهاد میدم😂

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

قاط زده!

Amir galaxy

طراحی خوبی نیست

ali.k77

طراحی افتضاح

_V_

برای کسانی که این طراحی قدیمی رو دوست داشتن خبر خوبیه

V800B

امیدوارم بزنه و فروش بدی تجربه کنه
ک بدونه طراحی خوب لازمه فروشه
شخصا عمرا طرفش برم

Dirilis

حیف این سخت افزار با این طراحی عهد بوقی مگه چقدر هزینه داشت برای اپل یه طراحی بروزتر با همین سخت افزار وهمین قیمت میداد بیرون ببین اون موقع چه فروشی میکرد الان با این طراحی بعید میدونم تو سال ۲۰۲۰ مشتری زیادی بتونه جذب کنه

Milad7

خیلی زشته

Chalton

جالب نیست اگه با طراحی 3g بود جالب میشد

نیما جلالی

تو سال 2020 که گوشی های فوق پایین رده هم در بدترین شرایط با طراحی ناچ روانه بازار میشن(به جز سونی و بعضی برند های عقب افتاده دیگه) جناب اپل هم به برادران عقب مونده پیوسته و مثل همیشه نوآوری صفر رو در محصولاتش به کار میبره!
و طراحی گوشی 2014 رو در گوشی جدیدش به کار میبره! تبریک

Aпɢεʟ

خب شما میتونی آیفون نخری اگه می‌تونستی بخری هم یه لحظه دریغ نمی‌کردی …برو همون چینی بگیر بهتره برات هم نو آوردی داره هم امکانات بیشتری 😒

vahid

پشت 1100ی آرم سیب گندیده میزد هم کسایی بودن که به عشق همون سیب گندیده بخرنش😂😂

Dr.Nazer

اپل جان ما اصن گوشی نمیخوایم تو فقط لوگوی ۵ اینچی‌تو که سیب گاززده‌ست و ۵۰۰ دلار قیمت بزن، ما که نمی‌فهمیم می‌خریم!

Aпɢεʟ

هه هه هه هو😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)