حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۲۱ اس (Galaxy A21s) با دوربین ماکرو ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که هنوز گلکسی ای ۲۱ رسما معرفی نشده است اکثر اخبار درباره خانواده گلکسی AX1 است امروز خبری درباره دستگاهی از خانواده گلکسی AX1s می شنویم. این خانواده دستگاه ها احتمالا باید جایی در بهاز ۹۹ معرفی شوند. امروز گفته می شود که گلکسی ای ۲۱ اس (Galaxy A21s) با دوربین ماکرو ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۲۱ اس

گلکسی ام ۳۱

تعداد دوربین‌های موبایل‌های ما در حال افزایش است. پس از دوربین عمق سنج، دوربین مونوکروم، دوربین تله و دوربین فوق عریض؛ حالا نوبت به دوربین ماکرو است. تعداد زیادی از میان رده های جدید بازار با دوربین ماکرو ارایه شده اند. به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد یکی از اقتصادی‌ترین موبایل های آتی خود را به این دوربین مجهز کند.

طبق جدیدترین اطلاعات سامسونگ پس از موفقیت گلکسی A20 روی یک تلفن هوشمند میان رده جدید به نام Galaxy A21s کار می کند. این یعنی شاید که گلکسی A21 وجود نداشته باشد. این شامل یک دوربین ویژه با لنز ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی است.

سامسونگ در حال حاضر مشغول توسعه دستگاهی با شماره مدل SM-A217F است که احتمالا گلکسی A21s خواهد بود. به اندازه کافی عجیب است که ما هنوز هیچ نشانه ای از یک نوع جهانی Galaxy A21 معمولی را نمی بینیم. شاید این فقط برای ایالات متحده در حال توسعه است. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ A21 را در برخی بازارها و A21s در سایر بازارها عرضه کند.

بسته به مدل‌های مختلف گلکسی ای ۲۱ اس دارای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است. گلکسی A51 و A71 همچنین دارای سنسور 5 مگاپیکسلی این نوع را ارائه می دهند. با این حال سنسور ماکرو گلکسی A21s فقط دو مگاپیکسل خواهد بود.

درنهایت این اخبار همچنین به ما می گوید که Galaxy A21 در چندین رنگ از جمله آبی ، سیاه ، سفید و قرمز در دسترس خواهد بود. ما نمی دانیم سامسونگ چه زمانی قصد دارد به طور رسمی از گوشی هوشمند رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۲۱ اس هستید؟ دوربین ماکرو برای خرید شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

چالتون بیا تعریف کن ازش که بدجور منتظرم.

H.f

بنده خدا دیگه روش نمیشه خودشم میدونه میان رده های سامسونگ به درد لای جرز دیوار میخورن اینم بخاطر بازاریابی وخرج روزمره ش مجبوره بیا تعریف کنه

Milad7

کلا سری A آنچنان که باید کیفیت بالایی ندارن

Amir galaxy

خوبه نسبت به سری قبلی مقایسه میکنم خیلی بهتره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)