حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی A21s

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، تماشا کنید، سامسونگ

یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ از گذشته تا کنون Galaxy J2 و یا ادامه آن پس از ادغام خانواده گلکسی J و گلکسی A با هم، گلکسی A2X است. گلکسی A21s میراث همان دستگاه ها را ارایه می کند و همانند همان ها یکی از محبوب ترین دستگاه های اقتصادی این برند است. امشب می خواهیم با هم آنباکسینگ سامسونگ گلکسی A21s را داشته باشیم.

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی A21s

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی A21s

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی A21s

گلکسی A21s با طراحی به روز تلاش دارد تا حس خوبی به کاربر القا کند. این دستگاه با نمایشگر کم حاشیه ای ارایه می شود که برای جای دادن دوربین سلفی از سوراخی در گوشه بالا سمت چپ پنل استفاده می کند. این نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی از نوع IPS است و رزلوشنش فقط HD+ در نظر گرفته شده که خروجی آن سبب می شود این نمایشگر شارپنس خوبی نداشته باشد.

دوربین چهارگانه آن هم مثل همه محصولات این رده قیمتی دو دوربین هجویات طور (!) دارد که هر دو رزلوشن ۲ مگاپیکسلی داشته و یکی عمق سنج و دیگری ماکرو است. محوریت اصلی این مجموعه دوربین چهارگانه را می توان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی دانست.

لوازم جانبی قرار گرفته در جعبه گلکسی A21s کامل بوده و هندزفری و شارژر سریع را به شما ارایه می کند. متاسفانه کیفیت هندزفری را می توان متوسط ارزیابی کرد و تنها یک دکمه برای قطع و وصل تماس روی آن وجود دارد. خوشبختانه شارژر آن از نوع شارژر سریع ۱۵ وات سامسونگ است که با پورت USB-C دستگاه را شارژ می کند. هرچند این روزها این شارژر هم خیلی سریع به شمار نمی رود!

 

نظر شما دربار گلکسی A21s چیست؟ آن را می پسندید؟ لوازم جانبی همراه دستگاه چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟ شایان ذکر است این دستگاه توسط داریا همراه در اختیار ترنجی قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

سامسونگ فک کنم موتوری محلشون رو عوض کرده
اخه tft تو سال 2020 ؟؟؟؟
سامی جان ساقیتو میخوام

bh974

جذاب نیست اصلا

Amir galaxy

خسته نباشید 👌

Milad7

خدا قوت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)