حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو اف ۲ تا پیش از نوروز ۹۹ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | پوکو

پوکو اف ۲ پرچمداری است که انتظار داشتیم با اسنپدراگون ۸۵۵ و سال گذشته ارایه شود اما به نظر می رسد که شیائومی می خواهد آن را دو سال پس از پوکو اف ۱ و با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه کند. پس از استقلال برند پوکو از شیائومی، در مصاحبه ای به صورت رسمی اعلام شده که پوکو اف ۲ تا پیش از نوروز ۹۹ ارایه خواهد شد. در حقیقت اگر بخواهم دقیق بگویم، جانشین پوکو اف ۱ ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پوکو اف ۲


مدیرکل شعبه هند پوکو، سی مانموهان تایید کرده که تلفن هوشمند بعدی پوکو در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. در نتیجه حالا می‌توانیم منتظر باشیم که نسل بعدی پوکو F1 حداکثر تا ماه مارس امسال به دست علاقه‌مندان این برند برسد. پوکو چند روز پیش به شروع فصل دوم فعالیت‌های خود اشاره کرده و از عرضه قریب‌الوقوع محصولات جدید این شرکت خبر داده بود.

آن طور که مانموهان می‌گوید، برند پوکو به فلسفه قبلی خود وفادار می‌ماند و همچنان به عرضه محصولاتی خوش قیمت اما باکیفیت ادامه خواهد داد. او ظاهرا در بخشی از صحبت‌های خود اذعان کرده که موبایل بعدی پوکو چیپستی رده بالا به همراه حافظه رمی با ظرفیت زیاد خواهد داشت.

محصولات آتی پوکو و نسل‌های بعدی آن‌ها به استفاده از رابط کاربری MIUI که حالا به طور اختصاصی برای پوکو شخصی‌سازی شده ادامه خواهند داد. مانموهان می‌گوید: «برخی از طرفداران پوکو می‌گویند این رابط شباهت بسیار زیادی به اندروید خام دارد.»

او اضافه می‌کند: «بنابراین ما اساسا به دنبال پیگیری همین مسیر و استفاده از بازخوردهای طرفداران و جامعه کاربری هستیم. ما می‌خواهیم به سمت بهتر و بهتر کردن این سیستم پیش برویم.»

مدیرکل شعبه هند پوکو تایید کرده که آن‌ها در حال حاضر همچنان از برخی منابع مشترک با شیائومی استفاده می‌کنند. او می‌گوید آن‌ها به همکاری با زنجیره تامین شیائومی و منابع خدمات پس از فروش این شرکت ادامه خواهند داد. با این حال، تیم‌های فروش، بازاریابی و محصول متفاوتی دارند.

آقای مانموهان اذعان دارد که این شرکت در بازار به رقابت با برند Mi و Redmi هم خواهد پرداخت. با این حال، هنوز تصمیم‌گیری نشده که پوکو در کدام رنج قیمتی بازار فعالیت بیشتری خواهند داشت.

عرضه جهانی برند پوکو

تمرکز اصلی پوکو در حال حاضر معطوف به بازار هند است. این شرکت فعلا برای توسعه فعالیت‌های بخش جهانی پوکو که با نام پوکوفون شناخته می‌شود، برنامه‌ای ندارد. طبق گفته مانموهان، آن‌ها هنوز در خصوص عرضه جهانی محصولات پوکو تصمیم‌گیری نکرده‌اند. او معتقد است آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا این مسائل را ارزیابی کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو اف ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عالی میشه

smartiz

میترکونه…

m.b

وقتی پست های سامسونگ و هوآوی خالیه و تو پست شیائومی 7 تا نظر فقط تو یک ساعت بدون بار علمی نوشته میشه یعنی همون وضعیتی که گفتم پیش اومده…
“* ترول ها مشغول فعالیت هستند *”

Mahdi

👌👌👌😩😩

mostafa3

این که خودمون میدونیم

m.b

پوکو f2 نیست… پوکو x2 هست احتمالاً…
همون ردمی k30 با کمی تغییرات در طراحی با برند پوکو…

Chalton

جالب نیست این برند

m.b

لازم نیست به یک ترول ثابت کنید تروله… 💐👌

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 این واقعا اشرف مخلوقاته

Dr.Nazer

شهداد این چرت و پرتا چیه وقت میذاری درست میکنی بیا خودم یه برنامه بهت بدم تو ۵ دیقه چت تلگرام میسازه!

afsoon

خب پرچمدار پوکو طوری پرچمدار کش هست که پرچمدار خود شیائمی هم حرفی پیشش نداشته باشه دیگه سامسونگ و هواوی و وان پلاس هیچی

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

🙂

Aпɢεʟ

باید ببینم چگونه است🤔

_V_

جناب عطایی بوی جنجال میاد که!

Amir galaxy

به سلامتی
دوستم به دلایل نامعلومی پوکو خودشو میخواد بفروشه احتمالا میخواد سری بعدی رو جایگزین کنه چون به شدت از گوشی خودش راضیه

Milad7

امیدوارم مثل نسل اولش عالی باشه

Chalton

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)