حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری EMUI 10 هواوی روی ۵۰‌ میلیون دستگاه نصب شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

با وجود مشکلات فراوان از سوی تحریم امریکا اما هواوی نشان داده که به فکر پشتیبانی از کاربران خود هست و آپدیت های دستگاه های خود را ارایه می کند. امروز خبر می رسد که رابط کاربری EMUI 10 هواوی روی ۵۰‌ میلیون دستگاه نصب شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رابط کاربری EMUI 10 هواوی

رابط کاربری EMUI 10 هواوی

رابط کاربری EMUI 10 هواوی

شرکت هواوی در ماه گذشته اعلام کرد که ۱۰ میلیون دستگاه از محصولاتش رابط کاربری EMUI 10 را که برپایه اندروید 10 ساخته شده، اجرا می‌کنند. این شرکت امروز با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که درحال حاضر حدود ۵۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان به جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI مجهز شده‌اند. این اتفاق پس از انتشار جهانی آپدیت‌ها برای تمامی تلفن‌های هواوی رخ داده است.

رابط کاربری EMUI 10 در ماه اوت سال 2019 در کشور چین به صورت رسمی معرفی شد. این رابط نرم‌افزاری از حالت تاریک سراسری سیستم پشتیبانی می‌کند که با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی مانند GPU Turbo 3.0 باعث بهبود تجربه گیمینگ و بهره‌گیری سریع‌تر از سخت‌افزار تلفن می‌شود.

هم‌چنین، هواوی در مراسم معرفی رابط کاربری مورد بحث اعلام کرد که دستگاه‌های مجهز به این رابط می‌توانند برای تبادل فایل‌ها به کامپیوترهای شخصی متصل شوند. به علاوه، با استفاده از این رابط کاربری می‌توان از قابلیت Screen Mirroring هم بهره برد.

نباید از این نکته هم غافل شد که جدیدترین پرچمدار هواوی در بازارهای غربی به فروش نمی‌رسد. اما این موضوع مانع رشد چینی‌ها نشد و آن‌ها نیز رکورد جدیدی را در سال ۲۰۱۹ به ثبت رساندند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ رشد فروش ۲۰ درصدی را تجربه کرد که این مقدار در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۸ درصد بود.

تمامی تلفن‌های هوشمند هواوی به جز اسمارتفون‌های سری میت 30 (Mate 30)، سری آنر V30 و سری نوا ۶ از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده می‌کنند. تلفن‌های فوق نیز از جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند، اما از خدمات شرکت آمریکایی گوگل محروم هستند.

شما از کاربران هواوی هستید؟ آپدیت رابط کاربری EMUI 10 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HuaweiMAN

هواوی کارش خیلی درسته، با اینکه این امریکا از ترس شکست خوردن بیشتر اپل، اونو تحریم کرده ولی واقعا خوب داره کار می کنه
به عنوان یک آسیایی بهش افتخار می کنم

Aпɢεʟ

از ترس شکست خوردن اپل 😂
چقدر حرف مفت میزنن مثلا چه شکستی خورده دیوایس هاش که بالاترین آمار فروش رو دارن .

HuaweiMAN

سلام علی جان
خوبی؟
داداش بیا مودب صحبت کنیم، اینطوری بهتره
آره دادا، اپل همین الانم شکست خورده از نظر تعداد فروش
اگر هواوی اجازه داشت توی امریکا بفروشه سامسونگم پشت سر می ذاشت

نیما عرفانی

تبارک اللّه أحسن الخالقین

Jason bourn

از خدا میخوام شفات بده

Mahdi

داداش گل اپل هر سال سه مدل معرفی میکنه و همیشه پرفروش ترین های بازار هم هستن حالا حساب کن بخواد گوشی ۳۰۰ دلاری بزنه برندهای دیگه باید فرار کنن ، اپل جایگاهش ثابت شدس

نیما عرفانی


با اینکه می‌دونم ایشون رو ریپلای کردین اما تصمیم گرفتم پاسخ شمارو بدم . من به دو دلیل کامنت اون دوستمون رو تحسین کردم ؛ اولاً به این جهت که به مخاطبشون گفتن مؤدبانه صحبت کنیم و این نوع رفتار رو از هر شخصی ببینم برام با ارزشه چون در فضای مجازی و بستر نت این افراد کمیابن و ثانیاً گفتن اگه هواوی تحریم نبود و مجوز فعالیت در خاک آمریکا رو داشت، طبق سابقه ، پیشرفت و رویکرد هواوی پتانسیلش رو داشت که جایگاه سامسونگ هم بگیره و این حرفاشون از نظر من کاملاً حقه.
من خودم یکی از طرفدارهای دو آتیشه ی اپل و محصولاتش هستم اما گاهی اوقات نیاز هست که واقعیت ها علی رغم میل باطنی گفته بشه ‌. خیلیا آیفون رو به خاطر برند اپل و اون لوگوی سیب گاز زدش میخرن و گرنه نه از مشخصات گوشی سر در میارن نه بلدن چجوری با ios کار کنن(چه کاربران داخلی چه خارجی)! این افراد مبتدی و به ظاهر حرفه ای فقط آیفون میگیرن که بگن ما هم آره اپل داریم!!! اینارو دیدم که میگم.
به شدت مشتاق و بی صبرانه منتظرم تا اپل به قول شما محض رضای خدا یه گوشی ۳۰۰ دلاری بزنه که اون موقع ببینم چیش از گوشی های ۳۰۰-۴۰۰ دلاری اندرویدی حال حاظر بیشتره…

_V_

آمریکا میاد برا چنتا دونه “تعداد” فروش گوشی کمتر یا بیشتر کل یه کمپانیو تحریم کنه؟

تحریم هواوی به خاطر پیشرو بودنش تو بخش مخابراتی ئه که به شدت ضد آمریکا میشه این داستان،،،نه چنتا دونه گوشی ک همونارو الان تو خاک خودش داره میفروشه و فروششم کم نشده

اگر به جایگاه اپل در “تعداد” فروش هست،، اپل توی یکی از چارک ها از اوپو پایینتر رفت البته الان برگشته بالا دوباره

امریکا اینهنه دردسر رو برای چنتا دونه گوشی به دوش نکشیده،،خودت فکر کن وقتی اینهمه تجهیزات و قطعات هواوی توی هر کشوری باشه چه استفاده هایی “اگر بخواد” میشه کرد ازش

Amir galaxy

بله بالاخره فهمیدیم دلیل تحریم هواوی چی بود

Milad7

به نظرم یه مقداری گنگ هست

Dr.Nazer

همچنان مبارکه، ایشالله از این به بعد بیشتر نصب شه..!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)