حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اریکسون مدعی پیشروترین بودن در شبکه 5G است

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شبکه 5G

بر اساس گزارش‌های جدید، رئیس شرکت سوئدی اریکسون اخیرا در مصاحبه‌ای با مطبوعات اعلام کرده که در حال حاضر هیچ شرکتی در زمینه 5G از آن‌ها جلوتر نیست.  در حقیقت اریکسون مدعی پیشروترین بودن در شبکه 5G است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شبکه 5G اریکسون

بوریه اِکوم، مدیرعامل شرکت اریسکون اخیرا با حضور در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس ضمن رد پیشگامی هواوی در حوزه 5G گفت هیچ شرکتی در زمینه این فناوری از آن‌ها پیشرفته‌تر نیست: «وقتی هیچ کس جلوتر از ما نیست، فکر می‌کنم به سختی بتوان گفت که ما عقب مانده‌ایم. علی‌رغم مشکلاتی که هواوی با آن‌ها روبرو است، این شرکت ابهاماتی را در بازار به وجود آورده است…»

 

مدیرعامل این شرکت کهنه‌کار سوئدی افزود: «امیدوارم راهکاری پیدا کنیم که جهان ما را به پیش ببرد. در دنیای 5G مشکلات امنیتی وخیم خواهند بود.» در حال حاضر بزرگ‌ترین بازیگران دنیای تجهیزات 5G هواوی، نوکیا، اریکسون و چند شرکت دیگر هستند. متاسفانه آقای اکوم دقیقا اشاره نکرد که منظور او از جمله بالا چیست. این صحبت‌ها می‌تواند به موضوعاتی نظیر پیاده‌سازی، قراردادها، پیشرفت‌های فناوری یا حتی پتنت‌های 5G مربوط باشد.

 

هواوی تا اواسط سال گذشته میلادی با ثبت ۱۶ هزار پتنت 5G در جایگاه نخست دنیا قرار داشت. این شرکت با در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهم پتنت‌های شبکه‌های نسل پنجم بالاتر از تمام شرکت‌های آمریکایی قرار گرفته بود که کمتر از ۱۵ درصد پتنت‌ها را به خود اختصاص داده بودند. معاون شرکت هواوی قبلا گفته بود:

«چین معتقد است که ما بزرگ‌ترین شبکه 4G دنیا را داریم، و ما هم به دلایل متعدد معتقدیم که چین بزرگ‌ترین شبکه 5G دنیا را خواهد داشت.»

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی در این زمینه پیشروتر است یا اریکسون؟‌

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

به نظر من هواوی پیشرو تر هست ، چون خبرهای بیشتری درمورد قراردادهاش شنیدم

Mahdi

اریکسون؟؟ بعد چندسال تازه اسمشو شنیذم

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

به به

نیما عرفانی

“فکر می کنید هواوی در این زمینه پیشروتر است یا اریکسون؟‌”
رو کاغذ هواوی اما در عمل و در واقعیت، «زمان» عملکرد هر کدوم رو به اثبات می‌رسونه.

-اول که عکس مدیر عاملش رو دیدم فکر کردم تیم کوکه!!!😅

Milad7

اریکسونه یا اریکسن 😐

afsoon

خخخ هواوی دست کم دو سال جلوتر هست .این اریکسون دیگه لمون هیز مصرف کرده 😂

amer

در عمل ثابت شده نوکیا و اریکسون بر اساس قراردادهای بسته شده و اجرایی شدن و راه اندازی دکل های 5Gدر چند کشور اروپایی و اسیایی من جمله ژاپن و امارات و فرانسه و اسپانیا و قطر و سعودیه و امریکای جنوبی و المان و اتریش سرعت و فروش تجهیزات مخابراتی و راه اندازی انها توسط نوکیا و اریکسون بیشتر از هواوی هست

Amir galaxy

عجب

Dr.Nazer

یه دفعه از تو غار در اومدف گفت ما پیشروترینیم بعد دوباره برگشت تو غار 😐

Dr.Nazer

اومد*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)