حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو خواهد بود؟

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

اینکه از حالا درباره هواوی میت ۴۰ صحبت کنیم خیلی دور از انتظار نیز اما خیلی هم شاید شنیده هایی دقیقی وجود نداشته باشد. یکی از شنیده ها درباره آن مثلا سه ماه پیش بود که گفته شد چیپست ۵ نانومتری کایرین ۱۰۰۰ با هواوی میت ۴۰ (Mate 40) عرضه خواهد شد. امروز اما تصویری منتشر شده که به ما می گوید هواوی Mate 40 پرو خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا این دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو خواهد بود؟

دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو

دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو

دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو

حق اختراع طراحی مربوط به گوشی هواوی میت ۴۰ پرو به وجود دوربین پنج‌گانه در پنل پشتی اشاره می کند. این پتنت در آلمان به ثبت رسیده و دستگاهی را نشان می دهد که دارای هشت دوربین است. به نظر می رسد که سری گوشی های هوشمند پرچمدار آینده هواوی به نام میت ۴۰ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ روانه بازار می شوند. سری جدید به عنوان جانشین سری قبلی، میت ۳۰ تغییر چندانی از نظر طراحی پیدا نکرده است (ماژول دوربین دایره ای)، اما ظاهرا یک دوربین بیشتر دارد.

با توجه تصاویر پتنت جدید، میت ۴۰ پرو در پنل جلویی شامل سه دوربین سلفی و در پنل پشتی دارای پنج دوربین است. به بیان دیگر، در مجموع هشت سنسور عکس برداری بزرگ در بدنه این گوشی هوشمند تعبیه شده اند.

سیستم دوربین پنج‌گانه، طراحی چندان جدیدی نیست، اما تاکنون پیاده سازی و کاربرد آن در تعداد کمی از گوشی های پرچمدار پیشرفته مشاهده شده است. پتنت ثبت شده اخیر هواوی، چند نکته جالب دارد. این تصویر، دستگاهی را نشان می دهد که شباهت بسیاری با میت 30 پرو داشته و در پنل پشتی خود به یک سنسور عکس برداری اضافی در بین چهار سنسور دیگر مجهز شده است.

اما مهم تر از همه، پتنت جدید مستقیما به نام گوشی همراه خاصی اشاره نکرده است. بنابراین می توان انتظار داشت که طراحی ارایه شده، متعلق به گوشی دیگری در سری میت ۴۰ بوده و به میت ۴۰ پرو ربطی نداشته باشد. با این حال انتشار چنین تصویری در اوایل سال جاری را می توان به عنوان بخشی از طراحی گوشی های میت ۴۰ هواوی در نظر گرفت.

نظر شما درباره این طراحی احتمالی برای هواوی میت ۴۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

پشمام خدا😑 هرچی ویروسه از چین میاد این کشور باید حتما نابود بشه و سوزانده بشه تا نسل بشر در امنیت بمونه انگار که آخرالزمانه یا میخواد بشه

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

همونطوری که فکرشو میکردم . خوبه😊

Mahdi

واقعا واسه دکسومارک متاسفم امتیاز اکسپریا۵ رو ۹۵ داده

Mahdi

جناب عطایی امتیاز اکسپریا۵ رو پوشش بدید

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

میدونی چَرا چون سونی خود کفا شده پول نمده براش ببره بالا

Mahdi

من از وقتی دوربین پی۳۰ پرو رو دیدم به این سایت بی اعتماد شدم نه اینکه دوربینش بد باشه بنظر من فرق آن چنانی با پرچمدارهای قبلی نداشت و این سایت به خاطر اینکه فروش گوشی ها بالا بره امتیاز بیشتر میده و پول میگیره نه فقط هواوی چندتا برند مطرح جز الجی و سونی و نوکیا ، دوستان اشتباه برداشت نکنن ولی دکسو یه سایت بازاریاب واسه گوشیاست وگرنه پیشرفت دوربین های گوشی تا الان از امتیاز ۱۱۰ بیشتر نمیرفت

Mahdi

پی۳۰پرو رو گفتم نه اینکه از هواوی بدم بیاد نه من طرفدار هیچ برندی نیستم ولی چون اونو باهاش کار کردم گفتم

Amir galaxy

#دکسو_پولی

Amir galaxy

بزار پی ۴۰ معرفی بعد شروع کنین لامصبا

Amir galaxy

بزارین پی ۴۰ معرفی بشه بعد شروع کنین لامصبا*

Milad7

دقیقا 😐

Milad7

لامصب بذار هنوز پی معرفی بشه بعد برو سراغ میت

Dr.Nazer

اینو نمیدونم ولی شاید #این باشه!

vahid

خبرای p50کی میاد؟ 😂

Dr.Nazer

استاد شما همونی که آواتارت قبلاً عکس آل‌پاچینو بود؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)