حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس اس با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

شاید برای شما عجیب باشد اما در حقیقت دو ماه پیش که گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate XS) با کایرین ۹۹۰ معرفی شد، در حقیقت هواوی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ تایید کرد که نسل دوم گوشی هوشمند تاشوی خود را با نام میت ایکس اس در MWC 2020 معرفی می‌کند. امروز با تاییدیه TENAA مشخص شد که هواوی میت ایکس اس با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس اس با پشتیبانی از شبکه 5G

هواوی میت ایکس اس

هواوی میت ایکس اس

میت ایکس از چیپست Kirin 980 استفاده می‌کرد و حالا میت ایکس اس قرار است با Kirin 990 5G به بازار بیاید. این دستگاه با شماره مدل TAH-AN00m در ماه دسامبر در مرجع اطلاعاتی 3C رویت شده بود، حالا در جدیدترین گزارش، مرجع اطلاعات TENAA از کسب مجوز آن خبر داده است.

اطلاعات این دستگاه نشان می‌دهد که میت ایکس اس موبایلی با پشتیبانی از 5G خواهد بود که می‌تواند با شبکه‌های مستقل و غیرمستقل نسل پنجم کار کند. ثبت اطلاعات کامل و دقیق این گوشی در مرجع TENAA هنوز انجام نشده، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اتفاق به‌زودی رخ دهد.

حضور این گوشی در مرجع 3C به ما نشان داد که میت ایکس اس از شارژر سریع ۶۵ واتی استفاده می‌کند. مدیرعامل گروه مصرف‌کنندگان هواوی، یو چنگ‌دانگ، پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که میت ایکس اس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. این رویداد از تاریخ ۵ تا ۸ اسفند برگزار می‌شود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد

قیمت تقریبی نسل اول میت ایکس ۲۴۰۰ دلار بود اما شایعات موجود از قیمت پایین‌تر میت ایکس اس حکایت دارد. این دستگاه احتمالا لولایی تازه خواهد داشت و تولید آن نسبت به نسل اول میت ایکس راحت‌تر خواهد بود، در نتیجه هواوی می‌تواند قیمت پایین‌تری برای آن تعیین کند.

در خصوص لولای میت ایکس اس باید بگوییم که این لولا حالا بادوام‌تر و بهینه‌تر از میت ایکس شده است. اندازه نمایشگر این دستگاه مشابه نسل اول باقی خواهد ماند، اما بهینه‌سازی بخش طراحی ظاهری به این گوشی هوشمند کمک می‌کند تا از نظر ابعادی کمی کوچک‌تر شود.

بر اساس اخبار و شایعات جدید، هواوی همچنین مشغول کار روی موبایل تاشوی دیگری است که احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ راهی بازار مصرفی می‌شود. فعلا اطلاعات خاصی درباره این دستگاه در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت هم پس از سامسونگ و موتورولا به سراغ طراحی دستگاهی با مکانیزم صدفی خواهد رفت یا نه.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت ایکس اس با پشتیبانی از 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

😏😏
گفتنی هارو گفتیم

Lovers of God

😊

Amir galaxy

یکی یه آمار درست حسابی بده ببینیم میت ایکس چقدر فروش رفته

_V_

زیر ۱۰۰۰۰

Aпɢεʟ

۲۰۰۰۰ هزار تا

Amir galaxy

آخرش ده هزارتا یا بیست هزارتا؟!

_V_

علی منظورش اون خبر ۲۰۰ هزارتایی هست که اشتباه بود

کلا زیر ۱۰۰۰ تا “نظر” و ارائه تجربه کاربری ازش هست توی فروشگاه هواوی

ایس یونیورسم بهش تیکه انداخته

Amir galaxy

اوه یس😂💦

Milad7

خیلی گرونههههه

Dr.Nazer

احتمالاً اسم گوشی تاشوی بعدی هواوی میت ۱۱ پرو خواهد بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)