حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی زد فلیپ ۱۰۸ مگاپیکسلی نخواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی زد فلیپ قرار است ۲۲ بهمن ۹۸ در کنار گلکسی اس ۲۰ رسما معرفی شود. پیش از این تصور می‌شد که این دستگاه با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود اما سه شنبه ۱ بهمن را باید با این موضوع آغاز کنیم که دوربین گلکسی زد فلیپ ۱۰۸ مگاپیکسلی نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین گلکسی زد فلیپ

رندر گلکسی زد فلیپ

رندر گلکسی زد فلیپ

یکی از منابع قابل اطمینان مدعی شده که گلکسی زد فلیپ نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک امولد، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی از رابط کاربری One UI 2.1 استفاده می‌کند و همراه با یک باتری ۳۳۰۰ یا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید.

او می‌گوید گلکسی زد فلیپ در دو نسخه مشکی یا بنفش عرضه می‌شود و همان طور که قبلا وب‌سایت XDA اعلام کرده بود، این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد. وجود دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با مشخصات سایر پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ همخوانی دارد، اما دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برای این گوشی کمی عجیب است.

اگر این اطلاعات درست باشد، نباید انتظار داشته باشیم که گلکسی زد فلیپ بتواند فیلمبرداری 8K انجام دهد. با این حال، درست مثل گلکسی اس ۱۰ می‌توانیم منتظر باشیم که این دستگاه هم با قابلیت فیلمبرداری 4K/60fps و حالت عکاسی شبانه به بازار بیاید.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد همانطور که انتظار داشتیم گلکسی زد فلیپ برخلاف گلکسی اس ۲۰ اولترا یک پرچمدار اعلا نیست.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

خخخخخ

Amir galaxy

سامسونگ میخواد فقط برای بهترین پرچمدارش از بهترین سنسور استفاده کنه…
خب بقیه هم گناه دارن

Armin.Technology

بنظرتون قیمت s20 ultra چقدره؟

_V_

کدوم ۱۲ مگاپیکسلی؟
Imx555?

Milad7

آره بعیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)