حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایت ساز و فروشگاه ساز چیست؟

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه زندگی ما و بسیاری از کسب و کارها، به دنیای مجازی و اینترنت وابسته شده است. فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می شود می تواند شامل، حضور در شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، ارسال ایمیل و یا داشتن یک وب سایت باشد.

وب سایت چه کمکی به کسب و کارها کرده است؟

با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها فعالیت های خود را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند، داشتن یک وب سایت حرفه ای را باید در اولویت کارهای خود قرار دهند. داشتن یک وب سایت می تواند دارای مزیت های زیر باشد:

  • ۱- معرفی کسب و کار

یک وب سایت می تواند زمینه ی فعالیت شما را به مخاطبان و مشتریان معرفی کند. علاوه بر معرفی، شما می توانید از طریق وب سایت با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که پاسخگوی سوالات و نظرات مخاطبان در اسرع وقت باشید.

  • ۲- حذف فاصله ها

از مزیت های داشتن یک وب سایت، می توان به حذف محدودیت های جغرافیایی اشاره کرد. هنگامی که شما وب سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید، این امکان برای شما وجود دارد که بدون هیچ هزینه ای کسب و کار و یا محصولات خود را به دنیا، و یا محدوده ی جغرافیایی مورد نظر معرفی کنید.

  • ۳- حذف واسطه ها

شما می توانید محصولات خود را از طریق یک وب سایت فروشگاهی در اختیار مشتریان قرار دهید. طراحی یک فروشگاه اینترنتی دارای مزیت های بسیاری است. که از مهم ترین آن ها می توان به حذف واسطه ها اشاره کرد. حذف واسطه ها می تواند بسیاری از هزینه ها را کاهش دهد.

  • ۴- کاهش هزینه ها

طراحی یک وب سایت و یا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، می تواند به کاهش هزینه های بسیاری کمک کند. به عنوان مثال شما با راه اندازی یک وب سایت می توانید در هر جایی بدون نیاز به مکان فیزیکی به فعالیت های خود ادامه دهید.

  • ۵- کمک به روند برندینگ

برای تبلیغات یک کسب و کار و برندینگ، مراحل بسیاری را باید طی کرد. اما یکی از مهم ترین آن ها طراحی یک وب سایت است. وب سایتی که در آن به طور کامل، حیطه ی فعالیت خود را مشخص کنید. علاوه بر معرفی کسب و کار، ارائه ی یک آدرس اینترنتی می تواند باعث کسب اعتبار بیشتر برای شما و کسب و کارتان شود.

چگونه می توان یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی طراحی کرد؟

از سال ها پیش تا کنون، راه اندازی یک وب سایت نیازمند دانش برنامه نویسی بوده و هست. در واقع طراحی یک وب سایت کار بسیار دشواری است، زیرا یک طراح وب سایت باید به چندین زبان برنامه نویسی مسلط باشد، و یا اقدام به تشکیل یک تیم کند تا افراد مختلف با دانش های مختلف، بتوانند نیازهای یکدیگر را رفع کنند. اما امروزه سیستم های مختلفی برای طراحی وب سایت شکل گرفته اند، که به افراد کمک می کنند تا با داشتن دانشی اندک، و یا حتی بدون هیچگونه دانش تخصصی در زمینه ی طراحی وب سایت، اقدام به ساخت سایت و یا فروشگاه اینترنتی کنند. برای طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توان از روش های زیر اقدام کرد:

  • ۱- سیستم های مدیریت محتوا (CMS)

سیستم های مدیریت محتوا یک وب سایت آماده را در اختیار شما قرار می دهند. اما برای حرفه ای تر شدن آن نیاز به کمی دانش برنامه نویسی خواهید داشت. از معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا، می توان به وردپرس و جوملا  اشاره کرد. اگر قصد راه اندازی یک وب سایت بسیار ساده را دارید می توانید از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید. اما اگر قصد طراحی یک وب سایت حرفه ای و یا یک فروشگاه اینترنتی را دارید، نیاز است تا به زبان های برنامه نویسی تحت وب تسلط داشته باشید.

سایت ساز ها به شما این امکان را خواهند داد که، بدون داشتن هیچگونه دانش حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت، بتوانید یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید. از مزیت های بهره­گیری از سایت ساز ها، می توان به این مورد اشاره کرد که، در زمانی بسیار کم، و با استفاده از ابزارهای آماده که در اختیار شما قرار گرفته اند، اقدام به طراحی یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی کنید.

با سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس آشنا شوید

سی می پلاس، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی بدون داشتن هیچگونه دانش حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت، سایت و یا فروشگاه  اینترنتی خود را طراحی کنید. در سی می پلاس شما می توانید با کشیدن و رها کردن، (Drag & Drop) ابزارهای مختلف را به وب سایت خود اضافه و یا حذف کنید. همچنین به سادگی می توانید اقدام به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کنید و درآن محصولات خود را برای فروش قرار دهید.

سی می پلاس چه امکاناتی را برای شما فراهم کرده است؟

  • ۱- پشتیبانی حرفه ای

شما می توانید با ارسال تیکت، چت آنلاین و تلفن، با بخش پشتیبانی سی می پلاس در ارتباط باشید.

  • ۲- شش روز مهلت تست رایگان

شما می توانید به مدت 6 روز، از امکانات سی می پلاس به صورت رایگان استفاده کنید.

  • ۳- آموزش رایگان

شما می توانید با استفاده از ویدئو و آموزش های تصویری، با سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس آشنا شوید.

  • ۴- همیشه بروز

در سی می پلاس وب سایت شما و خدمات به طور مستمر بروز رسانی خواهند شد.

 

همین الان وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)