حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۹ نسبت به آیفون ۸ با نمایشگر بزرگتر و با ویژگی Face ID ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل

پس از دو سال اپل در فکر تولید نسخه‌ی ارتقا یافته آیفون ۸ است شاید هم آیفون SE 2. این گوشی که اپل آیفون ۹ نام خواهد گرفت، با Face ID و نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی خود طراحی می‌شود. گفته می شود که در حقیقت آیفون ۹ نسبت به آیفون ۸ با نمایشگر بزرگتر و با ویژگی Face ID ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۹

آیفون ۹

آیفون ۹

قدیمی‌ترین تلفن اپل موجود در بازار، آیفون ۸ است و شرکت ساکن کوپرتینو قصد دارد از آن به عنوان پایه‌ای برای عرضه گوشی‌های ارزان‌تر و جمع و جور خود در آینده استفاده کند. در حال حاضر گفته می‌شود که اپل آیفون ۹ نسخه‌ی به‌روز شده آیفون ۸ خواهد بود.

براساس گزارشات جدید که طی نمایشگاه CES 2020 به دست آمده، اپل قصد دارد آیفون ۹ را با بدنه‌ی گوشی آیفون ۸ تولید کند و جدیدترین چیپست A13 Bionic و فیس آیدی را در آن به‌کار ببرد. در حالی که تاچ آیدی و دکمه حذف می‌شنود،  فضای بیشتری در آیفون ۸ به روز شده ایجاد می‌شود و با اینکار، اپل می‌تواند از نمایشگر بزرگ‌تری در آیفون ۹ استفاده کند.

به‌کارگیری دوربین TrueDepth و از بین بردن حسگر اثرانگشت باعث می‌شود تا صفحه نمایش از 4.7 به 5.4 اینچ رشد کند. این دوربین به‌روز شده با یک فلش LED نیز همراه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

جوونمی⁦❤️⁩🌹🙆

Aпɢεʟ

آقای عط ایی مطمعنا سایز صفحه نمایش آیفون هشت پلاس مورد بحث هست نه آیفون هشت معمولی یعنی از ۵٫۵ اینچ به یه رقم دیگه رشد می‌کنه..

milad.lp

امسال مطمئنا اپل دو تا ایفون ارزون قیمت رونمایی میکنه
ایفون SE 2 سایز 4.7 اینچ
ایفون SE 2 plus با سایز 5.4 اینچ

Lovers of God

ای کاش طراحی زیبایی داشته باشه
درسته پردازندی خیلی قوی خواهد داشت ولی به نظرم مهم تر از پردازنده طراحی هست
چرا که اکثر گوشی های 500 دلاری پردازندشون انقدر قوی هست که بشه به راحتی بهترین بازی های سال را برای چند سال باهاش بازی کرد مثل mi 10 با OnePlus 7t

V800B

با طراحی تکراری نظیر((ایفون ۶ تا ۸))برخلاف عموم شاید تو کوتاه مدت فروش داشته باشه ولی سریعا در کشورهای بزرگ و‌ پولدار فروشش از دست میده
شخصا خودم قصد خریدش داشتم ولی باطراحی تکراری قطعا مجبورم انتخابم تغییر بدم

Amir galaxy

طراحی خوب باشه با قیمت پایین فروش خوبی می‌کنه

Afson

خب نظر خاصی ندارم ۴۰۰ دلار باشه انتخاب خوبی هست واسه کسایی که آیفون رو دوست دارن و نمیتونن هزینه هزار دلاری کنن .هرچند نمایشگر هنوز هم کوچک هست و حاشیه ها زیاد و دوربین تکی

Milad7

ظاهرا که خوب نیست 😐

Armin.Technology

بنظرم اپل نباید این اشتباه رو میکرد که این طراحی رو بزنه.ولی مشخصاتش میتونه مشتری رو جذب کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)