حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار فصل سوم سریال وست ورد مشخص شد: ۲۵ اسفند ۹۸

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

درباره سریال وست ورد (West World) تا کنون در ترنجی با هم صحبت کرده ایم. ۹ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم فصل ۳ سریال وست ورد (West sorld) سال ۲۰۲۰ ارایه می شود. امروز اما تاریخ دقیق تاریخ انتشار فصل سوم سریال وست ورد مشخص شده است. تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ برای ارایه سومین فصل سریال West World توسط HBO در نظر گرفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال وست ورد

وست ورد ۳

وست ورد ۳

شبکه تلویزیونی HBO امروز اعلام کرد که فصل سوم وست ورلد در تاریخ 15 مارس ۲۰۲۰ یا ۲۵ اسفند ۹۸ پخش خواهد شد. این شبکه تاریخ انتشار را همراه با یک تیزر جدید که شامل خبر از وجود لحظه‌های شوم در آینده‌ای نزدیک می‌دهد، اعلام می‌کند.

به نظر می‌رسد که حوادث عجیبی در فصل سوم وست ورلد به وقوع خواهد پیوست و این با استضیاح چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، آغاز جنگ داخلی دوم در روسیه، بلایای زیست محیطی در سراسر جهان و چند اتفاق بزرگ دیگر آغاز شده و در نهایت به یک موضوع بسیار بزرگتر تبدیل می‌شود.

جاناتان نولان، یکی از نویسندگان این سریال سال گذشته در کامیک کان سن دیه‌گو گفته بود که فصل جدید سریال وست ورلد تا حدودی از فیلم بلید رانر ریدلی اسکات الهام گرفته است و بر روی آینده‌ای که به ویران‌شهر تبدیل شده تمرکز دارد. نولان به Deadline گفته است:

این ویران‌شهر می‌تواند در دنیا بسیار زیاد به نظر آید. فقط به خاطر اینکه دنیا از درون فاسد شده است به این معنی نیست که نمی‌تواند در ظاهر زیبا به نظر بیاید. ما می‌خواهیم نسخه‌ای از ویران‌شهر (dystopia) را کشف کنیم که پیش از این آن را ندیده بودیم.
دومین فصل از وست ورلد با پاسخ به برخی از سوالات بزرگ و پیچیده همراه بود و اما دریچه‌ای به روی سوالات بزرگتر باز کرد. HBO هم به نظر می‌رسد که که از نتایج فصل دوم به شدت رضایت دارد، از همین رو همه چیز را رها کرده و سعی دارد به کاربران یادآوری کند که فصل سوم وست ورلد در راه است.

وست ورد ۳

وست ورد ۳

بازیگران فصل سوم سریال وست ورد

در فصل سوم هم شاهد حضور بازیگران بزرگی در این مجموعه هستیم که از جمله آنها می‌توان به ایوان ریچل وود در نقش دلوروس، تندی نیوتن در نقش میو، اد هریک (مرد سیاه‌پوش)، جفری رایت (برنارد)، تسا تامپسون (شارلوت هیل)، لوک همسورث (استابز) می‌شود. البته در تریلرهای قبل دیدیم که آرون پاول، بازیگر نقش جسی پینکمن در سریال Breaking Bad نیز در فصل سوم به این سریال اضافه شده است.

منتظر فصل سوم سریال وست ورد هستید؟ فصل های قبلی آن را دیده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ندیدمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)