حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ۳ سریال وست ورد (West sorld) سال ۲۰۲۰ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

سریال گیم‌ آف ترونز در حال نزدیک شدن به انتهای راه است و حالا شبکه HBO باید روی سریال‌های دیگر تمرکز کند. در همین راستا آن‌ها تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورد (Westworld) را مشخص کرده‌اند. قرار است فصل ۳ سریال وست ورد (West sorld) سال ۲۰۲۰ ارایه شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید

تاریخ انتشار فصل ۳ وست ورد (West Word)

گیم‌ آف ترونز را که کنار بگذاریم، شبکه HBO در چند سال اخیر با سریال Westworld نیز توانسته به موفقیت‌های خوبی چه از نظر مخاطب و منتقدان و چه از نظر تجاری دست پیدا کند. ساخت سری سوم آن مدت‌ها پیش تایید شد اما سوال این بود که تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورلد چه زمانی است.

رییس وارنر مدیا، آقای باب گرین بلت (Bob Greenblatt) رسما تایید کرده که فصل سوم سریال وست ورد در سال 2020 پخش خود را آغاز می‌کند.

برای آن‌هایی که آشنا نیستند، داستان وست ورد در آینده جریان دارد، جایی که انسان‌ها با آدم‌های مکانیکی تعامل دارند. سریال در واقع یک شرح حال سیاه از عصر هوش مصنوعی است.

در این سریال تاکنون بازیگران مشهور سینمایی محبوبی همچون آنتونی هاپکینز، اد هریس، اوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت، تسا تامپسون و لوک همسورث به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Westworld با این هدف ساخته شد که بتواند جایگزینی برای سریال گیم‌ آف ترونز باشد و با اینکه تا اینجا نتوانسته به طور صد در صد موفق باشد اما انتظار می‌رود که فصل سوم بتواند پتانسیل‌های کامل آن را اشکار کند.

سریال وست ورد توسط استدیوی بد روبات (Bad Robot) تولید شده و تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده جاناتان نولان (Jonathan Nolan) برادر کریستوفر نولان است. در کنار او، جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) نیز به عنوان تهیه کننده حضور دارد. فصل سوم سریال وست ورلد هنوز تاریخ پخش دقیقی ندارد اما بدون شک در سال آینده میلادی از تلویزیون پخش می‌شود و باید دید آیا می‌تواند جای خالی گیم آف ترونز را تا حدی پر کند یا خیر.

نظر شما درباره سریال وست ورد چیست؟ آن را دیده اید؟ به حق یکی از سریال هایی است که باید طرفداران فناوری آن را ببینند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

منکه منتظر واچ‌مِن هستم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)