حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت گلکسی تب اس ۶ 5G لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات، شبکه 5G

پنج ماه پیش بود که تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد. حالا به تازگی مشخصات تبلت گلکسی تب اس ۶ 5G لو رفته است که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی تب اس ۶ 5G

گلکسی تب اس ۶ 5G

گلکسی تب اس ۶ 5G

امروز تصویری از مشخصات گلکسی تب اس ۶ 5G به نظر می رسد این تبلت در مقایسه با نسخه های قبلی تفاوت چندانی را تجربه نمی کند و تنها به مودم اسنپدراگون X50 مجهز شده است.

قدرت این تبلت توسط چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می شود. تبلت آینده سامسونگ در دو نسخه وارد بازار می شود که مشخصات یکی از آن ها در این تصویر قابل مشاهده است. این تبلت همراه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است.

اولین تبلت 5G جهان ابتدا در کشور کره جنوبی برای فروش عرضه می شود. کره جنوبی در زمینه اینترنت 5G پیشرفت های زیادی داشته است. پس از این کشور، کاربران در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی به این تبلت دسترسی پیدا می کنند. سامسونگ در کشور چین وضعیت مناسبی ندارد، بنابراین انتظار نداریم تبلت جدید این شرکت در چین برای فروش عرضه شود.

علاوه بر مشخصات فنی، شاهد افشای تصویری از این تبلت نیز هستیم. این تصویر تبلت آینده سامسونگ را به همراه کیبورد و قلم نمایش می دهد. به نظر می رسد این تبلت دارای سیستم عامل اندروید ۹ و رابط کاربری One UI 1.0 است.

منتظر تبلت 5G سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

تبلت 5G رو کجای دلم بزارم آخه….

Chalton

سامسونگ همیشه دوست داره اولین باشه👍👏البته باید منتظر مشخصات کاملش بمونیم

Mahdi.L

نمیدونم چرا سامسونگ کلا از چیپ SD 855+ استفاده نکرد؟!

Milad7

چرا اندروید 9 😐

Milad7

جسچرهای فول اسکرین سامسونگ توی اندروید 10 خیلی عالی شدن.کلا کلیدهای ناوبری را غیر فعالش کردم 🙂 داخل گوشی هایی مثل نوت ده پلاس که صفحه بزرگتر با حاشیه کمتر دارن،لذت بیشتری هم به کاربر منتقل میشه

Amir galaxy

One ui 2 چطوره؟!
راضی هستی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)