حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری شیائومی MIUI 12 تابستان ۹۹ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی

درباره رابط کاربری بعدی شیائومی یعنی MIUI 12 خبرهایی چند شنیده ایم. مثلا اینکه یک ماه پیش خواندیم آپدیت MIUI 12 شیائومی حالت تیره را گستره تر خواهد کرد. امروز اما به صورت رسمی با انتشار تصویری مشخص شد که رابط کاربری شیائومی MIUI 12 تابستان ۹۹ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رابط کاربری شیائومی MIUI 12

رابط کاربری شیائومی MIUI 12

رابط کاربری شیائومی MIUI 12

رابط کاربری MIUI 12 توسط شیائومی و برای اندروید ۱۱ ارایه خواهد شد. البته شیائومی رابط کاربری جدید خود را مختص یک نسخه اندروید نمی کند و بعید نیست که حتی تا موبایل هایی مجهز به اندروید ۹ را با این رابط کاربری آپدیت کند.

سازنده موبایل چینی شیائومی امروز MIUI 12 یا نسخه بعدی رابط کاربری اندروید سفارشی خود و جانشین MIUI 11 را دست توسعه دارد. این شرکت چیزی غیر از به اشتراک گذاری تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo با لوگو آن، چیزی در مورد MIUI 12 فاش نکرد.

رابط کاربری MIUI 11 در سپتامبر گذشته معرفی شد و رام پایدار جهانی آن در ماه اکتبر شروع به انتشار کرد، بنابراین ما انتظار داریم MIUI 12 در همان مدت وارد شود.

رابط کاربری شیائومی MIUI 11 حالت تاریک گسترده ای در سیستم را به همراه داشت، صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) و فونت سیستم Mi Lan Pro را بهبود بخشید. همچنین با انیمیشن های جدید، تصاویر پس زمینه و تم‌های گرافیکی جدید ارائه شده است و این شرکت همچنین مجموعه Mi Go Travel را اعلام کرده است تا در زمینه رزرو بلیط برای حالت های مختلف سفر به شما کمک کند.

اینکه MIUI 12 چه چیزی به ارمغان خواهد آورد و چه میزان بروزرسانی آن نسبت به نسخه قبلی آن بسیار بزرگ است، هنوز مشخص نیست، اما اطلاعات بیشتر درباره آن احتمالاً در هفته ها یا ماه های آینده به ما خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ منتظر رابط کاربری شیائومی MIUI 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

تغیرات اساسی به همراه داره؟!

The Destroyer

هنوز هیچی مشخص نیست فقط تایید کردن که همچین چیزی وجود داره…

Amin

واقعیتش miui11 زیاد باب میلم نبود امیدوارم نسخه ۱۲ بهتر باشه هنوزم احساس میکنم رابط کاربری یه خورده شلخته س ولی هنوزم مثل قبل سریعه

Chalton

رابط کاربری شیائومی اصلا جالب نیست،رابط کاربری بی روح

UnderTaker

یکی از روون‌ترین و غنی‌ترین رابط‌های کاربری اندرویدی 👌
یکی از دلایلی که شیائومی رو دوست دارم، همین رابطشه.

UnderTaker

ضایع‌تر از این بشر به عمر ندیدم.
اون از عکس‌های فرمالیته‌اش که تو دیوار خودش ساخته بود و فرستاد. اینم از این …

تا همین پنج دقیقه پیش هیچی مثبت نداشت، با یه رفرش صفحه ۵ تا مثبت به کامنتِ خودش داد و ٧ تا منفی به کامنتِ من.

معلومه شیائومی و طرفداراش بدجور سوزوندنت که شب و روز فکر و ذکرت شده تخریب این برند و طرفداراش 😅

Chalton

به طور متوسط هر کاربر در کشور ما، در حدود 2 سال از یک گوشی استفاده می‌کند. در این بین به طور حتم انتظار وی از اسمارت فونش، این است که در طی این مدت زمان نه چندان بلند، به‌خوبی کار کند اما ای دل غافل که همیشه این گونه نیست! البته خرابی در بین تمام گوشی‌ها وجود دارد اما برای برخی از محصولات بیشتر است و همین نشان از کیفیت پایین‌تر آن دارد. به‌طور مثال مدلی از پرچمدار شیائومی که با آن کار می‌کردم، پس از مدتی دکمه‌های صدایش دچار ایراد شد و در زمان بالا بردن صدا، ناگهان گیر می‌کرد! و یا گوشی میان رده یکی دیگر از دوستانم، کلید پاور و همچنین ژیروسکوپش در عرض کم‌تر از ۶ ماه از کار افتاده بود. البته به‌طور حتم هستند کسانی که گوشی شیائومی آن‌ها دچار مشکل نشده اما در حالت کلی، درصد خرابی و ایرادات این‌چنینی در محصولات شیائومی بیشتر است!

Chalton

عرض و ادب خدمت جناب ع.طا.یی عزیز،خبر در مورد شیائومی بود من هم کامنتی در رابطه با مشکلات شیائومی گذاشتم،جناب ع.طا.یی الان شما با این حرفتون دارید از فن های شیائومی طرفداری میکنید

Dr.Nazer

ماشالا آقای عط‌ایی، تبریک میگم واقعاً به خودتون زحمت دادین. حالا یه لیوان آب میوه میل کنین که از نفس نیفتین!

Milad7

از رابط کاربری هواوی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)