حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو پلی استیشن ۵ رونمایی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | CES 2020، پلی‌استیشن، سونی، کنسول بازی

پس از اینکه خودرو برقی سونی Vision-S رسما در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، این شرکت ژاپنی طرفداران پلی استیشن ۵ را هم بی خبر نگذاشت. لوگو پلی استیشن ۵ رونمایی شد و در ادامخ با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

لوگو پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

چند روز پیش بود که شرکت سونی با انتشار هشتگ SonyCES در وب سایت خود به معرفی کنسول پلی استیشن ۵ در جریان رویداد CES 2020 دامن زد و همه هواداران برای شروع و برگزاری این نمایشگاه لحظه شماری می کردند. حال با همه شایعه ها و گزارش ها، ساعاتی پیش این مراسم برگزار شد و شرکت سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود به طور رسمی از لوگوی پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

طی این مراسم، آقای جیم رایان، مدیر شرکت سرگرمی های تعاملی سونی با حضور در این کنفرانس تصویری از لوگوی پلی استیشن 5 را به نمایش گذاشت. مطابق انتظارها، لوگوی کنسول جدید سونی تفاوتی با لوگوی مدل های پیشین پلی استیشن ندارد و مشابه نسل هفتم و هشتم، این بار هم تنها عدد ۴ به عدد ۴ تبدیل شده است.

در ادامه، جیم رایان با اشاره دوباره به ویژگی های کنسول، تاکید کرد که پلی استیشن 5 به هارد دیسک SSD، بازخورد لمسی و دکمه های فشاری یا همان هپتیک تاچ و درایو نوری بلوری Ultra HD مجهز شده و پشتیبانی از صدای سه بعدی و تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) از دیگر قابلیت های این کنسول محسوب می شوند. در انتهای این نشست، رایان وعده داد که در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در زمینه کنسول جدید سونی منتشر خواهد شد.

آمار مربوط به عملکرد پلی استیشن ۴

آمار مربوط به عملکرد پلی استیشن ۴

کنسول نسل نهم سونی در تعطیلات کریسمس سال 2020 میلادی راهی بازار خواهد شد. در جریان مراسم CES 2020، هرچند که از لوگوی نهایی این دستگاه رونمایی به عمل آمد، اما شرکت سونی تا به امروز هیچ صحبتی در رابطه با قیمت، سخت افزار و طراحی ظاهری این پلی استیشن 5 نزده است. البته، دیروز تصویری از کیت توسعه دهنده این کنسول به همراه دوال شاک 5 از سوی یک منبع ناشناس لو رفت که این عکس بار دیگر تصاویر پیشین کیت توسعه دهنده پلی استیشن 5 را تایید می کند.

تصویر جدیدی از پلی استیشن ۵ لو رفت

در کنار PS5، شرکت مایکروسافت هم به دنبال عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات سال جاری میلادی است. در حالی که انتظار می رود این دو دستگاه به زودی به طور کامل معرفی شوند، اخیرا دو تن از تحلیلگران صنعت بازی های ویدیویی بر این باورند که ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 با قیمت یکسان 500 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره لوگو پلی استیشن ۵ چیست؟ منتظر پلی استیشن ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

چه زیبا⁦❤️⁩🌹

ALiKiNG

حیف که سامسونگ نیس😔
#mi 9 سی پی یو سوخته واقعی

ALiKiNG

اصن روایت داریم حمله سایبری فقط اونجاش ک چال چالی میاد ب همه ۸ تا منفی میده😂😂😂

_V_

حاجی بکشید بیرون ازش

H.f

Ali king دمت گرم که حال آدمای یاوه گو رو خوب میگیری..یه چندتا کاربر هستن خودشون آویزون چالتون کردن به اونا اصلا توجه نکن کاربرا پشتتن من به شخصه پشتتم تمام برخوردایی که با ادمای بی منطق میکنی موافقم اگر مدیر سایت بخواد شما رو بلاک کنه باید اول کاربر چ رو بلاک کنه و هم تیمیاش یا فیکاش .درود به تو دوست عزیز

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

(عدد ۴ به عدد ۴تبدیل شده است )
باید مینوشتید به عدد ۵ تبدیل شده است 🌹🌹

amer

بی صبرانه منتظر معرفی این کنسول بی رقیب هستم

Milad7

8 تومن آماده بکنید 😀

Milad7

حاج س ی ن ا قصد اصلاح رویه کامنت ها را نداری؟ ی سریا فضای سایت را به گند کشیدن بلاک کن بره خب 😐

amer

میلاد جان این مدیر سایت تا این علی کینگ و دوستانش سایت به گند نکشن مسدود نمیکنه حتما باید صدبار بهش بگی تا این نابغه بندازه بیرون

Milad7

متاسفانه رعایت نمیکنند

Amir galaxy

چه تغییر بزرگی!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)