حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) در CES 2020 منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | CES 2020، فیلم

در نمایشگاه CES لاس وگاس عموما انتظار وسایل مصرفی الکترونیکی را داریم نه فیلم ها اما در این بین همکاری هایی رخ می دهد که می تواند جالب باشد! تصاویر فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) در CES 2020 منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تصاویر فیلم آواتار ۲

تصاویر فیلم آواتار ۲

تصاویر فیلم آواتار ۲

شب گذشته در خلال معرفی محصول جدید کمپانی مرسدس بنز با نام Vision AVTR که در طراحی آن از فیلم آواتار الهام گرفته شده است، با حضور جیمز کامرون، تصاویری از نسخه دوم آواتار نمایش داده شد.

به این ترتیب مشخص شد که نسخه دوم آواتار نیز در دست تولید است. اگر خاطرتان باشد، اولین نسخه این فیلم در سال ۲۰۰۹ اکران شد و حالا ۱۱ سال از آن تاریخ می‌گذرد و در کنار معرفی خودروی جدید مرسدس بنز با نام Vision AVTR حضار در این نمایشگاه تصاویری از نسخه دوم آواتار را نیز مشاهده کردند.

مرسدس بنز Vision AVTR رسما معرفی شد: خودرو الکتریکی با طرحی الهام گرفته از آواتار

بنز آواتار

بنز آواتار

نسخه اولیه آواتار با فروش 2.79 میلیاردی، در جایگاه اول پر فروش ترین فیلم دنیای سینما قرار گرفت. البته این جایگاه تا زمان ساخت و تولید Avengers: Endgame در تصاحب آواتار بود و بعد از اکران فیلم یاد شده، جای خود را به این عنوان داد.

جیمز کامرون در سال 2010، اعلام کرد که قصد دارد تا نسخه دوم و سوم آواتار را در سال‌های 2014 و 2015 به پرده سینما برساند. اما متأسفانه چنین اتفاقی روی نداد و حالا شاهد انتشار اخباری از نسخه دوم این فیلم جذاب و فوق‌العاده هستیم.

تصاویر فیلم آواتار ۲

تصاویر فیلم آواتار ۲

بر اساس شایعات، جیمز کامرون قصد دارد تا ۴ نسخه دیگر از آواتار را کارگردانی کند. به نظر می‌رسد که نسخه دوم آواتار برای دسامبر 2021 آماده شده و نسخه پنجم به عنوان آخرین مورد، در سال ۲۰۲۷ اکران شود.

این فیلم‌ها همواره با تأخیرهای زیادی روبرو شده‌اند. از آنجا که دو قسمت آواتار تبدیل به 5 قسمت شد، لذا چالش‌های جدیدی برای سازندگان آواتار پیش آمد. از طرف دیگر، جیمز کامرون حدود 2500 منطقه در نیوزلند را برای فیلمبرداری نسخه‌های جدید آواتار خریداری کرد. همه چیز خوب پیش می‌رفت، تا آنجا که پیکسار، دست به خرید Fox، استودیوی پشتیبانی کننده فیلم آواتار زد.

تصاویر فیلم آواتار ۲

تصاویر فیلم آواتار ۲

با تمام این تفاسیر، باید تا دسامبر سال آینده میلادی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا جیمز کامرون می‌تواند مجددا گیشه‌های سینما‌ها را به خود اختصاص دهد یا خیر.

منتظر فیلم آواتار ۲ هستید؟ از ایده کلی آواتار راضی بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

من آواتار یک رو هم ندیدم🤦

_V_

😐📿

Dr. DIM

😍📿

_V_

فاک📿

Amir galaxy

من آواتار ندیدم🙃

Milad7

سری اول فوق العاده بود 🙂

Milad7

به جرات میتونم بگم جزو 10 تا فیلم برتر دنیاست که دیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)