حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلعیده شدن ایرپاد اپل توسط کودک ۷ ساله

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

موضوعات عجیبی برای نگرانی والدین وجود دارد و به نظر می رسد اگر شما ایرپاد اپل دارید و یک کودک هم احتمالا دارید، یک نگرانی جدید به شما اضافه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بلعیده شدن ایرپاد اپل توسط کودک ۷ ساله صحبت کنیم.

بلعیده شدن ایرپاد اپل توسط کودک ۷ ساله

بلعیده شدن ایرپاد

بلعیده شدن ایرپاد

در ایالت جورجیا طی روزهای گذشته یک کودک هفت ساله هدیه کریسمس خود یعنی ایرپادز را بلعید. او از روی عمد این کار را انجام نداد و مادرش ناچار شد وی را به بیمارستان منتقل کند. هدفون ایرپادز اپل یک هدفون بی سیم بوده و با ابعاد کوچکش بسیار قابل بلع است.

کیارا استرود نام مادر این کودک هفت ساله بوده و در مصاحبه بیان داشت که پیش بینی نمی‌کرد هدفون هدیه را فرزندش ببلعد. وی همچنین بیان داشت که والدین سعی کنند هدایای بهتری برخلاف هدایای کوچکی نظیر ایرپادز را به فرزندان کم سن و سال خود هدیه دهند تا با چنین مسئله‌ای رو به رو نشوند.

خانم استرود بیان داشت که پسرش پس از بلعیدن هدفون به او گفته است که یک شی بزرگ را درون دهانش گذاشت. پزشکان بیمارستان نیز با عکس برداری متوجه شدند این پسر ۷ ساله یکی از گوشی‌های هدفون ایرپادز را کاملا بلعیده است و درون معده قرار دارد.

اگرچه این پسر ۷ ساله از جراحی ترسیده اما پزشکان به مادر او گفتند که این قطعه از بدن فرزندش دفع خواهد شد و نیازی به جراحی نیست. با این خبر باید احتیاط بیشتری داشت و نباید هدایای ریز را به کودک یا فرزند کوچک خود هدیه دهیم زیرا چنین مسائل ناگواری را به دنبال خواهد داشت که چندان جالب نیست و عواقب سختی را به دنبال دارد.

البته در این زمینه لزوما اپل نیز هیچ تقصیری نداشته و اگر هدفون دیگری هم بود، این کودک ۷ ساله امکان داشت آن را هم ببلعد. به خصوص اگر هدفون گلکسی بادز سامسونگ بود که از ابعاد بسیار کوچک‌تری نسبت به ایرپادز اپل برخوردار است، داستان جالب‌تر می‌شد. خب البته به نظر می رسد طراحی هدفون سامسونگ آنچنان خوردنی یا راحت‌البلع (!) نیست.

نظر شما چیست؟ به هر صورت باید همواره مراقب کودکان باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

پس بگو میبینید بچه بیپولی از برکات اسلامی این امروز ثابت شد که اگه خر پول باشی اپل بخری یا در همین موضع یه چیزیت خواهد شد پس زنده باد بر اسلام و بیپولی برای نمردن

Afson

قیمه ها رو روی ماستا نریز .اکثر کشور های مسلمان وضعیت خوبی دارن از لحاظ اقتصادی .اونایی که ندارن هم مردمی نادان و حکومتی نادان تر و دخالت خارجی هاست .رییس جمهور سنگاپور یک زن مسلمان هست .کشورش هم قدرتمند ترین اقتصاد پایدار دنیا رو داره و پاسپورتش هم قدرتمند ترین در دنیا .

Display

الان یک بنده خدایی میاد می گه اگر گلگسی بادز می خورد برای سلامتیش مفید بود!ولی گل من حرص نخور بیا تو هم ریس جمهور ما شو با ریس جمهور سنگاپور رقابت کن

galaxy#

حیف دست بالم بستس مگرنه یه چیزایی میگفتم پشت گوشت سرخ بشه

pooria

اصلاح- میبینید بچه ها

Amir galaxy

عجب !

Chalton

جالب بود

Display

برادر چالتون اگر گلکسی بادز می خور جذب بدن می شد؟😂

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

وات د ***
🙆

Mani

خوش اشتهاهم بوده ایرپاد به قیمت خدا تومن میخوره😕😕

Amir galaxy

من با این قیمت دلم نمیاد بزارمش تو گوشم این می‌کنه تو معدش😂👌

Milad7

ایرپاد چند بوده 😐

Mani

هویت بچه شاناسایی شد

همچنین محل دکتر ناظر این چند وقته هم به همین طریق شناسایی شد

این کودک هفت ساله پسرخاله ناتنی دکتر ناظر بوده و ناظر هم با موتور رفته بهش جنس رسونده😂😂

#ناظر_موتوری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)