حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زندگی آسوده با ماشین ظرفشویی بوش

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از دستگاه‌های پر طرفدار در میان خانم‌های خانه‌دار ماشین ظرفشویی است چرا که این دستگاه نقش زیادی در آسان شدن کارها دارد و می‌تواند زمان شستشوی ظروف را کاهش دهد. ظرفشویی بوش جزو بهترین برندهای آلمانی در لوازم خانگی است. این محصول در بازار ایران در رنگ، مدل و با ظرفیت‌های گوناگون عرضه شده است.

ظرفیت‌های مختلف با ظرفشویی بوش

مهندسان و طراحان بوش با در نظر داشتن تعداد خانوار ظرفشویی و لباسشویی بوش را طراحی می‌کنند تا هر خانواده‌ای با هر جمعیتی که دارد بتواند از این دستگاه‌ها استفاده نماید. از این رو، مدل‌های مختلف ظرفشویی بوش دارای ظرفیت‌های 6 تا 14 نفره هستند.

ظرفشویی بوش 6 نفره به صورت ظرفشویی رومیزی کارایی داشته و برای خانواده‌هایی با جمعیت کمتر کاملا مناسب هستند. ظرفیت‌های 12 تا 14 نفره که به ظرفشویی مبله بوش مشهور هستند برای خانواده‌های پر جمعیت‌تر کارایی خواهند داشت.

تمامی مدل‌ها از رنگ سفید و سیلور به صورت مجزا برخوردار بوده تا هر فردی به نسبت طراحی و دکوراسیون آسپزخانه و سیلقه شخصی خود بتواند مدل مورد علاقه خود را خریداری نماید.

تکنولوژی و قابلیت‌های ظرفشویی بوش

تکنولوژی‌های به کار رفته در ظرفشویی مدرن بوش به گونه است که کمترین میزان مصرف انرژی و آب را برای صاحبان آن‌ها به ارمغان می‌آورد. سنسورهای خودکار این دستگاه به صورت دوار و با سرعت حرکت می‌کنند تا وزن ظروف را تشخیص داده و به نسبت آن میزان آب مناسب را مصرف کنند. در ادامه فرآیند شستشو، این سنسورها از پرتوهای نور برای مدیریت شستشو استفاده می‌کنند به گونه‌ای که با توجه به میزان چربی باقی مانده بر روی ظروف، مصرف مواد شوینده یا چرخه شستشو ادامه پیدا می‌کند تا ظروف کاملا پاکیزه و عاری از چربی شوند.

ظرفشویی بوش دارای سبدها و جایگاه‌های مخصوص برای انواع ظروف، مانند قاشق و چنگال، پیش دستی، بشقاب، لیوان و فنجان می‌باشد تا عمل شستشو با دقت و کیفیت عالی انجام پذیرد. به طور کلی ظرفشویی‌های بوش به صورت 1 سبد، 2 سبد و در مدل‌های جدیدتر به صورت 3 سبد موجود هستند.

سیستم کنترلی ماشین‌های ظرفشویی بوش به گونه‌ای تعبیه شده که صدای تولید شده حین عمل شستشو به حداقل ممکن برسد چرا که این دستگاه‌ها به موتورهایی شبیه به براشلس مجهز هستند و داخل دستگاه با چند لایه عایق صدا پوشانده شده که حتی صداهای لرزش کوچک داخل دستگاه نیز به بیرون انتقال پیدا نکند.

طراحی خاص در ظرفشویی سری 8 بوش

با توجه به اینکه تکنولوژی‌های مدرنی در ظرفشویی‌های بوش به کار گرفته شده است اما سری‌های جدید این محصول با طراحی ویژه‌ای ساخته شده‌اند. این طراحی ویژه که اغلب در سری 8 لباسشویی بوش دیده می‌شود کمک کرده تا در صورت بروز مشکل، کار را برای تکنسین‌های ظرفشویی آسان‌تر کنند. کدهای خطای دستگاه، به حدود 28 خطای (Error) مختلف طبقه‌بندی شده‌اند طوری که هر خطا برای تعمیرکاران مشخص می‌کند که در کدام قسمت مشکل ایجاد شده است.

قابلیت ویژه دیگری که در برخی مدل‌های این سری دیده می‌شود، استفاده از خشک کن زئولیت به جای خشک کن المنتی است. زئولیت یک سنگ معدنی است که از عمری 100 ساله برخوردار است.

نکته مهم در رابطه با این ماده معدنی آن است که در طول استفاده از ظرفشویی زئولیت‌دار بوش نیازی به تعویض یا تهیه مجدد این سنگ معدنی نخواهد بود.

این ماده معدنی تمایل زیادی به جذب آب دارد و به دلیل خاصیتی که داراست پس از جذب آب گرمای شدیدی تولید کرده و ظروف را کاملا خشک می‌کند و با این قابلیت حتی قطره‌ای آب بر روی ظرف‌ها باقی نخواهد ماند.

ماشین‌های ظرفشویی زئولیت‌دار بوش در مقایسه با سایر مدل‌ها مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و در نتیجه هزینه‌های کاربر را به میزان زیادی کاهش می‌دهند.

خرید اینترنتی ظرفشویی بوش

خرید اینترنتی، زندگی پر مشغله این روزها را بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید در هز زمان و هر مکانی کالاهای مورد نیازتان را در فروشگاه‌های اینترنتی جستجو کنید و ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام را بررسی و یا حتی با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید اینترنتی لوازم خانگی نیز در زمره این خریدها قرار گرفته‌اند. تنها کافیست به فروشگاه اینترنتی که وارد شده‌اید اطمینان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی تهران بوش، به طور تخصصی در زمینه فروش انواع محصولات بوش همچون لباسشویی، ظرفشویی، اتو، جاروبرقی و حتی یخچال ساید بای ساید بوش فعالیت داشته و تمامی مدل‌های این برند آلمانی را با گارانتی‌های معتبری ارائه می‌دهد.

اطلاعات و مشخصات کامل هر محصول، انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد اما برای انتخابی بهتر، امکان مقایسه محصولات در تهران بوش وجود داشته ضمن آن که برای اطمینان بیشتر می‌توانید نظرات کاربران و خریداران محصولات مختلف را نیز مشاهده کنید و یا از کارشناسان تهران بوش کمک بگیرید.

قطعا با محصولات بوش، کارهای روزمره خانه آسان‌تر و دلچسب‌تر خواهد شد اما اگر فروشگاهی معتبر را برای خرید آنها انتخاب نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

تبلیغ خوبی بود🙃

Chalton

😅😂👏

Milad7

مرسی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)