حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید گلکسی بادز را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

این را می دانیم که گلکسی بادز نام هندزفری کاملا بی‌سیم سامسونگ است. به نظر می رسد به زودی رنگ تازه ای برای این دستگاه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ جدید گلکسی بادز را ببینید.

رنگ جدید گلکسی بادز

رنگ جدید گلکسی بادز

رنگ جدید گلکسی بادز

ایوان بلاس که این روزها خیلی کم کار شده و اطلاعات خوبی را در چنته ندارد، امشب خبر داده که سری جدید هندزفری بیسیم سامسونگ که احتمالا گلکسی باد پلاس نام می‌گیرد، همزمان با گلکسی اس ۲۰ معرفی خواهد شد. این دستگاه ظاهر چندان متفاوتی نخواهد داشت ولی می‌توانیم انتظار قابلیت‌هایی را از آن داشته باشیم که باعث می‌شود خریدش به‌صرفه شود.

وب‌سایت SamMobile معتقد است که این محصول با شماره مدل SM-R175 تولید شده و قطعا قابلیت حذف فعال نویز دارد. این دستگاه شاید مثل Gear IconX ظرفیت داخلی داشته باشد تا حتی بدون تلفن هوشمند هم بتوانید از آن استفاده کنید، اما بقیه ویژگی‌ها مثل نسل قبلی در نظر گرفته شده است.

اگر گلکسی باد پلاس قابلیت حذف فعال نویز داشته باشد، قیمت آن احتمالا کمی افزایش می‌یابد. گلکسی باد نسل اول با قیمت ۱۳۰ دلاری به بازار آمد اما خریداران گلکسی اس ۱۰ می‌توانستند آن را به عنوان هدیه دریافت کنند. حالا با توجه به عرضه احتمالی این دستگاه با گلکسی اس ۲۰ ارزش دریافت رایگان آن دوچندان می‌شود.

اکنون بر اساس گزارش‌ها و تصاویر جدید به نظر می‌رسد که این هدست رنگ آبی جدیدی به نام Sky Blue خواهد داشت. رندر زیر مدل‌های مختلف گلکسی باد پلاس را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی آسمانی نشان می‌دهد. علاوه بر این می‌توانیم ببینیم که طراحی این ایرباد مانند نسل قبلی باقی مانده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی بادر با این رنگ جدید اشاره به رنگ جدید گلکسی اس ۲۰ هم دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

👌❤️

Amir galaxy

#کیفیت_اتفاقی_نیست

Milad7

ظاهرشون را دوست ندارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)