حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه 8K توسط سامسونگ و اتحادیه مذکور تبیین شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | تلویزیون

سامسونگ و اتحادیه 8K با همکاری همدیگر اولین برنامه تاییدیه 8K برای متمایز کردن تلویزیون‌های دارای قابلیت پخش تصاویر 8K از بقیه محصولات را راه‌ اندازی می کنند. تاییدیه 8K توسط سامسونگ و اتحادیه مذکور تبیین شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاییدیه 8K توسط سامسونگ

تاییدیه 8K توسط سامسونگ

تاییدیه 8K توسط سامسونگ

این همکاری می‎تواند نقطه عطف دیگری برای تلویزیون‌های QLED 8K سامسونگ باشد زیرا جزو اولین تلویزیون‌هایی خواهند بود که سال آینده گواهی 8K را دریافت و لوگوی جدید را روی خود خواهند داشت.

هیوگان لی، مدیراجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

بسیار مفتخریم که یکی از اعضای بنیانگذار اتحادیه 8K هستیم و سری جدید تلویزیون‌های QLED 8K ما گواهی این برنامه را دریافت خواهند کرد. هدف ما فراهم کردن این امکان برای کاربران است که در زمان خرید به راحتی بتوانند نمایشگرهای برتر 8K را از دیگر محصولات تشخیص دهند. تلویزیون و سرگرمی‌های خانگی جزو سرمایه‌گذاری‌های مهم بسیاری از مشتریان ما بوده و امیدواریم که لوگوی گواهی 8KA راهنمای خوبی برای آنها باشد.

برنامه گواهی 8KA به دنبال متمایز کردن تلویزیون‌هایی است که می‎توانند تا چهاربرابر تعداد پیکسل بیشتری را در مقایسه با نمایشگرهای استاندارد 4K نمایش دهند که وضوح، کنتراست، رنگ و بازه دینامیکی بالا (HDR) را در عملکرد آنها تا حد زیادی ارتقا می دهد. از جمله قابلیت‌های موضوع آزمایش در این برنامه رسیدن به رزولوشن 4320 × 7680، حداکثر روشنایی بالای 600 نیت، انتقال تصویر HDMI2.1 و کدک ویدیویی با کارآمدی بالا (HVEC) است.

شرکتهای عضو مانند سامسونگ امکان خواهند داشت بعد از آزمایش و تایید توسط 8KA، تلویزیون‌های خود را به نام محصولات 8K تبلیغ کنند. این اتحادیه همچنین در نظر دارد امسال برنامه‌های آموزشی خود را در صنایع مختلف افزایش دهد تا مشارکت اعضا، نوآوری و تولید محتوا در اکوسیستم 8K بیشتر شود.

علاوه بر توسعه این استاندارد در صنایع مختلف، اتحادیه 8K به دنبال انجام فعالیت‌های تشویقی برای صنایع 8K از طریق برگزاری نمایشگاه، نمایش پیشرفت فنی محصولات با توانایی 8K، جریان تولید و گزینه‌های مختلف عرضه محصولات نمایشی است. این برنامه‌ها نشان خواهند داد که مشتریان چطور می‎توانند با محتوای 8K، اکوسیستم و استانداردهای آن تعامل داشته باشند.

تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020 معرفی خواهد شد

اتحادیه 8K پیش بینی می‎کند که تولید، توزیع و پذیرش محتوای 8K در عرصه خانگی بسیار مشابه روند رشد استانداردهای 4K باشد و در نتیجه همان چرخه رشد خرید توسط مشتریان در عرض چند سال، طی شود. تا امروز همه شرکت‌ها و سازمان‌های همکار سامسونگ به اتحادیه 8K پیوسته‌اند و تعداد اعضای آن به بیش از 22 شرکت رسیده است.

شما منتظر تلویزیون های 8K هستید یا هنوز تلویزیون های سایز مناسب 4K می توانند خوب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

برا تویزیون ایران فول اچ دی هم زیاده

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

من که اصلا تلویزیون نمیبینم بجز فوتبال 😕

نیما عرفانی

https://www.gizchina.com/2020/01/01/oppo-find-x2-officially-teased-to-launch-soon/
*****
https://www.gizmochina.com/2020/01/01/oppo-find-x2s-arrival-teased-by-oppo-vp/
قطعاً یکی از فلگشیپ فون های جذاب نیمه ی اول ۲۰۲۰ هست که بی صبرانه برای رونماییش هیجان دارم. انتظار می‌ره در بحث دیزاین و طراحی جزو ۳ تای اول باشه .
https://www.gizmochina.com/2020/01/01/oneplus-7t-pro-vs-samsung-galaxy-note-10-vs-huawei-p30-pro-specs-comparison/
هنوزم میگم در حال حاظر نوت ۱۰ پلاس کامل ترین پکیج رو در اختیار هر کاربری قرار میده.

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

وانپلاس هفت پرو هم پکیج کاملیه تازه از نوت ده پلاس هم ارزون تره …رابط کاربری خوبی هم داره 🌹

نیما عرفانی

قلم
دوربین
فست شارژ
ظرفیت باتری و باتری لایف
اسلات میکرو اس دی
گواهی ضد آب
شارژ بی‌سیم و بیسیم معکوس
برتری های بی چون و چرای نوت ۱۰ پلاس هستش اما شخصاً خیلی تمایل دارم یه روز یه پرچمدار از وان پلاس رو داشته باشم که بتونم رابط کاربریش رو تجربه کنم.
بین رابط کاربری های سبک از رابط وان پلاس بیشتر خوشم میاد .

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

عوضش وانپلاس سی پی یو اسنپ داره و نوت ده پلاس با سی پی یو اسنپ کم گیر میاد من خودم دو ماه دنبالشم پیدا نمیکنم و همچنین صفحه نمایش ۹۰ هرتز و طراحی بهتر و یکی از خشگل ترین و کم حاشیه ترین گوشی ها تا به حال هست اینا هم برتری های وانپلاس
_________________________
ولی دوربین وانپلاس هم همچین دست و پا بسته نیست جلو نوت ده پلاس …
رابط کاربری شم خیلی سبک و عالیه و به شدت پیشنهاد میدم خریدشو 🌹

نیما عرفانی

درسته اما نظر شخصیم اینه؛ خرید گوشی های وان پلاس و امثالش به عنوان گوشیِ اصلی اشتباست چون داخل بازار ایران نمایندگی نداره و قطعات و لوازم جانبیش هم به ندرت و به سختی پیدا میشه لذا اگه مشکلی برای گوشی پیش بیاد دردسرش زیاده اما به عنوان گوشیِ دوم در کنار گوشیِ اصلی فوق العاده ست .
مثلاً یه آیفون با یه وان پلاس یا یه گلکسی إس / نوت در کنار وان پلاس و یا یه هواوی میت / پی در کنار وان پلاس، ترکیب جذاب و خاصی میشه.

Dr.Nazer

و حتی با فروش‌ جد اندر جد خویش هم نمی‌توان یکی از این ترکیب‌هارا خریداری کرد!😂🤦‍♂️

_V_

تو فقط نظر بده ناظر

#واعظ_ذوقی

Milad7

با این اوصاف نیاز به حافظه 1 ترابایت هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)