حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلگسی ام ۵۱ (Galaxy M51) در راه است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر بگویید ما گلکسی ام ۵۰ نداشتیم که گلکسی ام ۵۱ داشته باشیم، حرف شما صحیح است اما هیچ چیز نشد ندارد! سامسونگ معمولا شرکت قابل پیش بینی و مرتبی در نام گذاری دستگاه هایش دیده شده اما از این غافلگیری های گاه و بی‌گاه هم دارد. طبق جدیدترین گزارش ها سامسونگ گلگسی ام ۵۱ (Galaxy M51) در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلگسی ام ۵۱

سامسونگ در حال تولید تلفن هوشمند جدیدی با شماره مدل SM-M515 است که احتمالا گلکسی M51 نامیده خواهد شد. البته این گوشی به این زودی وارد بازار نخواهد شد، چون هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۹ از چند گوشی تازه مثل گلکسی M10، گلکسی M20، گلکسی M30 و گلکسی M40 رونمایی کرد و بعد در نیمه دوم سال به سراغ معرفی نسخه جدید این محصولات یعنی گلکسی M10s، گلکسی M20s و گلکسی M30s رفت. حالا با توجه به اخبار این طور به نظر می‌رسد که آن‌ها با جهش از روی گلکسی M50 مستقیما به سراغ تولید گلکسی M51 رفته‌اند.

همان طور که گفتیم تولید این گوشی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، بنابراین صحبت درباره طراحی و مشخصات سخت‌افزاری گلکسی M51 در این مرحله دشوار است. ولی این گوشی که عمدتا بازار هند را هدف قرار داده، علاوه بر حضور در پلتفرم‌های فروشگاهی آنلاین به صورت آفلاین هم در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم حدسیات درباره مشخصات گلکسی ام ۵۱ داشته باشیم باید نگاهی به مشخصات گلکسی M40 بیندازیم. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD دارد و از طراحی Infinity-O استفاده می‌کند. پوشش محافظ صفحه نمایش این گوشی گوریلا گلس ۳ است. گلکسی M40 از چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ بهره می‌برد و همراه با آن ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. در قاب پشتی این دستگاه دوربینی سه‌گانه قرار گرفته است.

دوربین اصلی گلکسی M40 سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی بر روی بدنه طراحی شده است. در بخش دوربین سلفی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی را می‌بینیم که به صورت حفره‌ای در بالای نمایشگر جا خوش کرده است. گلکسی M40 انرژی خود را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و برای حفظ امنیتش از حسگر اثر انگشت فیزیکی کمک می‌گیرد. این گوشی از دو سیم کارت 4G VoLTE، بلوتوث ۵، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون استفاده می‌کند و قیمتی معادل ۲۵۲ دلار دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۵۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

میشه یکم یواش تر این میانرده هارو بیرون بده؟ 😐 خداوکیلی میدونم الان انتقاد میکنید الکی بهم اما اخبار سایت رو ببینید هفته ای یک میانرده داره میده بیرون. میخواد همه اعداد رو داشته باشه ظاهرا. وقتی 01 رو داد مطمئن شدم

m.b

این مشکلی نیست اصلاً… خب روزی هزار تا گوشی بده اما لااقل با کیفیت بسازن… گوریلاگلس 3 که ساخت 5 سال پیشه و پلاستیک واقعاً متریال سال 2020 اونم واسه یه گوشی 300 دلاری نیست به خدا…
حالا خبرش اومد سامسونگ قراره تولید تعدادی رو بسپره به تولید کننده های به صرفه چینی تا اونا تو چین خودشون مواد تامین کنن و بسازن تا قیمت تمام شده بیاد پایین… امیدوارم با این شروع این وضعیت لااقل کیفیت رو ارتقاء بده…

Chalton

سری A و M بهترین میان رده ههی بازار هستن،واقعا در این دو سری میان رده احترام به مشتری رو میشه درک کرد،برای هر قشر از جامعه یه مدل با بهترین کیفیت و امکانات گوشی تولید کرده.

Milad7

این که یه جورایی همون a50 هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)