حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L بالاتر اسنپدراگون ۷۶۵ جی است

نوشته

4 سال قبل | 42 دیدگاه | بنچمارک، تست، مدیاتک

ماه گذشته بود که چیپست 5G مدیاتک Dimensity 1000 رسما معرفی شد. حالا به نظر می‌رسد چیپست جدید Dimensity 1000L توانسته نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی اسنپدراگون ۷۶۵ جی را پشت سر بگذارد. بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L بالاتر اسنپدراگون ۷۶۵ جی است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L

مدیاتک مدت کوتاهیست Dimensity 1000L را عرضه کرده که در واقع مدل ضعیف‌تر از پرچمدار این شرکت Dimensity 1000 می‌باشد. این چیپ رقیب اصلی اسنپدراگون ۷۶۵ جی بوده و یک بنچمارک جدید نشان می‌دهد که مدیاتک موفق شده مدل ارائه شده از سوی کوالکام را شکست دهد. نتایج بنچمارک AnTuTu اسمارت فون OPPO Reno 3 Pro با پردازنده Snapdragon 765G و OPPO Reno 3 با پردازنده Dimensity 1000L نشان می‌دهد که Dimensity 1000L دست بالا را در مقابل رقیب خود داشته است.

در تست پردازنده Dimensity 1000L توانسته امتیاز 126692 را ثبت کند در حالی که Snapdragon 765G با امتیاز 102230 تست را به اتمام رسانده. بالغ بر 24 درصد کارایی بهتر برای سیستم روی چیپ مدیاتک. در حالی که مدیاتک از گرافیک‌های Mali استفاده می‌کند و آنها اکثر مواقع ضعیف‌تر از سری Qualcomm Adreno هستند، Dimensity 1000L همچنین موفق شده در بخش گرافیکی نیز Snapdragon 765G را پشت سر گذارد. امتیاز 99250 تقریبا 6 درصد برتری را نسبت به امتیاز 93977 چیپست Snapdragon 765G نشان می‌دهد.

اوپو رینو ۳ 5G و اوپو رینو ۳ پرو 5G رسما معرفی شدند

با در نظر گرفتن این اعداد خام که نشان می‌دهند Reno 3 مدل Reno 3 Pro را شکست می‌دهند کمی عجیب است، یعنی خیلی نمی‌تواند روی کلمه Pro حساب کرد. مدیاتک مسیر طولانی را از زمان کنار گذاشتن سری Helio X که از نظر بهره وری مشکلات زیادی داشتند، پیموده. حالا Helio G90T توانسته Snapdragon 730G را از میدان رقابت خارج کند و Dimensity 1000L جدید نیز همین کار را با Snapdragon 765G تکرار کرده. این چیپ‌ها البته که ارزان‌تر نیز هستند و ممکن است به زودی مدیاتک را در جایگاه بالاتری ببینیم.

نظر شما درباره بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000L چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
42 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

“با در نظر گرفتن این اعداد خام که نشان می‌دهند Reno 3 مدل Reno 3 Pro را شکست می‌دهند کمی عجیب است، یعنی خیلی نمی‌تواند روی کلمه Pro حساب کرد”

البته زیاد هم عجیب نیست، چون بهرحال جدا از بحث قدرت، بحث محبوبیت و سابقه‌ هم هست که در این زمینه اسنپدراگون دست‌بالا رو داره فعلا.
گفتم ‘فعلا’ چون بزودی این روند تغییر خواهد کرد.
مدیاتک هم که جدیدأ شروع کرده به تغییر رویه، واسه همین یخرده زمان می‌بره تا بین کاربرها جا باز کنه و اعتمادها رو دوباره جلب کنه.

نوت8 پرو واسه‌ی مدیاتک عین یه سکوی پرتاب بود و واقعا بهش کمک کرد تو این زمینه.
بزودی خیلی بیشتر از مدیاتک خواهیم شنید …
رقیب جدی‌ای هست که به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفتش.
این مدیاتک دیگه اون مدیاتکِ قدیم نیست.

Mohammad 13759

این نتایج به نفع کاربر ها تموم میشه و شرکت های بزرگ در زمینه نیمه هادی ها مجبور میشوند کارایی بالاتر با قیمت کمتر ارائه کنند و چیزی که داریم رو اینتل و amdو انویدیا میبینیم که amd هر روز به مقام بالاتری داره دست پیدا میکنه و این باعث شده تا قیمت محصولات اینتل نسبت به قبل کمتر بشه در صورتی که هر ساله به بالا بردن قیمت پا فشاری میکردند ولی رویه عوض شده و به نفع کاربر ها شده و درضمن همیشه کاربران دنبال محصولی هستند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشه مثل amd که از ۲۰۱۸ تا الان فروش بسیار بالاتری نسبت به اینتل داشته در زمینه پردازنده و پردازنده های گرافیکی که قدرت بالاتری نسبت به محصولات انویدیا و اینتل داره و قیمت کمتری نسبت به این شرکت ها محصول رو به مشتری میفروشه .

amer

با این اعداد و ارقام 6درصد و 24درصد پردازنده مدیاتک نظر بنده و طرفداران کوالکام و سازنده های گوشی تغییر نمیکنه
دلیلش اینکه بهینگی که پردازنده کوالکام در عملکرد واقعی هست
پردازنده مدیاتک به خاطر نداشتن پردازنده تصویر فشار زیادی متحمل میشه و بعد مدتی افت عملکرد داره
پردازنده مدیاتک تاخیر در ارائه بروزرسانی سیستم داره
پردازنده مدیاتک درایور نداره(اپدیت هسته های پردازنده)
ولی کوالکام این 3تا را داره
6درصد اختلاف گرافیک تو واقعیت نگاه کنید گرافیک کدوم بهتره
*ارقام بیشتر برای من پردازنده خوب محسوب نمیشه

ßÅÐ ßøy

البته عامر جان نباید از رشد روز افزون مدیاتک هم غافل شد.🌹
خلاصه هرچی هم که جون بکنن بهترینش رو اپل بکار میبره پس دلیلی نداره اینقدر ما برای برتری شون توضیح بدیم ⁦✌️⁩🌹

✔ TVKade

اوپو از مدیاتک Dimensity 1000L این پردازنده قدرتمندتر در مدل معمولی استفاده کرده بنظر می رسد آن ها فقط به قیمت تمام شده نگاه کرده اند و چون مدیاتک Dimensity 1000L با قیمت بسیار رقابتی تر و کمتری نسبت به اسنپدراگون765G تمام شده آنرا روی مدل استاندارد گذاشته اند وگرنه در عملکرد 1000L با چهار هسته a77، پردازنده 765G با دو هسته a76 را نابود می کند بطوری که در چند هسته ای گیک بنچ 30 درصد و تک هسته ای 15 درصد امتیاز بالاتری گرفته و در مرحله دیگری قرار دارد. آن ها بهتر بود در هر دو مدل از پردازنده مدیاتک استفاده کنند!
Dimensity 800 میان رده دیگر مدیاتک نیز بنظر می رسد رقیبی سرسختی برای اسنپدراگون 765G با قیمت مشابه 730 یا حتی کمتر باشد همانند G90T که بهترین پردازنده 2019 کوالکام اسنپدراگون 730G را شکست داد و روی گوشی 180 دلاری عرضه می شود، مدیاتک 800هم می آید تا ترتیب بهترین پردازنده میان رده 2020 کوالکام را با قیمت خیلی کم تری بدهد.
مدیاتک در مقابل کوالکام مثل شیاومی در مقابل سامسونگ است. سامسونگ و کوالکام هر دو به کلاه بردار دنیای اسمارت فون ها هستند.
ترکیب شیاومی و مدیاتک یعنی بهترین سخت افزار با کمترین قیمت. (اگرچه این موضوع در ایران صادق نیست و گوشی های شیاومی توسط دلالان و کلاه برداران دیگری نظیر دی جی کا لا، تسک میران و… با قیمت نزدیک به گوشی های سامسونگ بفروش می رسند)

ßÅÐ ßøy

استاد تیویکده
البته نباید سامسونگ هم دست کم گرفت یک مرتبه اگه جایگاه خودش رو در خطر ببینه از بهترین متریال و سخت افزار استفاده می‌کنه..
ولی همینطور که شما گفتید گوشی های شیائومی توی بازار جهانی ارزش خرید دارند ولی توی بازار ایران به لطف ریجستری و دلالان قیمت تمام شده شون خیلی می‌ره بالا بطوری که ارزش خریدشون کم میشه ..
ولی همین الان سایمان دیجیتال و تکنوکده گوشی می ناین تی رو با قیمت ۴۲۰۰ میفروشن که با اینکه نسبت به قیمت جهانی گرون هست بازم از رقبا خودشون مثل a70 و a80 سرار هستند…
البته یک گوشی شیائومی مثل می نوت ۱۰ با قیمت گزاری تند و نه چندان ارزان این معادلات رو بهم ریخته ولی در کل ارزش خرید داره بخاطر استفاده از صفحه نمایش با کیفیت ،باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ،(اسنپ ۷۳۰ جی که بهتر بود بجاش اسنپ ۸۵۵ استفاده میشد )،رابط کاربری در حال بهبود شیائومی ،دوربین هایی که بهترین امتیاز زوم رو در تنها سایت بررسی کننده یعنی دکسو گرفتن و فست شارژ که این بار شیائومی دست و دلباز شده و توی جعبه شارژر ۳۰ واتی رو قرار داده که واقعا سرعت بالایی هم داره ..
در کل می نوت ۱۰ آدم رو دو دل می‌کنه نسبت به خریدش چون از یه طرف می ناین تی پرو با قیمت کمتر (۵۱۰۰) به فروش میره و از یه طرف اون امکانات با ارزش رو ارائه میده …
سعی کردم بدون تعصب و ثانیه ای تفکر غلط این متن رو بنویسم🌹⁦✌️⁩

ßÅÐ ßøy

سرتر*

vahidms30

ßÅÐ ßøy
تو مگه قرار نبود گورتو گم کنی از این سایت چرا دوباره برگشتی،برو حداقل اینجا یه خورده اروم بشه بچه دبستانی

ßÅÐ ßøy

جناب محترم سینا عطایی اگه اکانت این فرد رو مسدود نمیکنید به چه خاطر هست ؟ باهاتون نسبت فامیلی دارن؟
یا اون کاربر ALi king بهش گفتید اگر یکبار دیگه به رفتار خودش ادامه داد اکانتشو مسدود میکنید ولی یه چیزی قدیمی ها گفتن ،حرف تا عمل متفاوته⁦✌️⁩
شما فقط حرف میزنید عملی ما تو رفتارتون مشاهده نمی‌کنیم ‌‌‌..
الان هم کامنت های این شخص مریض رو مورد بررسی قرار بدید تا میزان تخریب گری این فرد دستتون بیاد « نمونش کامنت بالا»
با تشکر از مدیر خوب سایت ترنجی🌹

ßÅÐ ßøy

مدیر سایت منتظر پاسخ شما هستم 🌹

Dragon

موافق

The Destroyer

قیمت می نوت ۱۰ در آینده کاهش پیدا می‌کنه…
الان حباب قیمتی داره…
اولش هم که اومده بود حدود ۷.۵ میلیون تومن بود الان ۵ میلیون و ۸۰۰ هست…حدس من اینه که این روند تا ۵.۵ ادامه پیدا کنه و بعدش دیگه متوقف میشه…

ßÅÐ ßøy

5800 کجا میده ؟؟ 😁

The Destroyer

تو mobile.ir دو جا هستن که میفروشن…

ßÅÐ ßøy

The Destroyer
داداش منظورم جای مورد اعتماد بود ،مثلا پول بدی خیالت راحت باشه میفرستن برات..
منظورم سایتای نامعتبر و ارسال از چین نیست 🌹

ßÅÐ ßøy

The Destroyer
داداش می نوت ۱۰ منظورت بود ؟
من منظورم می نوت ۱۰ پرو بود …
راستی داداش فرقشون تو چیه این مدل معمولی و پرو میشه برام توضیح بدید..

The Destroyer

اگه اینجوریه نه من سایتی رو نمی‌شناسم که اصلا می نوت ۱۰ رو داشته باشه…

The Destroyer

می نوت ۱۰ پرو لنز ۸p داره و نسخه معمولی لنز 7p البته خودم هم دقیق تفاوت این دو تا لنز رو نمی‌دونم…

Dr.Nazer

سایمان دیجیتال داره نسخه ۱۲۸ رو میده ۷۵۳۹ که با تخفیف زده ۶۹۰۹…

m.b

8p هشت لایه و 7p هفت لایه هست…
کمتر از 7 (یعنی 6 یا کمتر) عدد گوشی با لنز 8p وجود داره که 2یا3 عدد از اونها مال شیائومی هست…
comment image

ßÅÐ ßøy

اگه تفاوت دوربینشون زیاد نیست خرید معمولیه بنظرم عاقلانه تره!!
البته ردمی کا بیست پرو پرمیوم ۵۱۲/۱۲ هم با ۲۰۰ تومن بیشتر از می نوت ۱۰ معمولی فروخته میشه که انتخابش رو سخت تر می‌کنه🌹⁦✌️⁩

ßÅÐ ßøy

دکتر ناظر
چرا سایمان دیجیتال این همه گرون میده ؟
تکنوکده رو هم ببینید دوستان می نوت ۱۰ نسخه ۶/۱۲۸
رو میده :6,479,000 واقعا پشتیبانی خوبی هم داره و سایت قابل اعتمادی هست …نظر شما چیه؟

✔ TVKade

با سلام خدمت شما ßÅÐ ßøy
من قیمت واقعی این گوشی شیاومی رو با بازار ایران مقایسه کردم. برای پیدا کردن قیمت ها، همین سایت هایی که گفتید + دی جی کا لا + بازار هند (سایت flipkart) و نسخه 6/128 رو در نظر گرفتم. تازه گوشی های شیاومی در بازار هند گران تر از بازار چین فروخته می شوند.
Xiaomi Mi 9T Pro بدون گارانتی 5000-5200 و با گارانتی 5500-5700 در ایران فروخته می شود. قیمت Mi 9T Pro و A70 نسخه 128 در هند یکسان و 25000 روپیه است. A70 128 در ایران با گارانتی کمتر از 4500 است که نشان میدهند قیمت واقعی Mi 9T Pro با گارانتی هم باید کمتر از 4500 باشد نه 5700
Redmi Note 8 Pro بدون گارانتی 3500 و با گارانتی 4000 فروخته می شود در حالیکه قیمت واقعی با گارانتی باید کمتر از 3100 (کمتر از a50 64) باشد.
با یک مقایسه ساده میتوان متوجه شد گوشی های شیاومی با قیمت +-یک میلیون تومان بالاتر از ارزش واقعی توسط دلالان و کلاه برداران متوهم داخلی بفروش می رسند. برای همین است که طی دو سال گذشته گوشی های شیاومی به پشت ویترین های مغازه های ایران هم امده اند. چراکه نه، خووب پولی توش خوابیده. در واقع ان ها در حال سو استفاده از برند شیاومی در ایران هستند و این گوشی ها را یکم کمتر از گوشی های سامسونگ قیمت گذاری و روی هر گوشی بالای یک میلیون تومان سود میبرن. شیاومی روی هر گوشی 5 درصد سود میبره این کلاه برداران عزیز 30 درصد :لول
تنها دلیل خرید شیاومی ارائه بهترین سخت افزار در برابر کمترین قیمته ولی این موضوع در ایران صادق نیست و از نظر من این گوشیا از درجه خرید ساقطن مگر بخواید از کلاه برداران داخلی حمایت کنید.

m.b

دستاتون رو نبستن که از کلاه‌بردار ها بخرید که…
همین الان بیش از 10 فروشگاه با قیمت منطقی میتونم برای فروش نام ببرم…
تو هر جمعی گرگ پیدا میشه اما معنی نمیده کل جمع گرگ باشن که…
الان تو ایران دزد هست یعنی همه ایرانیا دزدن؟!!
سهاتجارت، flagships.ir، عمویادگار، می موب، گرین کالا، دیجی2040، بیزاسمارت و… همه و همه فروشگاه های منصفی هستن که از دبی وارد میکنن و بعضیاشون رجیستر شده هم میفروشن…
هر کس میتونی مثل من اعتماد میکنه و با قیمت منصفانه میخره یا اگر نمیتونه اعتماد کنه میره حضوری میخره حتی…
مجبور نیستن برن از دیجی‌کالا که همه گوشی ها رو گرون میفروشه بخرن که…
دلیل نمیشه چون خیلیا گرگن همه رو گرگ ببینیم… این عین خود رو به کوری زدنه…

ßÅÐ ßøy

m.b
چون شما از دیجی ۲۰۴۰ خریدید دلیل نمیشه که به این سایت اعتماد کنیم…بله دقیقا این عین چشم بسته خریدن هست ….
از نظر من مورد اعتماد ترین سایت برا شیائومی تکنوکده هست 🌹🌹

✔ TVKade

الان این سایت های که گفتی مثلا قیمت منطقی میفروشن! من دو تاشونو چک کردمو سها تجارت ردمی نوت 8 پرو رو بدون گارانتی رجیستر شده میفروشه 3600 در حالی که قیمت واقعی رجیستر شده بدون گارانتی این گوشی 2600 و با گارانتی 3100 هست. یعنی 1 میلیون بالاتر از قیمت واقعی داره میفروشه
عمو یادگار این گوشیو بدون گارانتی و بدون رجیستر میده 3100 :لول که با رجیستر میشه همون 3600 و خلاصه اینم 1 میلیون بالاتر از قیمت واقعی داره میفروشه.
سها تجارت می ۹ تی پرو بدون گارانتی میده 5300 در حالیکه بدون گارانتی این گوشی همونطور که بالا گفتم باید زیر 4000 باشه.
عمو یادگار می ۹ تی پرو رو میده 4500 بدون گارانتی و که با رجیسترش طرف پاسپورت پیدا کنه میشه 5100.
دی جی کالا گرون تره چون رجیستر شده و با گارانتی میده 5700 وگرنه اون سایت هایی که لیست کردی همه دلالن فرقی با دیجی کالا ندارن فقط بدون رجیستر و بدون گارانتی دارن با قیمت پایین تر میفروشن. اینکه نشد قیمت منطقی.
اگر اینجوریه بدون رجیستر و بدون گارانتی a70 رو هم میشه توی بازار 3700 پیدا کرد. اون سایت های منطقی شما MI9T رو دارن بدون رجیستر و بدون گارانتی 3700 میفروشن. بنابراین نهایت ارزش شیاومی در ایران اینه که گوشی MI9T در مقابل A70 قرار میگیره.

m.b

شما که اصلاً به قصد خرید وارد سایت نشدی..
تا تونستی هم دروغ گفتی که فلان گوشی رو دارم یا میخوام بخرم…
اما در جوابت چون یکم وضعت بهتر شده و از ترول بودن فاصله گرفتی حاضرم برات بنویسم که مجبورت نکردن سر حرف بنده اینترنتی سفارش بدی… شما اگر خیلی میخوای سرت کلاه نذارن، تو نظر قبلیم هم گفتم از هر کدوم از اون فروشنده ها میتونن حضوری بخرن اگر دسترسی دارن… و میتونی حضوری بخری خب… تازه حالا بماند که همشون نماد اعتماد دو ستاره و یک ستاره دارن…
مطمئن باش خریدار واقعی قیمت مناسب خودشو پیدا میکنه… مثل منو تمامی دوستانی که از این سایتا خرید داشتن(از سهاتجارت و بیزاسمارت و دیجی2040 عیناً خودمو کسایی که میشناسم خرید داشتیم و بقیه هم تو گروه ها و حتی همین سایت پره از کسایی که خرید داشتن)… اونی که خریدار واقعی باشه یا همینطوری میخره یا گفتم میتونه حضوری بخره…
مشکلی از این جهت نیست… تکنوکده هم من قیمتاشو ندیدم که از این سایتایی که گفتم بهتر هست یا نه اما اونم اگر نماد اعتماد و فروش داشته پس معتبره… اونایی که مثل تو هستن هدفشون خرید نیست وگرنه اینهمه نفر از این سایتا خرید کردیم و همه راضی هستیم و تو پاچه‌مون هم نرفته… بعضی ها به زور میخوان کاری کنن تو پاچه ملت بره اونم چه جور… 👌
شما هر وقت هدفت از تخریب به تصمیم به خرید عوض شد مطمئن باش راه خرید به یک قیمت خوب رو پیدا میکنی هموطن… منتهی هدف که چیز دیگه باشه همیشه بهانه هم برای توجیهش پیدا میشه…👌 اگر قراره بازم با هدف دیگه حرف بزنی من وقتمو از سر راه نیاوردم… ممنون🌺

m.b

نظر بالا برای bad boy هست…
———-
اما آقای تیویکده… اولاً همه این سایتا همه گوشی هاشون به قیمت مناسب نیست چون از جاهای مختلفی خرید میکنن و هر سایتی یک سری از این گوشی ها رو با قیمت مناسب میده…
دوما قیمتا رو خوب از باد هوا میسازی خوشم اومد…نوت 8 پرو با رجیستر 2600😂 اونم با دلار 12500 تومنی…
اما بیا رویا هارو کنار بگذار و از واقعیت برات حرف بزنم:
مثلا دیجی2040 همین ردمی نوت 8 پرو رو داره 2650 میده که با رجیستر میشه 3 میلیون که با این قیمت هیچ رقیبی در هوآوی یا سامسونگ نداره منتهی تو هم مثل اون رفیقت که جوابشو دادم هدفت خرید نیست که این قیمت رو ببینی و میری سراغ اون گرونتر ها و خودتو میزنی به ندیدن…
مثل رفیقت شما هم هر موقع هدفت از تخریب به سمت تصمیم برای خرید رفت، برگرد یه قیمتی بگو برات کل گوشی های اون قیمت که در ایران برای خرید موجود هست(نه اینکه تو رویاهات قیمت ساختی) لیست میکنم و اگر باز گوشی از برندی غیر از شیائومی تو قیمت 1 تا 6 میلیون رقیب بهتر داشت دقیقاً تو قیمت خودش از برند هوآوی و سامسونگ بیا من خودم برات میخرم و بعد پولشو بهم بده که بتونی به سایتی که نماد اعتماد دو ستاره داره و ماهانه بالای 100 میلیون تومن ازش گوشی میخرن و هیچوقت اعتبارشو با دزدی نمیذاره کنار، گوشی خوب بخرم…
به دوستتم گفتم هدف وقتی از تصمیم به خرید میشه تصمیم به تخریب، بهانه‌ش هم جور میشه به هر حال شما تجربشو داری و یه مدت به برند سامسونگ میگفتی ترول! مگه نه؟! 😉🙌

m.b

کوپن وقتی که باید برای شما دو نفر تخریبگر میگذاشتم تموم شد…
هر موقع بجای تخریب خودتون قصد خرید داشتید قیمت بگید برادرانه بهترین گوشی تو اون قیمت رو میگم حتی از سامسونگ یا هوآوی…
به هر حال من از هر دوشون گوشی داشتم(a7 2017 و g630 u20) اما شیائومی با قیمت و کیفیتش چه در سخت افزار چه در آپدیت دهی که از هر دو برند سامسونگ و هوآوی تو میانرده ها بهتر عمل میکنه و غیره تو رنج 1 تا 6 میلیون حتی تو ایران که با دو سری واسطه میاد، باز ارزش خرید خیلی بالاتری داره نسبت به هم قیمتا تو سامسونگ و هوآوی که با یک واسطه وارد میشند… این بر هر کسی که کمی تحقیق کرده باشه و تخریبگر و ترول نباشه واضح و مبرهنه و برای همین هم هست که روز به روز فروشش تو ایران داره بالاتر میره و به سما فشار وارد کرده که بیاید برای تخریب… 👌🙂عزت زیاد هموطنان…
قصدتون خرید که شد برادرانه در خدمتم مثل تمام کسانی که ازم برای خرید سوال پرسیدن تو این سایت و بلااستثنا همشون هم راضی هستن و رفیق شدیم بعدش…

The Destroyer

.b
اصلا جدای اون…
در دیجی کالا هم که ایشون میگه قیمت A70 و Mi 9t یکی هست… حتی اگه این رو هم در نظر نگیریم که محصولات شیائومی در ایران داره با قیمت بالاتری به فروش میرسه باز هم Mi 9t ارزش خرید بیشتری از A70 داره…
همینطور نوت ۸ پرو هم رقیبش a60 هست…
هرچند دیجی کالا واقعا گرون میفروشه…

✔ TVKade

کمتر سفسطه کن از قیمت میپری به سخت افزار. سامسونگ که کلاه برداره ولی حداقل قیمت گوشی هاش در ایران کاملا واقعین، حبابی در کار نیست a50 64 قیمت دلاری 265 و توی ایران 3300 با گارانتی و رجیستر شده الان فروخته میشه ولی گوشی های شیاومی در ایران با قیمت گذاری سامسونگ فروخته میشن. در هر صورت من بخوام انتخابی داشته باشم بین شیاومی و سامسونگ در ایران قطعا سامسونگ انتخاب منطقی تریه و یکم سخت افزار جزئی بهتر منو گول نمیزنه و باعث نمیشه بخوام 1 میلیون پول اضافی توی جیب دلال بریزم.
هر موقع می 9 تی پرو با گارانتی و رجیستر شده زیر 4500 و ردمی نوت8 پرو زیر 3000 شد اونوقت بیا در مورد قیمت منطقی اظهار نظر کن.

ßÅÐ ßøy

من هنوزم میگم دیجی ۲۰۴۰ اصلا قابل اعتماد نیست قیمت هاشم فقط واسه اینکه بدون ریجستر ارائه میده ارزونه …شماهم تو کل عمرت یبار از سایت خرید کردی این همه نیا واسه وا پزشو بده😁
من نزدیک به چهارتا گوشی از دیجی کالا خریدم زمانی که خیلی انصاف رو رعایت میکرد و قیمت های خوبی داشت ولی زمانی که فروشش سر به فلک کشید،سودشم برد بالا…
از نظر من تنها سایتی که تعادل رو نگه میداره و هم با ریجستر و هم بدون ریجستر رو با قیمت مناسب میده تکنومده هست 🌹
بنده هم قصد دارم یا می نوت ۱۰ یا ردمی کا بیست پرو پریمیوم ازش بخرم…
البته هنوزم مشخص نیست چون شاید گوشی های بهتری معرفی بشن 🌹

ßÅÐ ßøy

تکنوکده*

ßÅÐ ßøy

واقعا هم سامسونگ قیمتش توی ایران با قیمت جهانیش بعد دو سه ماه یکی میشه 🌹
مثلا ای پنجاه با گارانتی و ریجستری الان 3300 فروش میره اونم حظوری نه از سایت های نامعتبر…تازه اگه بخوای شیائومی رو حظوری بخری کلی توت میکنم با قیمت های فضایی 😁🌹 مثلا رفته بودم بازار موبایل می ناین لایت رو با گارانتی و ریجستری میداد 4500 در صورتی که قیمت واقعیش باید 3300 باشه 🌹

UnderTaker

“شخصا بخاطر خدمات پس از فروش ترجیح میدم ریسک نکنم و سامسونگو برای گوشی بعدیم انتخاب و منتظر A71 هستم”

چرا سامسونگ بخری تیوی‌کده جان؟ 😂
آنر 9 ایکس از شرکت محبوبت مگه چشه؟
صفحه ips , پردازنده کایرین 710 ، باتری 4000 ، شارژر هم 10 وات 😂
قیمت هم 3900 که فوق‌العاده‌اس واسه این سخت‌افزار 😂👌

پ.ن: خدایی ببین کی از قیمت بالای گوشی‌های شیائومی توی ایران داره صحبت میکنه.
خب شیائومی دست دلال‌هاس و دارن میکنن تو پاچه‌ی مردم، هواوی دیگه چرا که هم واردکننده‌ی رسمی بقول خودش داره، هم خدمات پس از فروش؟ 😂

یکی تو، یکی چالتون، رو که نیست، سنگ پای قزوینه.

m.b

UnderTaker
والا…
فردا پس فردا لابد فوش میذارن هر کی شیا بخره… 😂👌
خجالت هم خوب چیزیه…
یه مدت ترول بازی یه مدت تخریب سخت‌افزار و شایعه سازی یه مدت اینطوری وسط کشیدن یه سری دزد زحمت کش که گرونفروشن😅 یه مدت بازی با اسم شیا و مسخره کردنش و یه مدت…
خب یکی نیست بگه آخه هموطن یکم هوشمندانه تر لااقل…😅

m.b

UnderTaker
اینهمه به یارو گفتم بشین حساب کتاب کن هر طور حساب کنی اون نوت 8 پرو با دلار 12500 و قیمت حتی 200 دلاری(که تو بازار جهانی هم به زور به این قیمته) میشه 2500 که دارن با یک واسطه و هزینه حمل و نقل و غیره میدن 2650 که با الطاف مسئولین و اضافه شدن رجیستر شده نزدیک به 3 میلیون…
باز یارو داره از شکم رودش قیمت در میاره میگه باید با رجیستر بشه 2600 اخه با رجیستر بشه 2600 قیمت خود گوشی میشه 2240 و به دلار تبدیل کنی میشه حدودا 179 دلار که قیمت نسخه چینش هم تو خود چین و فروشنده هم خود فروشگاه اونم اینترنتی شیائومی اونم با تخفیف از این بیشتره😂 و الان 186 دلاره(تو سایتی که پایبن دادم هست) اونم با مسائلی که گفتم و پک چین…
نسخه گلوبالش حدود 200 دلاره و اینم سایتی که تمام نسخه‌هاش رو از تمام فروشگاه های چینی و جهانی مطرح مثل علی‌اکسپرس و بنگ گود و حتی فروشگاه خود شیائومی و… لیست کرده:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-note-8-pro
گلوبالش نسخه 6-64 برای خرید تکی 216 دلار…
برای خرید کلی که فروشنده ها میخرن هم حدود 200 دلاری که گفتم در میاد…
عزیز من تو به اونایی که گفتی بز حق داشتی قربونت برم… چون واقعاً مردم رو بز فرض کردی…👌

The Destroyer

این قدرت کوالکام رو نشون میده که در پردازنده جدیدش با استفاده از دو هسته A76 تنها ۱۷۰۰۰ کم تر از یه پردازنده دیگه با چهار هسته A77 هست…
اصلا نمی‌خوام این حرکت کوالکام رو توجیه کنم و به نظر من معرفی یه چیپست بالارده با هسته های مشابه نسل قبل فقط برای استفاده از معماری ۷ نانومتری و اضافه کردن 5g کار جالبی نبود اما خب این که تونسته با هسته های قدیمی امتیازی مشابه این پردازنده کسب کنه جای تقدیر داره…
امیدوارم با این حرکت یه ذره به خودش بیاد چون مدیاتک دیگه اون مدیاتک سابق نیست و واقعا پیشرفت کرده. احتمالا اگه با همین روال پیش بره بازار رو از کوالکام میگیره…

Amir galaxy

چه پیشرفتی می‌کنه مدیاتک👏👏👏

Afson

مدیاتک واقعا داره خوب عمل می‌کنه .امیدوارم همینجوری پیشرفت کنه .

Milad7

بنجول تک 😐

MohammadFarhaadi

تنها شرکتی که میتونست رقیب بشه برای کوالکوم همین مدیاتکه چون مثل کوالکوم فراگیره و میشه روی همه محصولات اسنفادشون کرد.نه هواوی نه سامسونگ نمیتونن با چیپست اختصاصی رقابت کنن با کوالکوم چون به هر ترتیب توسعه دهنده گستردگی و تعداد محصولاتی که چیپست در اون استفاده شده در نظر میگیره و مدیاتک تنها محصول شبیه به کوالکومه در این زمینه.فقط مقداری ازش عقب بود از نظر بهینگی و امکانات که خوب داره تلاش میکنه جدیدا و ثابت کرده میتونه رقیب خطرناکی باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)