حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چری تیگو ۷ پرو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

پس از معرفی مدل جدید تیگو ۷، اکنون چری تیگو ۷ پرو را نیز معرفی کرده است. این خودرو با کد داخلی T1E، در کلاس شاسی بلندهای کامپکت قرار می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا چری تیگو ۷ پرو را ببینید.

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ جدید در نمایشگاه گوانگجو سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو با دو پیشرانه ۱٫۵ و ۱٫۶ لیتری توربو عرضه خواهد شد. پیشرانه ۱٫۵ لیتری برای نسخه معمولی و پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو برای مدل پرو درنظر گرفته خواهد شد. طبق اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده بود، عرضه این خودرو به صورت رسمی از تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

بنابر عکس های جدید منتشرشده از تیگو ۷ پرو، ظاهر خودرو نسبت به مدل مفهومی معرفی شده در گوانگجو، تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است. نسل جدید چری تیگو ۷ براساس زبان طراحی جدید شرکت چینی تولید شده و ظاهر آن براساس طرح Sundial Galaxy قلم زده شده است. در قسمت جلو، از جلوپنجره شش ضلعی، چراغ های LED کشیده و باریک به همراه مه شکن های قرارگرفته در قاب مخصوص استفاده شده است.

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

در مدل پرو، با پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو، طراحی جلوپنجره تغییر یافته و ظاهر الماسی شکل به خود گرفته است. از نمای کناری، خطوط بیشتری نسبت به نسل قبلی استفاده شده و تیگو ۷ ظاهر داینامیک تری دارد. به منظور اسپرت تر شدن ظاهر خودرو، مدل پرو با بدنه دورنگ طراحی شده که نمونه قرمز و تیره آن در عکس ها قابل مشاهده است. چری تیگو ۷ پرو با رینگ های ۱۹ اینچی اسپرت عرضه می شود که در جذابیت آن نقش بسزایی ایفا می کند.

در قسمت عقب از چراغ های عریض یکپارچه استفاده شده و قاب اگزوزها از جنس کروم تولید شده است. افزون براین، در قسمت بالا و پایین شیشه های کناری و زیرسپر نیز از زه های کرومی استفاده شده است.

از نظر ابعاد بدنه، چری تیگو ۷ جدید دارای ۴۵۰۰ میلی متر طول، ۱۸۴۲ میلی متر عرض و ۱۷۴۶ میلی متر ارتفاع است. فاصله طولی بین محورها نیز به ۲۶۷۰ میلی متر می رسد.


در کابین خودرو طراحی زیبا و جذابی را شاهد هستیم که نسبت به خودرو مفهومی تیگو ۷ تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

دو نمایشگر دیجیتالی برای سیستم سرگرمی و پشت آمپر دیجیتالی درنظر گرفته شده تا تیگو ۷ جدید نسبت به قبل از نظر فن آوری نیز پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده باشد. فرمان چندحالته هم اکنون دکمه های بیش تری را در خود جای داده است. نسل جدید چری تیگو ۷ با سه رنگ کابین قابل سفارش است تا مشتریان بیشتری با سلیقه های متنوع هدف قرار داده شوند.

رادار پارک عقب، سقف پانورامیک، ترمز اضطراری خودکار، باربند سقف و آنتن کوسه ای به ویژگی های استاندارد افزوده شده اند. چری تیگو ۷ معمولی از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با کد SQRE4T15C با بیشینه قدرت ۱۵۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر بهره خواهد برد.

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

اما چری تیگو ۷ پرو با پیشرانه قدرتمندتر ۱٫۶ لیتری توربو عرضه می شود که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. دو انتخاب جعبه دنده ۶ دنده دستی یا CVT مجازی ۹ دنده قابل سفارش خواهد بود.

نظر شما درباره چری تیگو ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

چه پیشرفتی کرده چین. آدم حال میکنه.

Amin B3DA

ایول طراحیش قشنگ شده خیلی. رینگای قرمزه هم قشنگ تره. ولی خب قیمتش تو ایران داره خیلی بالا میره و خب من به شخصه نمیخرم و ترجیح میدم مدلای بهتری بخرم. عین آریزو5 که خیلی خوب و اقتصادی بود اما آریزو6 یهو رفت رو 300 میلیون و مشخصات موتور و… خیلی تشابه داشت و نمی ارزید به نظرم

MOAZEZ

مدلهای آریرو5 و x22 پرفروش ترینن

Amin B3DA

بله خودمم آریزو5 دارم. منم گفتم اونا خوب بود اما آریزو6 خیییلی قیمتش بالا رفت و ارزش خریدش پایین اومد

صدرا مخملی

بسه دیگه یه مشت آدم حسود میخواید چینی ها رو کپی کار جلوه بدید در صورتی که همه میدونن دیگه چینی هایی مثل چری و جیلی کپی نمیکنند و طراحی های مخصوص خودشون رو دارن

بعدشم کسی که میگه من و بعضی از آدم های دیگه باید 1 سال کار کنیم یه پراید بخیرم داره حرف حق رو میزنه و درست میگه

خیلیها مثل ایشون در جامعه ما هستند کمم نیستند

اما بعضی از آدمها بخاطر حسودی یا هر هدف دیگه ای میان و انتقاد های بیخودی از ماشینهای چینی میکنند

صدرا مخملی

البته امین جان با شما نبودم کلا گفتم میخواستم یه نفر دیگه رو ریپلای کنم اشتباهی شما رو ریپلای کردم

pooria

چه فایده ما تیگو 5 هم پولمون نمیرسه حالا این پیشکش ما باید یک سال جون بکنیم تا تازه پول یه پراید جور شه

نیما عرفانی

“نسل جدید چری تیگو ۷ براساس زبان طراحی جدید شرکت چینی تولید شده و ظاهر آن براساس طرح Sundial Galaxy قلم زده شده است. در قسمت جلو، از جلوپنجره شش ضلعی، چراغ های LED کشیده و باریک به همراه مه شکن های قرارگرفته در قاب مخصوص استفاده شده است.”
نمای جلو شباهت بسیار زیادی داره به محصولات DS به خصوص DS7.
نمای جانبی هم الگو گرفته از کراس اوور های جدید لکسوس ، میتسوبیشی و آکورا هست.

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)