حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

هفته گذشته بود که چری تیگو ۷ پرو را با هم در ترنجی دیدیم. چری تیگو ۷ پرو با پیشرانه قدرتمندتر ۱٫۶ لیتری توربو عرضه می شود که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شاید بپرسید که تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

ما با چری تیگو ۷ در بازار کشور آشنا هستیم و تاکنون موفق شده مشتریان زیادی را تحت تاثیر خود قرار دهد، هرچند این موفقیت تنها برای بازار ایران نبوده و در خود چین هم می توانیم خودروی چری تیگو ۷ را یکی از محصولات محبوب این خودروساز بزرگ چینی بدانیم، حال چری برای تقویت این برند در بازارهای جهانی بویژه بازار داخلی چین، نسل جدید آن را آماده کرده و پیش از این در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین رونمایی کرد. امروز می خواهیم تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ را مرور کنیم.

اول از همه می توان گفت که خودروی نسل جدید تیگو ۷ با تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه قبلی خود معرفی شده و حتی ابعاد و اندازه آن با افزایش نسبتا خوبی همراه بوده است، به طوری که در نسل قبلی شاهد طول 4432 میلی متری و فاصله بین دو محور 2650 میلی متری بودیم، اما در نسل جدید این فاصله به 4500 میلی متر افزایش پیدا کرده و همچنین فاصله بین دو محور آن با افزایش 20 میلی متری همراه بوده و به 2670 میلی متر رسیده است که همین افزایش سایز اتومبیل می تواند به افزایش فضای کابین و همچنین پای سرنشینان عقب اتومبیل کمک کند تا راحتی بیشتری هنگام سفر داشته باشند.

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

تفاوت چری تیگو ۷ پرو با تیگو ۷

علاوه بر این، امکانات ویژه ای همچون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک الکترونیکی و یا حتی سیستم اتوهلد به همراه این اتومبیل در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

در بخش فنی چری تیگو ۷ پرو شرکت خودروسازی چری به دو پیشرانه اصلی اشاره می کند که یکی از آنان موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و دیگری هم یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر خواهد بود که نسخه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 145 اسب بخاری داشته باشد، این درحالیست که خروجی مذکور با مصرف تنها 6.9 لیتر سوخت به ازای کارکرد 100 کیلومتری موتور در شرایط استاندارد بدست خواهد آمد.

چری تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو

پیشرانه دوم با حجم بیشتر، می تواند خروجی قدرت بسیار بیشتری هم داشته باشد و حداکثر قدرت 194 اسب بخاری در کنار گشتاور 290 نیوتن متری در دسترس کاربران خود قرار می دهد. این موتور با دو گیربکس مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که یکی از آنان جعبه دنده 6 سرعته دستی بوده و دیگری نیز 7 سرعته دوکلاچه DCT خواهد بود که به کاربران بهترین عملکرد و سریع ترین انتقال قدرت را خواهد داد.

نظر شما درباره چری تیگو ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

چه قدر طراحی زیبایی داره…
چه داخل چه بیرون…

amer

ماشین فقط TOYOTA

Milad7

145 اسب بخار برای این خودرو با این وزن خیلی کمه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)