حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون XR پرفروشترین موبایل در ۴ چارک سال ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل

به گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، آیفون XR در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ نیز پرفروش‌ترین موبایل بازار بود تا این گوشی هوشمند رسما به پرفروش‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال جاری میلادی تبدیل شود. در حقیقت آیفون XR پرفروشترین موبایل در ۴ چارک سال ۲۰۱۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پرفروشترین موبایل سال ۲۰۱۹

آیفون Xr

آیفون Xr

عرضه این آیفون از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ آغاز شد، اما آیفون XR به جز همان سه‌ماهه در تمام فصول مالی قبلی پرفروش‌ترین گوشی اپل بود و بر این اساس حتی بهتر از مدل پایه آیفون ۱۱ عمل کرده است.

کوپرتینویی‌ها پیش‌تر اعلام کرده بودند که آیفون ۱۱ در سه‌ماهه عرضه جایگاه پنجم را در میان آیفون‌های این شرکت در اختیار داشته، و در میان تمام تلفن‌های هوشمند بازار وارد فهرست ۱۰ موبایل برتر شده است.

مطابق گزارش‌های شرکت کانترپوینت، آیفون XR در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ پرفروش‌ترین موبایل بازار در سطح جهانی بوده و توانسته سهم بازار ۳ درصدی را به دست آورد. فروش این گوشی در سه‌ماهه اخیر یک چهارم درآمد اپل را تشکیل داده و این مدل را به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در تمام بازارها تبدیل کرده است.

اپل قیمت آیفون XR را در بازار چین و چند بازار دیگر کاهش داده، و همین مسئله باعث افزایش تقاضا در طول سه‌ماهه اخیر شده است. فهرست ۱۰ موبایل پرفروش بازار در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ از قرار زیر است:

  1. iPhone XR
  2. Samsung Galaxy A10
  3. Samsung Galaxy A50
  4. Oppo A9
  5. iPhone 11
  6. Oppo A5s
  7. Samsung Galaxy A20
  8. Oppo A5
  9. Xiaomi Redmi A7
  10. Huawei P30

اگرچه سامسونگ موفق شده خریداران بیشتری را به سوی دامنه گسترده‌تری از موبایل‌های خود جذب کند، اما حقیقت این است که این شرکت قیمت مدل‌های سری گلکسی A خود را کاهش داده و از این طریق موفق به جلب رضایت مصرف‌کنندگان شده است.

سامسونگ در این فهرست ۳ موبایل از سری گلکسی A دارد که پس از حذف سری گلکسی J آن‌ها را با کاهش قیمت روانه بازار کرده است. سری A این شرکت طراحی و مشخصات پریمیوم‌تری نسبت به سری J دارد و با قیمت مناسب توانسته خصوصا در بازار میان‌رده‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. این شرکت بخشی از سهم آنر را از آن خود کرده اما به هر حال نامی از پرچمداران آن در این فهرست دیده نمی‌شود.

شیائومی ردمی 7A تنها موبایل این کمپانی چینی است که در فهرست فوق دیده می‌شود. این گوشی به لطف استقبال خوب هندی‌ها توانسته بیش از نصف درآمد شیائومی را از آن خود کرده و بهترین گوشی این شرکت در سه‌ماهه اخیر باشد.

نظر شما درباره لیست پرفروشترین موبایل ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

4طرف خمیده سلفی زیر نمایشگر… خودشه احتمالا

m.b

البته چهارطرف خمیده نیست گلسش…

m.b

شاید من اشتباه میبینم… 🤔

Amin B3DA

خمیدس. به انعکاس نورها دقت کنی مشخصه چهار لبه خمیدس

amer

جالبه ایفون XRنمایشگر IPSداره و بر خلاف ایفون های دیگه که نمایشگرoledدارن بهتر فروش رفته و البته قیمت پایین تر نسبت به ایفون دیگه
ولی علاوه بر این ها با این فروشی که داره نشون میده مردم عاشق برند شرکت اپل هستن
بنده به دوستم برای خرید لپتاپ پیشنهاد ایسوس که رقیب نداره دادم ولی دوستم در جواب من گفت لپ تاپ شرکت اپل بیشتر دوست دارم

علی شیخ زاده

حالا فکر کنید اگه اپل گوشی ارزان تر تولید کنه چه میشه

Saeed mirzaei

حضور p30 پرچمدار در بین این 10 تا هم قابل توجه هست

علی شیخ زاده

بله پی ۳۰ پرچمداره و حضورش تو این لیست بعنوان یه پرچمدار اندرویدی پرفروش قابل تحسین

ßÅÐ ßøy

💜Apple ♥️

Milad7

نشون میده که فاکتور قیمت چقدر تاثیر گذاره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)