حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱ (PocoPhone F1)‌ با MIUI 11 به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، شیائومی

پوکوفون اف ۱ در ماه اکتبر بود که رابط کاربری MIUI 11 را دریافت کرد اما همچنان روی همان سیستم عامل اندروید ۹ باقی مانده بود. در حالی که برخی از کاربران کمی ناامید شده بودند اما شیائومی مشغول توسعه اندروید ۱۰ برای این پرچمدار سابق بوده است و آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱ (PocoPhone F1)‌ با MIUI 11 به زودی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱

آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱ (PocoPhone F1)‌

آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱ (PocoPhone F1)‌

ظاهرا اندروید ۱۰ فاصله چندانی با Xiaomi Pocophone F1 که در برخی بازارها Poco F1 نامیده شده ندارد. این دستگاه در زمان معرفی توسط شیائومی مانند طوفانی در سطح جهانی عمل کرده بود. در آن زمان سیستم عامل Android 8.1 Oreo و رابط کاربری MIUI 9 برای آن در نظر گرفته شد اما از آن زمان Pocophone F1 به Android 9.0 Pie و رابط MIUI 10 به روز شده بود. اما شیائومی در ماه اکتبر MIUI 11 را نیز عرضه کرد اما طرفداران خیلی زود متوجه شدند که این کمپانی چینی Poco F1 را هنوز روی همان سیستم عامل Android 9.0 Pie نگه داشته و خبری از نسخه جدید 10 نیست.

شیائومی البته به کاربران اطمینان داده بود که مشغول توسعه Android Q برای Pocophone F1 است. در حالی که شیائومی تاریخ عرضه آن را تنها “زمانی که آماده شد” اعلام کرده، یک پست در Mi OpenSource GitHub به نزدیک بودن زمان عرضه این به روز رسانی اشاره دارد.

ما نمی‌توانیم تایید کنیم که Mi OpenSource با شیائومی در ارتباط است یا خیر اما کدهای مرتبط با کد منبع هسته (کِرنِل) دستگاه‌های Snapdragon 845 شیائومی را نشان می‌دهد که Pocophone F1 نیز جزوی از آنهاست. به شکل معمول انتشار کُد منبع هسته یعنی به روز رسانی سیستم عامل مراحل نهایی توسعه را طی می‌کند. بنابراین با این که شیائومی هنوز تایید نکرده Poco F1 چه زمانی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت خواهد کرد، حضور این کدها نشانه‌ایست به نزدیک بودن این به روز رسانی.

شما منتظر آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون اف ۱ (PocoPhone F1)‌ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

زده رسما ارایه شد بعد میگه همین نزدیکیا

ßÅÐ ßøy

آقای عطایی رسماً دریافت شد یا قراره دریافت بشه؟؟🤷🤔

Faridam Farid

چرا تیتر فیک برا افرایش ویو میزارید

ßÅÐ ßøy

منم میخواستم همینو بگم…🌹

amin7091

دمش گرم اگه ارایه بده
هرچند روی همین ورژن ۹ هم بسیار سریع و بسیار روونه
قیمت کم و امکانات عالی یعنی پوکو

Milad7

آفرین شیا 🙂 F1 تو ایران هم پرفروش بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)