حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو اف ۲ (Poco F2) سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی

شیائومی برای اولین بار برند جدید پوکوفون (Pocophone) یا Poco را با گوشی Pocophone F1 در سال گذشته معرفی کرد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. این دستگاه یک ویژگی متمایز کننده داشت و آن برخورداری از مشخصات هم سطح با گوشی‌های پرچم‌دار اما با قیمت خارق‌العاده بود. حالا خبر می رسد که پوکو اف ۲ (Poco F2) سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پوکو اف ۲

پوکو اف ۲

پوکو اف ۲

با موفقیت بسیار خوبی که گوشی پوکوفون اف ۱ کسب کرد، عرضه نسخه جدیدتر آن متصور است. حتی شایع شده بود که شیائومی گوشی‌های Redmi K20 را به عنوان پوکو اف ۲ برای بازار هندوستان معرفی می‌کند اما در نهایت چنین نشد و عرضه یک گوشی دیگر متصور است.

با اینکه هیچ گونه اطلاعاتی درباره گوشی پوکوفون بعدی و زمان عرضه آن در دست نیست، اما رئیس این برند به طور ضمنی تأیید کرده سال آینده شاهد پوکو فون اف 2 خواهیم بود. بنابراین یک گوشی پرچم‌دار دیگر از Pocophone برای سال 2020 میلادی در راه است.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی درباره پوکو اف ۲ در دست نیست اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اولین شایعات و مشخصات اولیه آن باشیم. برای گوشی پوکوفون اف 2 به‌کارگیری جدیدترین چیپست کوالکام یا همان اسنپدراگون 865 ممکن به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو اف ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faridam Farid

احتمالا یه گوشی با پردازنده رده بالا و باتری غول آسا که بقیه ویژگی هاش در حد note 7 pro هست

galaxy#

می مکس جدید رو بیار 😬

_V_

و میکس😑👌

m.b

صبر کنید سال آینده با فایند و مجیک و وان کانسپ میاد…

Milad7

F1 که به نسبت قیمتش عالی بود 🙂

Mahdi

پردازنده اسنپ ۸۶۵ باشه و باتری خوب باشه و البته دوربین پاپ اپ نباشه حتما میگیرمش

m.b

ثابت نگه داشتن قیمت گوشی ها و در عین حال ارتقاء چشمگیر سال به سال گاهی اوقات خیلی سخت میشه… شاید اینطوری بعد دو سال نسخه دوم رو معرفی کردن، کمک کنه که هم قیمت تقریباً ثابت بمونه و هم ارتقاء چشمگیر باشه…(چون قیمت تکنولوژی سال به سال کمتر میشه)
شیائومی نشون داده که میشه تو قیمت گذاری حتی معجزه کرد و سری به سری جای گرونتر کردن، کم کم حتی قیمت رو پایین‌تر آورد یا حداقل ثابت نگه داشت… کاری که هیچ برند دیگری انجام نداده تا امروز…
اگر یک گوشی مثل redmi k30 pro رو ریبرند کنه و با زیر مجموعه پوکو و پردازنده اسنپدراگون 865 عرضه کنه، بیشتر از نسل اولش سرو صدا میکنه…
همین الان همونایی که ردمی نوت 8 پرو رو بخاطر مدیاتک مسخره میکردن و میگفتن پرطرفدار نمیشه اما الان از همون مدیاتک بالا میرن، دارن میبینن که همون گوشی که کلی مسخره‌ش کردن تو رای‌گیری gsmarena توسط هزاران نفر انتخاب شده و یه تنه بیشتر از نصف آرا رو فقط مال خودش کرده و نزدیکترین رقیبش نصف رای نوت 8 پرو رو هم نیاورده و فقط 17 درصد از آرا رو کسب کرده!!(در مقابل 51 درصد نوت 8 پرو)
با انصاف بودن همین نتیجه رو داره…
شرکتی که سال هاست سختی رو تحمل کرده و حاشیه سود رو کمترین در کل شرکت های مطرح تولید گوشی نگه داشته، مردم هم امروز زحماتش رو جبران میکنن و انصافی که داشته رو با حمایت ازش پاسخ میدن…

amin7091

و چه لذتی داره داشتن پرچمداران شیائومی

m.b

https://www.gizchina.com/2019/12/23/xiaomi-mi-mix-alpha-to-go-on-sale-soon-teaser-suggests/
می میکس آلفا به زودی به فروش عمومی گذاشته میشه جناب عطایی…

Amir galaxy

رفیقم پوکو داره میگه خیلی راضی ام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)