حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس گلکسی اس ۱۱ پلاس لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

تا به امروز انبوهی از اطلاعات جدید و بسیار متنوع در مورد گلکسی اس ۱۱ و اعضای دیگر خانواده‌اش منتشر شده‌اند ولی نکته‌ای که کمتر به آن توجه شده طراحی خاص این گوشی است که باید با کلیه گوشی‌های قبلی سامسونگ متفاوت باشد. در واقع سامسونگ قصد دارد پنل جلویی گوشی را با طراحی بسیار هیجان‌انگیز و تمام صفحه واقعی ارایه کند. گلس گلکسی اس ۱۱ پلاس لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلس گلکسی اس ۱۱ پلاس

گلس گلکسی اس ۱۱ پلاس

گلس گلکسی اس ۱۱ پلاس

سامسونگ از گلکسی اس 8 به بعد تلاش کرد تا با حذف دکمه Home جلوی گوشی در وهله اول و پس از آن با افزایش نسبت نمایشگر به بدنه، بیشتر از پیش نمایشگر دستگاه‌های خود را بزرگ کند.

بزرگتر شدن نمایشگر در محصولات و حذف دکمه‌های فیزیکی از جلوی دستگاه اتفاقی است که سال‌هاست رقم خورده و رقابت بعدی شرکت‌ها بر کاهش حاشیه‌های نمایشگر و افزایش نسبت نمایشگر به بدنه در حال پیگیری است.

سامسونگ از قدیم‌الایام یکی از بزرگترین شرکت‌ها و پیشرو در صنعت نمایشگر بوده است. توسعه پنل‌های AMOLED که توانایی انعطاف دارند از یک سو و ساخت شیشه‌های با خم ویژه برای حاشیه و طراحی گوشی‌های edge باعث شده تا سامسونگ تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد.

حساب کاربری توییتری @IceUniverse تصاویری از دو شیشه مربوط به پنل جلویی یک گوشی منتشر کرده که به نظر باید همان گلکسی اس ۱۱ پلاس باشد. در این تصاویر مشاهده می‌کنیم که حاشیه‌های کناری گوشی تقریباً حذف شده و اگر در تبلیغات آتی گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس مشاهده شود که نسبت نمایشگر به بدنه 100 درصدی است نباید تعجب کنیم.

نکته دیگه‌ای که از این تصاویر می‌توان دریافت کرد این است که به احتمال فراوان سامسونگ سنسورهای مجاورتی و سنسور تشخیص نور محیط را به زیر نمایشگر منتقل کرده و یا قصد دارد با فناوری جدیدی آن را در بالای پنل دستگاه قرار دهد.

همچنین مکانی برای اسپیکر مکالمه دستگاه نیز مشاهده نمی‌شود و این مشخص نیست که سامسونگ آیا قسمت بالای نمایشگر را به آن اختصاص خواهد داد و یا از فناوری نمایشگر لرزان برای تولید صدا استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی اس ۱۱ پلاس با چه طراحی ای شما را هیجان زده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

اینکه معلوم بود اینجوریه صفحه نمایشش،،
گفتم شاید با دست کارکنا تو مترو یا اتوبوسی دیده شده،،

ramin123

اسپیکر استریو رو حذف نکنه، خوبه

Mohammad 13759

اگه چیدمان لنز های پشت دستگاه به این صورت و یا به صورت نوت ۱۰ باشه خیلی عالی میشه ولی اگه مثل یک مستطیل بزرگ پشت دستگاه باشه خیلی خیلی مضخرف میشه امید وارم تمام نسخه های s11 از اسنپ دراگون استفاده کنه دیگه بیخیال اگزینوس بشه

Agulia-roja

اگه این باشه عالیه البته طراحی جلو فقط اسپیکر استریو نباید حذف بشه به هیچ بهانه ایی

_V_

احتمالا مثل نوت ۱۰ به بالای گوشی منتقل شده اسپیکر

Milad7

هنوز معلوم نیست کدوم رندر اس11 درست تره.چینش افقی دوربین ها یا عمودی!

Milad7

دوستان شما این رندر را بیشتر میپسندین یا رندر قبلی؟؟؟

Chalton

بعد از معرفی اس 11 تمام برند ها دوباره دنباله رو طراحی سامسونگ میشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)