حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر بی سیم ۵۰ واتی اوپو در دست توسعه است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو

شرکت اوپو را باید یکی از شرکت‌های بسیار خلاق و نوآور در دنیای گوشی‌های هوشمند بدانیم که تلاش نموده در همه زمینه‌ها از دوربین گرفته تا طراحی محصولات و حتی نوآوری در سیستم‌های شارژ، افق روشنی را برای آینده محصولات خود ترسیم کند. امروز درباره شارژر بی سیم ۵۰ واتی اوپو می شنویم که در دست توسعه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شارژر بی سیم ۵۰ واتی اوپو

شارژر بی سیم ۵۰ واتی اوپو

شارژر بی سیم ۵۰ واتی اوپو

حدود ۱۰ روز پیش این شرکت رویدادی را برگزار نموده و در آن از محصولی کانسپت که یک گوشی بدون پورت و بدون دکمه بود رونمایی کرد. در این محصول شرکت اوپو در کنار رونمایی از نمونه اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر، برای شارژ دستگاه نیز یک سیستم بی‌سیم با توان نامی شارژ ۳۰ وات طراحی کرده بود که البته به دلیل کانسپت بودن محصول امکان دسترسی به آن و تست تخصصی وجود نداشته است.

با این حال در ادامه روند ساخت گوشی‌های با سیستم شارژ سریع بی‌سیم، اوپو تصمیم به گسترش این سیستم در توان بالاتر و برای محصول پرچمداری با نام اوپو فایند ایکس ۲ جهت عرضه در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ گرفته است.

اوپو فایند ایکس ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و حسگر تصویر سونی تا پایان ۹۸ معرفی خواهد شد

روز گذشته یکی از کاربران چینی در حساب کاربری شبکه اجتماعی weibo خود تصویری را از مدار چاپی متعلق به دستگاهی که ادعا می‌شود Find X2 باشد منتشر کرد. با توجه به مشخصات تراشه‌ها و مدارات داخل عکس، این کاربر ادعا نموده که سیستم شارژ بی‌سیم دستگاه توانایی دریافت توان شارژ بی‌سیمی تا 50 وات را دارد.

به هر حال هنوز نمونه 30 واتی این فناوری در داخل بازار عرضه نشده است ولی دانستن اینکه این شرکت برنامه عرضه سیستم شارژ سریع بی‌سیم تا 50 وات را دارد نیز به نوبه خود می‌تواند بسیار جذاب و عالی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر این فناوری شارژ سریع هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

نیمه اول سال 2020 به این توان میرسن…
این به معنی اینه که دیگه میشه شارژر بیسیم رو جایگزین سیمی کرد…

_V_

😍

Amir galaxy

فوق العادس😍

ßÅÐ ßøy

اوووووه یس 😍

Milad7

اوپوی دوست داشتنی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)