حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و حسگر تصویر سونی تا پایان ۹۸ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو

حدودا یکسال و نیم پیش بود که اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) رسما معرفی شد و دوربین های پاپ آپ طور، نسبت نمایشگر به بدنه 92.5٪ و سیستم تشخیص چهره 3 بعدی را ارایه می کرد. به نظر می رسد اوپو روی پرچمدار پیشرو خود خیلی کار کرده و قرار است غافلگیری های مناسبی برای ما داشته باشد اما فعلا دو موضوع نسبتا بدیهی از آن تایید شده است. گفته می شود اوپو فایند ایکس ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و حسگر تصویر سونی تا پایان ۹۸ معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو فایند ایکس ۲

اوپو فایند ایکس ۲ با حسگر تصویر سونی

اوپو فایند ایکس ۲ با حسگر تصویر سونی

اوپو در اجلاس فناوری کوالکام اعلام کرده بود که گوشی هوشمند پرچمدار خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی یعنی زمستان امسال معرفی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که از اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می‌گیرد. حالا این شرکت تاپید کرده که این گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس ۲ است که قرار است جانشین اوپو فایند ایکس شود که سال گذشته معرفی شد.

بنابر اعلام این شرکت، اوپو فایند ایکس ۲ نسبت به نسل پیشین خود از وضوح تصویر بالاتر، نرخ رفرش بهبودیافته، رنگ‌های بهتر و دامنه دینامیک گسترده‌تری برخوردار است. هنوز مشخص نیست که آیا خواهیم توانست فناوری دوربین زیر صفحه نمایش را در این گوشی هوشمند ببینیم یا نه چرا که ممکن است این فناوری هنوز آماده تولید انبوه و تجاری نباشد.

در عین حال مشخص شده که دوربین این گوشی اوپو قرار است با فناوری جدید سنسورهای سونی همراه که در آن از یک عدسی دو تایی یا OCL بر روی چهار پیکسل همجوار (2×2) به جای یک  لنز بر روی هر کدام از آنها بهره می‌برد. استفاده از این فناوری، فوکوس خودکار حساس‌تر و تصاویر بهتر در نور کم را به همراه خواهد داشت.

این ویژگی همچنین شامل فناوری “All Pixel omni-directional PDAF” است که باعث بهبود عملکرد کلی فوکوس می‌شود و وابستگی عملکرد فوکوس به نوع شکل سوژه یا الگوی آن را از بین می‌برد. همچنین، در این سیستم، فوکوس خودکار با سرعت بالا و در هر شرایطی با استفاده از اختلاف فاز‌ها انجام می‌شود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اوپو فایند ایکس ۲ بتواند به جذابیت نسل اول خود ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

نسل اولش که فوق‌العاده بود امیدوارم این نسلش هم همونجوری باشه…

Milad7

قطعا قیمت رقابتی هم خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)