حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریملی ایکس ۵۰ (Realme X50)‌ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ریلمی

ریلمی ایکس ۵۰ دستگاهی است که شباهات فراوانی به ردمی کی ۳۰ دارد اما مشخصا ارزان تر از آن ارایه خواهد شد. امروز مشخصات ریلمی ایکس ۵۰ (Realme X50)‌ لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات ریملی ایکس ۵۰

ریلمی ایکس ۵۰

ریلمی ایکس ۵۰

گوشی معرفی نشده ریلمی با شماره مدل RMX2051 به تازگی از سوی CMIIT در چین تاییدیه دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. از چند هفته پیش شرکت ریلمی به عرضه گوشی Realme X50 به عنوان اولین گوشی 5G خود اشاره کرده است. با توجه به این موضوع، این اسمارت فون با شماره مدل RMX2051 5G می‌تواند گوشی ریلمی X50 5G باشد. تاییدیه CMIIT اطلاعاتی از این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد؛ با این حال یک افشاگر چینی مشخصات آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

بر اساس اعلام این افشاگر، گوشی ریلمی X50 5G به یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD مجهز می‌شود. اولین تیزر رسمی این اسمارت فون ماه گذشته از سوی شرکت ریلمی منتشر شد. این تیزر به استفاده از دوربین سلفی دوگانه در این دستگاه اشاره داشت. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی تامین می‌شود که دارای مودم 5G است. این پردازنده امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G دوگانه را برای گوشی آینده ریلمی فراهم می‌کند. هفته گذشته در ترنجی خوانده بودیم که ریلمی ایکس ۵۰ 5G دومین موبایل با اسنپدراگون ۷۶۵ جی خواهد بود.

ریلمی ایکس ۵۰ 5G دومین موبایل با اسنپدراگون ۷۶۵ جی خواهد بود

دوربین پشتی این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در حال حاضر تاییدیه‌ای مبنی بر استفاده از سنسور سونی IMX686 در این محصول منتشر نشده است. اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده؛ با این حال می‌دانیم از فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه به صورت رسمی در تاریخ ۱۵ دی ۹۸ از راه می‌رسد.

شما منتظر ریلمی ایکس ۵۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت عالی

✔ TVKade

سلفی دوگانه ترند مضخرفیه.
پردازنده مضخرف. این کوالکوم کلاه بردار نیمه دوم 2018 چند تا پردازنده میان رده مثل 670/675/710 معرفی کرد ولی امسال خبری نشد و 765 که همون 730 با مودم 5g هستو معرفی کرد و با قیمت بالا میکنه پاچه چینیا.
امیدوارم شرکت های بیشتری از مدیاتک و اگزینوس استفاده کنن و این کوالکوم کلاه بردارو از دور خارج کنن.

✔ TVKade

نقل قول “گوشی ریلمی X50 5G به یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD مجهز می‌شود.”
تمامی گوشیای بالای 200 دلار ریلمی آمولد هستن. فکر نمی کنم ریلمی مثل شیاومی اینقدر احمق باشه بخواد دنده عقب برگرده.

_V_

اگر قیمت کمی داشته باشه عقلانیه استفاده از آی پی اس

Milad7

ردمی نوت9 با 6 تا دوربین واقعیه ؟

afsoon

این گوشی رقیب مستقیم کی ۳۰ پرو هست و به احتمال خیلی زیاد قیمتش پایین از ۲۵۰ دلار .فاز اون مشنگ ترول هواوی رو درک نمیکنم .پردازنده اشغال کوالکام؟ 😂😂😂😂😂 حالا برند خودش کلا عشق آی پی اس هست به ای پی اس بودن این گیر داده😂😂در ضمن تصمیم احمقانه شیائمی واسه ای پی اس استفاده کردن توی تست های یوتیوب محشر ظاهر شده و هیچ کمبودی نسبت به نسل قبل که امولد بود ندارد .موندم هواوی با ۲۵۰ دلار چی بهت میده که اینجوری ترول وار اینو داری میکوبی ریلمی برندی هست که پرچمدارش با نمایشگر ۹۰هرتزی و برترین سخت افزار و برترین فست شارژ داره ۳۵۰ دلار میفروشه .این برند شایسته احترام هست و بشدت دوست داشتنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)