حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد از طریق اس ام اس یا نرم افزار بانکی و یا USSD

احتمالا می دانید که قرار است از اول دی ماه ۹۸ تمام تراکنش هایی که نیاز به رمز دوم اینترنتی داشتند با رمز دوم یکبار مصرف یا رمز پویا انجام شوند. شاید بپرسید رمز پویا یا رمز دوم یکبار مصرف چیست؟ به صورت خلاصه باید بگویم یک راه پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی و افزایش امنیت تراکنش های اینترنتی. فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانکی یک امر اختیاری نیست و حتما باید آن را انجام دهید. خبر خوب این است که این کار بسیار ساده انجام می شود. اگر شما مشتری بانک پاسارگاد هستند در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد (رمز یکبار مصرف) از طریق اس ام اس یا نرم افزار و یا USSD را با هم در ترنجی داشته باشیم.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد

برای فعال سازی رمز پویا یا رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد دو راه وجود دارد که در ادامه هر راه را مرحله به مرحله برای شما توضیح می دهیم.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد با اس ام اس

برای فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد با اس ام اس هنوز راهی عنوان نشده است. در صورت ارایه راه فعال سازی در همین مطلب اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک ملی با کد USSD به شماره #6*720*

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد

بانک‌ پاسارگاد در اقدامی جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کارت آنها، امکان دریافت رمز از طریق شماره‌گیری کدUSSD را نیز فراهم کرده‌است.

به این ترتیب که پس از فعال‌سازی دریافت این خدمت از طریق سامانه‌های ذکر شده، با شماره‌گیری کد دستوری #720* ، انتخاب گزینه 6 (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفن‌همراه مشتری پیامک خواهد شد.

مشتریانی که به هر دلیلی پیامک‌‌‌های بانک را دریافت نمی‌کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده اند، نسبت به مراجعه به شعبه‌های بانک، از ثبت صحیح شماره تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنند.

نحوه فعال سازی و دریافت رمز دوم یک بار مصرف کارت یا رمز پویا با نرم افزار بانک پاسارگاد

 

 

مشتری با مراجعه به بانکداری مجازی و یا موبایل بانک، نسبت به فعال نمودن رمز دوم کارت به صورت پویا، از طریق مسیرهای زیر اقدام می نماید.

دانلود نرم افزار رمز پویا بانک پاسارگاد نسخه اندروید با لینک مستقیم (تپ کنید)

دانلود نرم افزار رمز پویا بانک پاسارگاد نسخه iOS با لینک مستقیم (تپ کنید)

1. در بانکداری مجازی –> قسمت کارت –> کارت های من –> در ستون عملیات انتخاب گزینه … –> انتخاب “مدیریت نوع رمز دوم” و تایید رمز دوم یک بار مصرف به عنوان نوع رمز دوم کارت برای کارت مورد نظر

2. در موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت کارت –> رمزپویا –> انتخاب “آیکون فعال سازی”
* (پس از فعال سازی آیکون مربوطه به رنگ سبز تغییر می کند.)

و یا از مسیر :

موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت سایر –> عملیات کارت –> گزینه فعال/غیرفعال سازی رمز یک بار مصرف کارت –> فعال نمودن گزینه رمز یک بار مصرف برای کارت مورد نظر

پس از فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف از طریق یکی از مسیرهای فوق الذکر، شخص می تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک) از طریق منوی کارت موبایل بانک (همراه بانک) –> رمزپویا –> انتخاب گزینه “دریافت رمز پویا” نسبت به دریافت رمز پویا اقدام نماید.

مراحل بالا را برای دریافت رمز یکبار مصرف بانک پاسارگاد در تصویر زیر می بینید:

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد از طریق اس ام اس یا نرم افزار بانکی و یا USSD برای شما مفید بود؟ شما می توانید با کپی کردن لینک کوتاه این مطلب از کادر پایین و ارسال آن از طریق اس ام اس یا هر پیام رسان دیگر، دوستان خود را به این آموزش هدایت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)