حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 اپل ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

در ادامه آپدیت های iOS و iPadOS حالا نوبت به نسخه ۱۳.۳ رسیده است. امروز آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 اپل ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت iOS 13.3 

آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 اپل

آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 اپل

اپل سیستم عامل iOS 13.3 به همراه iPadOS 13.3 را منتشر کرد. در این آپدیت ها شاهد بهبود کنترل والدین در زمینه مدت زمان روشن بودن نمایشگر یا اسکرین تایم هستیم. با دریافت این آپدیت می توانید برای افرادی که فرزندان شما می توانند با آن ها تماس بگیرند، پیام ارسال کنند و از طریق فیس تایم در ارتباط باشند، محدودیت ایجاد کنید.

علاوه بر این موضوع، می توان برای برخی از فعالیت ها محدودیت زمانی ایجاد کرد. برای مثال می توان تماس تصویری پس از ساعت 9 شب را غیرفعال کنید، البته فرزندان شما می توانند از اپلیکیشن های دیگر برای چنین کاری استفاده کنند.

با دریافت سیستم عامل iOS 13.3 شاهد بهبود عملکرد دستگاه خود نیز خواهید بود. در این نسخه از سیستم عامل آی او اس می توانید با تریم کردن کلیپ ها در برنامه فوتوز، ویدیوهای جدید خلق کنید. اپل نیوز برای بخش استوری نیوز پلاس به پوسته جدیدی مجهز شده است. همچنین لایت و دیسلایک استوری ها در مقایسه با گذشته آسان تر شده است.

در صورتی که امنیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پس از دریافت این بروزرسانی می توانید از کلید امنیتی FIDO2 به جای تایپ کردن پسورد استفاده کنید. در این آپدیت چندین باگ رفع شده که برای مثال می توان به مشکل عدم دانلود ایمیل ها اشاره کرد.

اپل سیستم عامل tvOS 13.3 را در اختیار کاربران قرار داده که باعث بهبود عملکرد آن می شود. در صورتی که اپل واچ دارید، می توانید سیستم عامل WatchOS 6.1.1 را دانلود و نصب کنید. اپل در سال جاری میلادی آپدیت های زیادی برای محصولات خود عرضه کرده است، شاید سرعت این کار سال آینده کاهش پیدا کند.

شما آیفون یا آیپد دارید؟ آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 اپل را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مشکلی که هست مسدود کردن دانگرید به نسخه های قبلیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)