حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۶ 5G با کایرین ۹۹۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

بعد از انتشار شایعات و تصاویر مختلف در مورد گوشی‌های هواوی نوا ۶ حالا شرکت هواوی از این گوشی‌ها رسما رونمایی کرد. هواوی نوا ۶ 5G مهم‌ترین عضو خانواده محسوب می‌شود که از نمایشگر حفره‌دار و دوربین سه‌گانه و چیپست قدرتمند کایرین ۹۹۰ بهره می‌برد. در کنار این دستگاه یک میان رده به نام نوا ۶ اس ای نیز معرفی شده که در این مطلب می خواهیم با هواوی نوا ۶ 5G با کایرین ۹۹۰ آشنا شویم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی نوا ۶ 5G با کایرین ۹۹۰

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی نوا ۶ 5G

در کنار آن مدل استاندارد موسوم به نوا ۶ وجود دارد که البته از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند و باتری کوچک‌تری دارد ولی مبتنی بر طراحی کاملا یکسانی است.

هر دو گوشی هواوی نوا ۶ و مدل ۵G آن مجهز به نمایشگر ۶.۵۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ هستند که در سمت چپ بخش فوقانی آن یک حفره نمایشگر عریض توجه را جلب می‌کند.

در این حفره دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که دوربین دوم از نوع اولتراواید است و زاویه دید ۱۰۵ درجه‌ای به ارمغان می‌آورد. در سمت راست بدنه حسگر اثر انگشت قرار دارد که به‌عنوان دکمه پاور هم انجام‌وظیفه می‌کند. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هستیم.

چیپست کایرین ۹۹۰ وظیفه پردازش را برعهده دارد که برای مدل ۵G در کنار این چیپست مودم Balong 5000 تعبیه شده است. حداقل حافظه رم آن‌ها ۸ گیگابایت است و کاربران برای حافظه داخلی بین ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حق انتخاب دارند. از لحاظ نرم‌افزاری هم این گوشی‌ها از رابط کاربری EMUI 10 بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است.

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی نوا ۶ 5G

انرژی هواوی نوا ۶ از جانب باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و مدل ۵G مجهز به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. در ضمن هر دو گوشی‌ها از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات موسوم به SuperCharge پشتیبانی می‌کنند.

قیمت پایه مدل ۵G هواوی نوا ۶ که از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۷۹۹ یوان (۵۴۰ دلار) است. کاربران برای خرید مدل پایه هواوی نوا ۶ هم باید ۳۱۹۹ یوان (۴۵۴ دلار) بپردازند. پیش‌فروش این گوشی‌ها از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۱۲ دسامبر به دست کاربران می‌رسند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی نوا ۶ 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

صفحه نمایش اولد ولی حسگر اثر انگشت!

Chalton

قیمتش یه کم بالاست چون چیز خاصی نداره،دوستان خدایی بدون تعصب بگید پشتش کاملا از رو نوت 10 تقلید کرده،،جلوی گوشی هم که مشخصه از رو کدوم گوشی کپی کرده،یه عده الان دوباره میان بدون مدرک میگن نه حرفت درست نیست،دوستان عزیز لطفاً از روی تعصب کامنت نذارید،من با مدرک حرف میزنم که میگم هواوی p30 pro از گوشی های 10 سال پیش سامسونگ تقلید کرده یا الهام گرفته،نوت 10 هم با الهام و بروز رسانی در طراحی گوشی 10 سال پیشش به وجود اومد.🙏

http://uupload.ir/files/528s_chalton3.jpg

V800B

قیمت همچین بدم نیس

afsoon

قیمتش خوبه .مشخصات هم شبیه میت۳۰ پرو هست

pooria

چالتون اگه اینجوریه note 10 هم از رو p30 تقلید کرده بعدم مگه دوربینو به چند صورت میشه چید ثانین محل قرار گیری فلش و دوربین tof مکانسون فرق داشت اونا بالا بودن من موندم چار روز دیگه هم بگی گاری رو از رو لوگوی سامسونگ ساختن

pooria

در زمن اون عکسا کا کنارشن دو تا عتیقه گذاشتی جلو من من که میدونم میای میکی قبلا گذاشته اگه اینطوری مادر بزرگ من یه اینه قدیمی داره دوتا گومبولی بقلش داره اصلا دوربینا رو از رو اون چیدن تعصب هم اندازه داره !

hamid reza

اگه حرف های ایشون دریست باشه صفحه نمایش گلکسی فیت 2013 هم اجه منظورم خمیدست بخدا چرت میگی چالتون

علی شیخ زاده

با این قیمت فوق العادس👌

عـــلـــۍ

هم نوا ۶ هم نوا ۶ اس ای جفتشون خشگل هستند ….
طراحی هاش نابیه…😘😍

Mahdi

فقط دوربین سلفی یه کم زشته ولی از حسگر انگشتش خوشم اومد

Milad7

واسه خودش یه پا پرچمداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)