حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۳۰ پرو با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و کایرین ۹۹۰ 5G به قیمت ۶۲۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | آنر

در ترنجی دیدیم که آنر ۳۰ پرو پلاس با کایرین ۹۹۰ 5G و نمایشگر ۹۰ هرتزی به قیمت ۷۰۷ دلار رسما معرفی شد. حالا نسخه ساده این دستگاه را می خواهیم بیشتر بشناسیم، دستگاهی که تفاوت های اندکی با نسخه پرو دارد. آنر ۳۰ پرو با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و کایرین ۹۹۰ 5G به قیمت ۶۲۰ دلار رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر ۳۰ پرو

آنر ۳۰ پرو

آنر ۳۰ پرو

آنر ۳۰ پرو از جهات زیادی به برادر بزرگتر خود شباهت دارد. آنر ۳۰ پرو دارای یک نمایشگر 6.57 اینچی AMOLED خمیده است با رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 20:9 است. حفره‌ای که در بالای این نمایشگر جای گرفته پذیرای دوربین‌های سلفی 32 و 8 مگاپیکسلی آن است. سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر گوشی جای گرفته هست.

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین 40 مگاپیکسلی IMX600  سونی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپی تله‌فوتو (با زوم 5x اپتیکال و 50x هایبرید)، 16 مگاپیکسلی فوق عریض که برای عکاسی ماکرو هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت، وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارند. سنسور اصلی و تله از فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند.

کایرین ۹۹۰

کایرین ۹۹۰

مانند نسخه پلاس، این گوشی هم دارای چیپست Kirin 990 5G بوده که با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS3.0 همراه شده است. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپرساعت است و یک شارژر 40 وات برای شارژ آن در نظر گرفته شده. آنر 30 پرو  دارای گواهینامه IP54 بوده و با اندروید 10 متن باز و رابط کاربری Magic UI 3.1.0، در رنگ‌های مشکی، سبز، نقره‌ای و بنفش راهی بازار خواهد شد.

نسخه 8/128 گیگابایت این گوشی 565 دلار و نسخه 8/256 گیگابایت آن 620 دلار قیمت خواهد داشت. نظر شما درباره آنر ۳۰ پرو چیست؟

همچنین آشنا شوید با آنر ۳۰ پرو پلاس:

آنر ۳۰ پرو پلاس با کایرین ۹۹۰ 5G و نمایشگر ۹۰ هرتزی به قیمت ۷۰۷ دلار رسما معرفی شد

و آنر ۳۰ :

آنر ۳۰ با کایرین ۹۸۵ 5G و دوربین ۴۰ مگاپیکسلی به قیمت ۴۲۵ دلار رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

عالیه

mehrdad_ma

🔔 اطلاعات بیش از ۵۰۰ هزار کاربر زوم به ارزش ناچیزی در دارک وب فروخته شد

سایبل، شرکت فعال در حوزه‌ی امنیت سایبری، اعلام کرد بیش از ۵۳۰ هزار حساب کاربری متعلق به اپلیکیشن زوم را در دارک وب خریده است.

همونیه که افسونگر گفت گوگل حسودیش میشه حذفش کرده

afsoon

فیسبوک هم اینجوری شد .وات ساپ هم اینجوری شد .یه جوری میگی انگاری بقیه نشدن .هکر ها کارشون رخنه هست .

ممد بمولا

آقای ع.طایی اگه نسبتش ۲۰ به ۹ هست رزولوشن چطوری ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ هست؟ باید ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ باشه

UnderTaker

جناب عطایی نسخه پرو پنل 60 هرتز داره.

ramin123

نسخه پایه هم قیمت خوب در برابر امکانات مناسب داره ولی به نظرم ارزش ارتقا حافظه رو نداره و 80 دلار اضافه تر برای دوربین اصلی بهتر و نمایشگر 90 هرتز و شارژر وایرلس 27 وات در حافظه یکسان (8/256) در نسخه پلاس به صرفه تر هست

Milad7

نوشته پشتش خیلی توی ذوق میزنه…

UnderTaker

نسخه استاندارد و پرو ، پنل 60 هرتزی دارن ، تنها نسخه پرو پلاس پنل 90 هرتز داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)