حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت 5G سامسونگ گلکسی تب اس ۶ 5G احتمالا ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شبکه 5G

در سال جاری گوشی‌های هوشمند 5G مختلفی را مشاهده کردیم که هر یک در نوع خود برجسته بوده و عمدتا نیز در دسته پرچمداران قرار می‌گرفتند. تبلت ها اما در این دسته بندی فعلا منفعل بوده اند. امشب اما می شنویم که تبلت 5G سامسونگ گلکسی تب اس ۶ 5G احتمالا ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت 5G سامسونگ

تبلت 5G سامسونگ

تبلت 5G سامسونگ

نظر می‌رسد بزودی باید شاهد عرضه تبلت‌هایی با پشتیبانی این شبکه باشیم.
به نوعی احتمالا سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که تبلت 5G عرضه می‌کند. در تابستان سال جاری گلکسی تب اس 6 به عنوان نسل جدید تبلت پرچمدار گلکسی تب اس رونمایی شد که در نوع خود برجسته بود و در بسیاری بخش‌ها اولین محسوب می‌شد.

حال به تازگی آژانس ملی تحقیقات رادیویی تاییدیه‌ای را به گلکسی تب اس 6 نسخه 5G داده و پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد عرضه آن باشیم. مدل با شماره مدل SM-T866N رویت شده و شامل پردازنده اسنپدراگون 855 با مودم 5G می‌شود.  قیمت نسخه وای فای بیش از 650 دلار است و این محصول سامسونگ نسبت به قبل ارتقا چشمگیری پیدا کرده است.

گلکسی تب اس ۶ با پشتیبانی شبکه 5G

نخست آن که دوربین دوگانه‌ای در عقب داشته و قلم اس پن آن به صورت مغناطیسی به بدنه متصل می‌شود. سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و برای نخستین بار است که پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و یک چیپ پرچمدار همان سال برای تبلت رده بالا سامسونگ به کار گرفته شد.

اولین تبلت 5G دنیا را سامسونگ ارایه خواهد کرد

جزئیات بیشتری در کار نیست و انتظار داریم تا پایان سال 2019 سامسونگ این نسخه را معرفی و عرضه کند. نسخه 5G گلکسی تب اس 6 احتمالا قیمتی بیش از 600 دلار خواهد داشت و ارزان قیمت نیست. این تبلت رده بالا سامسونگ طراحی پریمیومی دارد و با مشخصات سخت افزاری قدرتمند اواخر آگوست راهی بازار شد.

این تبلت در دو مدل وای فای و LTE 4G به فروش می‌رسد و مدل معمولی نیست. انتظار داریم سال آینده تمام تبلت‌های سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی به عمل آورد.

نظر شما درباره تبلت 5G چیست؟ فکر می کنید جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SASAN.T

به نظرم تبلت ها تا چند سال نیازی به 5G ندارند چون گوشیا بیشتر به این تکنولوژی نیاز دارن تا تبلتها از طرفی اگه تو تبلتها استفاده بشه هزینه زیادی داره و قیمتها خیلی بالا میره بخصوص تو کمپانی هایی مثل سامسونگ و اپل

The Destroyer

دوستانی که سامسونگ دارن (اگه نوت ۱۰ پلاس باشه که عالیه) یه مشکلی برای نوت ۱۰ پلاس یکی از آشنایان هست که به طرز عجیبی باطریش سریع خالی میشه یعنی با استفاده سبک از یه صبح‌ تا ظهر شارژش از ۱۰۰ درصد به ۴۳ درصد رسیده بود. منظورم از استفاده سبک اینه که نهایت کاری هم که با گوشی کرده بود مجموعا ۴۵ دقیقه بازی کردن call of duty mobile و پابجی به صورت غیر مداوم بود و در باقی زمان هم گوشیش رو استندبای بود… البته فکر میکنم نور صفحه‌ش موقع استفاده زیاد بود ولی خب به هر حال بعید میدونم این میزان از مصرف باتری حتی با نور کامل صفحه هم عادی باشه… مثل این که از اول که گوشیش رو خریده ۲ تا آپدیت داشته و اون‌ها رو انجام داده البته ورژن اندروید هنوز ۹ هست… هنوز یه هفته از خرید گوشی نمیگذره…
اگه کسی اطلاعاتی در این زمینه داره میشه یه کمکی بکنه؟
حدس خودم اینه که احتمالا تو نرم‌افزار مشکلی باشه و با آپدیت بعدی رفع بشه…

The Destroyer

البته ۴۵ دقیقه رو کم گفتم حدودا ۱ ساعت تا ۱ ساعت و ربع در نظر بگیرید…

Milad7

اول ریست فکتوری….اگر اصلاح نشد تغییر رام

The Destroyer

ممنون…

Milad7

کلا با تبلت حال نمیکنم

_V_

جناب میلاد ترنج لاگژری مبارک باشه!

Dr.Nazer

@_V_
آخر نرسیدی😂

_V_

بگیرش

#این

Dr.Nazer

میخوام اختلاس کنم واچ اکتیو ۲ بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)