حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازه معرفی پرچمدار اپل به ۶ ماه کاهش پیدا خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

یکی از تحلیلگران شرکت J.P. Morgan می گوید که اپل از سال ۲۰۲۱ رویکرد خود برای ارائه آیفون را تغییر می‌دهد. طبق این پیش‌بینی، از این سال اپل در دو تاریخ مختلف آیفون‌های موردنظر خود را معرفی خواهد کرد. طی سال‌های گذشته، معمولا اواخر تابستان شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید بوده‌ایم. در حقیقت بازه معرفی پرچمدار اپل به ۶ ماه کاهش پیدا خواهد کرد، درست شبیه به اندرویدی ها. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بازه معرفی پرچمدار اپل

کنفرانس اپل

اپل

در گزارش خبرگزاری CNBC آمده که این تغییر در استراتژی به اپل اجازه می‌دهد که با قراردادن فاصله ۶ ماهه بین معرفی آیفون‌ها، بتواند انعطاف‌پذیری بیشتری نشان بدهد و با محصولات شرکت‌های دیگری که طی سال معرفی می‌شوند رقابت بهتری داشته باشد.

شرکت‌هایی مانند هواوی و سامسونگ از سال‌ها قبل چنین رویکردی را اتخاذ کرده‌اند و در هر سال از دو خانواده پرچم‌دار اصلی رونمایی می‌کنند. برخلاف این شرکت‌ها، اپل هر ساله فقط یک بار دست به معرفی گوشی‌ها می‌زند و از آنجایی که این شرکت گوشی‌های مقرون به صرفه نمی‌فروشد، همین آیفون‌های پرچم‌دار تنها منبع درآمد بخش موبایل شرکت اپل هستند.

سال ۲۰۲۰ احتمالا ۴ آیفون داشته باشد

به غیر از این موضوع، همین تحلیلگر پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی ۴ آیفون خواهیم بود که تمام آن‌ها از نمایشگر اولد بهره می‌برند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. در ضمن این فرد خاطرنشان کرده برخی از این مدل‌ها احتمالا با فناوری امواج میلی‌متری که مربوط به شبکه‌های ۵G است، سازگار نخواهند بود.

ظاهرا در سال ۲۰۲۰ شاهد دو اندازه جدید برای آیفون خواهیم بود و این یعنی به غیر از آیفون ۶.۱ اینچی، باید انتظار عرضه آیفون ۵.۴ اینچی و ۶.۷ اینچی را هم داشته باشیم. طبق پیش‌بینی این تحلیلگر، در این سال دو آیفون پرچم‌دار و دو آیفون نسبتا ضعیف‌تر عرضه می‌شود. دو مدل پرچم‌دار ظاهرا از فناوری امواج میلی‌متری شبکه‌های ۵G و دوربین سه‌گانه و سنسور سه‌بعدی بهره می‌برند. ولی دو مدل ارزان‌تر مجهز به دوربین دوگانه فاقد سنسور سه‌بعدی خواهند بود و فقط از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز شبکه‌های ۵G پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بازه معرفی پرچمدار اپل به شش ماه تقلیل پیدا خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

( شرکت‌هایی مانند هواوی و سامسونگ از سال‌ها قبل چنین رویکردی را اتخاذ کرده‌اند)
جناب ع.طا.یی چرا تو هرچیزی میخواید هوآوی واردش کنید اون موقع که سامسونگ سری اس و نوت رو معرفی کرد هوآوی تو موز بود.
این داستان 6 ماه یه بار یک پرچمدار رو سامسونگ اورد تو بازی،و دقیقا هم از زمان معرفی نوت 1 شروع شد که 6 ماه اول سری اس و 6 ماه دوم سری نوت،بعد از چند سال برندهای دیگه هم شروع کردن دنباله رو سامسونگ.اقا واقیعت رو بگید دلیل نمیشه که عاشق برندهای چینی هستید تو هر مسأله ای برند های چینی رو هم به زور وارد قضیه کنید.

m.b

سطح خودتون رو با جواب دادن به همچین آدمایی پایین نیارید جناب عط‌ایی…
همون چند وقت پیش که اخطار دادید اگر بار دیگه بددهنی کنه حذفش میکنید مستحق حذف شدن بود… حتی قبل اون هم باید حذف میشد بخاطر بددهنی‌ها و زیر پا گذاشتن قوانین سایت…

V800B

ب نظر من ک اشتباه چینین رویکردی حتی توسط اندرویدی ها

Milad7

نه همون 1 سال بهتره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)