حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS با آپدیت جدید ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

سه هفته پیش بود که ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch) با رابط کاربری شخصی سازی شده Android Wear و قیمت ۱۸۵ دلار رسما معرفی شد. قرار بود این ساعت به iOS هم متصل شود اما در ابتدای ارایه اینطور نبود. حالا امروز اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS با آپدیت جدید ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS

اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS

اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS

با اینکه هنوز یک ماه از عمر این ساعت هوشمند سپری نشده، اما ظاهرا شرکت سازنده قصد دارد اولین به‌روزرسانی سیستمی را برای آن منتشر کند. این به‌روزرسانی قرار است بهبودهای خوبی را ایجاد کرده و البته مهم‌تر از همه اینکه پشتیبانی از سیستم عامل iOS را به می واچ اضافه کند. شیائومی قصد دارد در کنار این آپدیت نسخه جدیدی از اپلیکیشن Wear App خود را هم برای آی او اس عرضه کند.

بنا به گفته مسئولان شیائومی، انتشار به‌روزرسانی بی‌سیم (OTA) می واچ از روز ۱۲ آبان و از کشور چین شروع خواهد شد. از آنجا که برخی کاربران پیش از این، از هنگ کردن ساعت هوشمند خود در هنگام جفت کردن با گوشی خبر داده بودند، در این به‌روزرسانی سعی شده تا مشکل مذکور هم برطرف شود.

اولین به‌روزرسانی سیستمی شیائومی می واچ همچنین قرار است برخی مشکلات مرتبط با نمایش اعلان‌ها در هنگام کار با برنامه Wear App را برطرف کند. و در انتها باید این نکته را هم اشاره کنیم که با انجام به‌روزرسانی، اطلاعات مکانی ساعت هم به صورت خودکار می‌توانند به‌روز شوند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اتصال ساعت شیائومی می واچ به iOS به فروش این دستگاه کمک می کند؟ به نظر من قطعا اینطور است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)