حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره وزیر ارتباطات چند است؟!

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی

وزیر ارتباطات در توییتر خود عنوان کرده که برای رضایت ما خیلی تلاش کرده است و معتقد است امنیت در کنار آزادی اهمیت دارد. او همچنین شماره موبایلش را که نیز به صورت عمومی اعلام کرده تا کاربران به مستقیما به او دسترسی داشته باشند و به او پیامک بدهند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم شماره وزیر ارتباطات چند است؟!

شماره وزیر ارتباطات

شماره وزیر ارتباطات

شماره وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات در توییتش عنوان کرده:

ده روز اندازه‌ی ده سال برایم گذشت. خیلی تلاش کردم برای رضایت شما،درسته امنیت مهم است ولی در کنار آزادی. می‌دونید که برای من ⁧#نظر_مردم⁩ از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات، لطفا نظرات و پیشنهاداتتون رو کامنت یا پیامک بفرمایید. یک دست صدا ندارد باید #همه‌با‌هم⁩ باشیم.

در تصویر این توییت، همانطور که بالاتر هم می بینید؛ شماره تماس وزیر ارتباطات قرار داده شده است. به عقیده وی این یک راه برای نزدیک‌تر شدن به مردم خواهد بود.

حقیقت اما این است که این کارهای نمادین واقعا در برابر عجز ایشان در برابر قطع شدن اینترنت هیچ معنی ندارد و به عقیده ما اگر کسی در مسئولیتش شاهد اختلاس است و اختیاراتش از اختیارش سلب شده است، در حداقل اقدام اعتراضی می تواند استعفا بدهد نه اینکه در توییت ابراز همدردی کند و شماره بگذارد!

نظر شما چیست؟ هرچند که البته به هر حال شما می توانید به ایشان پیامک بزنید و امیدوار باشید که شاید بخوانند و اثر کند. البته باید دست به دعا بردارید که اگر نظر شما اثرمند بود، در حیطه اختیارات ایشان باشد!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گرگ در لباس …

karen saadat

جناب عطایی مخالفم با شما … یحتمل شما هم میدونید که قدرت و نفوذ در کشور ما به قدرتهای موازی تقسیم شده، دولت بخش کوچکی از این قدرتهای موازیست … قدرتهایی چون، سپاه پاسداران، ارتش، قوه قضائیه، شورای امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت، نمایندگان مجلس، جناحهای سیاسی و حتی تشکلهای دانشجویی همگی در اتخاذ برخی تصمیمات تاثیر گذارند. ولی برخی قدرتها سهم بیشتری دارند در اتخاذ تصمیمات ملی و امنیتی …. وقتی بحث امنیت ملی مطرح باشه وزرا و دولت کوچکترین اعضایی هستند که دارای اختیار و تاثیرگذاری هستند… لذا از وزیر جوان و دارای اختیارات محدود دلخور نباشید … قدرتهای بزرگتری هستند که باید نگاه ها به اون سمت معطوف بشه…خیلی وقته که کنترل کشور از دست دولت خارج شده و همه آگاهیم که وزرا ویترینی هستند صرفا برای پر شدن یک پست …

V800B

دوستان ی راهنمایب ممنون میشم
تو شرکتهای ارائه اینترنت adsl
کدوم شرکت رو بهتر میدونید
تو منطقه ما
شاتل،صبا،اسمان،مبین نت،پویا نظم،پارس نت
هستن و خودم بیشتر نظرم رو شاتل ممنون میشم تجربیات و نظراتون بگید ممنون

V800B

فراموش کردم اسیاتک هم هست

Siamak

معلوم نیس شماره کدوم بنده خدایی که تو این حوادث شهید شده رو گذاشته 😂😂😂😂😂
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم !!!

Mahdi

شمارمو میدم بهم زنگ بزن جهرمی

Milad7

عوام فریبی دیگر….

_V_

زنگ بزنیم سریع قطع کنیم اون زنگ بزنه😂🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)