حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه داخلی گلکسی ای ۱۱ و گلکسی ای ۳۱ با گلکسی ای ۴۱ حداقل ۶۴ گیگابایت خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ اما هر سال در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) تغییراتی انجام می دهد که کاربران را مجاب کند بهترین انتخاب آنها هستند. سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت. حالا مشخصا یک ارتقا ویژه در حافظه داخلی گلکسی ای ۲۰۲۰ را شاهد خواهیم بود. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه داخلی گلکسی ای ۱۱ و گلکسی ای ۳۱ با گلکسی ای ۴۱

حافظه داخلی گلکسی ای ۱۱ و گلکسی ای ۳۱ با گلکسی ای ۴۱

حافظه داخلی گلکسی ای ۱۱ و گلکسی ای ۳۱ با گلکسی ای ۴۱

مسیر پیشرفت سری Galaxy A سامسونگ در سال گذشته مسیر قابل توجهی داشته است. با توجه به این روند، شرکت قصد دارد در سال 2020 با ترکیب‌های جدید مانندA11 ، A31 و A41 به موفقیت‌های خود ادامه دهد. این مدل‌ها با شماره‌های SM-A115X، SM-A315X و SM-A415X همراه بودند و خبر بزرگ این است که همگی آن‌ها با حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی عرضه می‌شوند.

با نگاهی به عقب، می‌بینیم که A10 و A30 هر دو با حافظه 32 گیگابایت شروع شده‌اند، بنابراین اکنون این حرکت به 64 گیگابایت، از استقبال بیشتری برخوردار خواهد شد. ما اخیرا به سراغ A51 و A71 رفتیم که باید به زودی با نمایشگرهای جدید امولد Infinity-O و یک دوربین مستطیل شکل در پشت گوشی عرضه شود. هنوز هیچ صحبتی مبنی بر این که مدل‌های سری A جدید نیز با این طراحی همراه خواهند شد، وجود ندارد.

برخی شایعات اولیه حاکی از آن است که اولین سری گوشی‌های جدید Galaxy A تا اوایل ماه آینده عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😐 حیف پول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)