حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو لپتاپ هواوی میت بوک دی (Matebook D) در اندازه های ۱۴ و ۱۵ اینچ رسما معرفی شدند

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | لپ‌تاپ، هواوی

در ترنجی خواندیم که بلندگوی هوشمند هواوی Sound X با توان ۶۰ وات و چیپست مدیاتک به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد. همچنین در جریان رویداد بزرگ خود در شهر شانگهای چین، جدیدترین لپ تاپ های خود موسوم به میت‌بوک دی (MateBook D) را در دو اندازه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی با حاشیه نمایشگر بسیار کم معرفی کرد که از سخت افزار و طراحی یکسانی بهره می‌برند. دو لپتاپ هواوی میت بوک دی (Matebook D) در اندازه های ۱۴ و ۱۵ اینچ رسما معرفی شدند و در ادامه با هم با آنها آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

لپتاپ هواوی میت بوک دی

لپتاپ هواوی میت بوک دی

لپتاپ هواوی میت بوک دی

در لپتاپ های جدید هواوی میت بوک دی هر دو مدل دارای صفحه نمایشی با وضوح 1080p و نسبت 16:9 بوده، حاشیه های اطراف نمایشگر در آن‌ها بسیار باریک است و حسگر اثر انگشت هم برای باز کردن سریع قفل آن‌ها در نظر گرفته شده است. وزن مدل 14 اینچی تنها 1.38 کیلوگرم بوده و مدل 15 اینچی هم 1.62 کیلوگرم وزن دارد. یک دوربین سلفی هم در صفحه کلید این دو لپ تاپ تعبیه شده که به خوبی از دید پنهان شده‌ و جلب توجه نمی‌کند ولی خب شما را از زاویه زیر بینی نشان خواهد داد (!)

هر دو لپ تاپ میت بوک دی 14 و 15 با پردازنده های نسل دهم اینتل core i5 و core i7 و یا AMD Ryzen 5 در دسترس خریداران خواهند بود. در زمینه پردازش گرافیکی نیز تراشه GeForce MX250 از انویدیا انتخاب شده است. هواوی برای این دو لپ تاپ 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته و فضای ذخیره سازی آن ها هم از نوع SSD و حداکثر 512 گیگابایت می تواند باشد. سیستم عامل ویندوز 10 به صورت پیش فرض بر روی این دو دستگاه نصب شده، اما کسانی که ترجیح می‌دهند از سیستم عامل رایگان لینوکس استفاده کنند، می‌توانند مدل مجهز به لینوکس را تهیه کنند.

این دو لپ تاپ دارای 1 پورت USB نوع سی، 2 پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و یک جک 3.5 میلی متری هدفون هستند و می‌توان گفت از نظر اتصالات هیچ کم و کسری ندارند.

مدل 14 اینچی برای تأمین انرژی به یک باتری 56 وات ساعتی مجهز شده، در حالی که در یک اقدام عجیب، ظرفیت باتری در مدل 15 اینچی به 42 وات ساعت کاهش یافته است که عجیب است.

هر دو مدل 14 اینچی و 15 اینچی هواوی میت‌بوک دی با قیمت پایه 3699 یوان (525 دلار) در دسترس خریداران خواهد بود و فروش رسمی این محصولات از ۲۱ آذر شروع خواهد شد.

نظر شما درباره لپتاپ های میت بوک دی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبخ بد نیستن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)