حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12 شیائومی حالت تیره را گستره تر خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

اگر بگویید قابلیت حالت تیره گسترده MIUI 12 لزوما قابلیت جدیدی نیست باید بگویم که بله، درست می گویید چون در MIUI 11 این قابلیت وجود دارد. به هر حال گفته می شود که آپدیت MIUI 12 شیائومی حالت تیره را گستره تر خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت MIUI 12 شیائومی

آپدیت MIUI 12 شیائومی

آپدیت MIUI 12 شیائومی

براساس جدیدترین شنیده ها آپدیت MIUI 12 شیائومی می‌تواند حالت تیره سراسری را در اختیار گوشی‌های شیائومی قرار می‌دهد. این تنها یکی از قابلیت‌های جذابی است که در تازه‌ترین آپدیت رابط کاربری شیائومی وجود دارد.

شیائومی به طور مداوم در حال ارتقاء سیستم MIUI برای خوشحال کردن کاربرانش است. با این گزارش‌هایی مبنی بر این وجود دارد که اوپو در حال جذب تعداد زیادی از مهندسان مشغول کار روی دو سیستم MIUI شیائومی و حتی Flyme OS میزو است. دیروز برخی از کاربران این پرسش را داشتند و نگران آینده‌ی رابط کاربری شرکت شیائومی بودند. صفحه رسمی شیائومی در پاسخ به این شایعات بخشی از اطلاعات آپدیت MIUI 12 را فاش کرد.

بر اساس آنچه که از سوی MIUICat شنیده می‌شود از آنجایی که مهندسان شرکت شیائومی روزی ۱۳ ساعت مشغول کار هستند هیچ فرصتی برای مصاحبه نخواهند داشت. بنابراین دستیابی به اطلاعات آن سخت است. صفحه MIUICat در شبکه اجتماعی ویبو همچنین دلیل اینکه چرا قابلیت پخش دایره‌وار انیمیشن‌های GIF هنوز فعال نیست را نیز عنوان کرده است. این بدان خاطر است که مشکلات مصرف برق را پدید می‌آورد. در حال حاضر آن در مرحله‌ی ارزیابی داخلی است. از همه مهم‌تر آپدیت MIUI 12 می‌تواند حالت تیره سراسری را به ارمغان بیاورد.

نسخه‌ی پایدار MIUI 11 در اواسط ماه اکتبر منتشر شد. در حالی که به نظر می‌رسد شیائومی در تدارک انتشار آن برای دستگاه های بیشتر است ویژگی‌های جدید اضافه‌تری را نیز به آن اضافه می‌کند. پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر آماده‌سازی حالت Focus سفارشی‌سازی عکس صفحه نمایش و دیگر قابلیت‌ها توسط شیائومی شنیده شده بود. گرچه هنوز این ویژگی‌ها در حالت آزمایشی قرار دارند. همچنین این شرکت یک دراور جدید را به سیستم دسکتاپی خود اضافه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر MIUI 12 هستید؟ احتمالا در یک انتظار ۹ ماهه قرار دارید!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نت همراه همچنان قطع هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)